Pole kindel, kas isegi jõuan varem, a kui midagi selgub annan teada.Raceboy kirjutas:Kui saad järgi proovida, äkki annad teada, kas LCD on 1.1.47-ga ikka aeglasem? Ise ei jõua enne järgmise nädala keskpaika tegeleda kahjuks.
BMW e36 325i
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 07.12.2007 9:13
- Asukoht: järvamaa
Üks tuttav tahtis, aga soovitasin väiksemat
. (2l mootorile)
Enda jaoks liigub auto piisavalt hästi, aga üldiselt vist siiski kesisemalt, kui muidu turbobemmide puhul harjunud ollakse.

Enda jaoks liigub auto piisavalt hästi, aga üldiselt vist siiski kesisemalt, kui muidu turbobemmide puhul harjunud ollakse.
Mida Sa selle "näitajad" all mõtlesid?mart154 kirjutas: See kütusekuluandur mõõdab pinget jah.
Praegu ei viitsi, aga võin sulle mõni päev "näitajad" otsida.
1.1.47 läks peale. LCD kiiruse osas märgatavat erinevust pole.
Võibolla polnud ka 1.0.73-ga eriti kiirem, ei mäleta täpselt.
Põhierinevus tundub olevat see, et sisselülitamisel tulevad kirjad aeglaselt ette uuemate firmware-de puhul.
Vemsi juhtmestikku sai korrastatud natuke. Nüüd on kõik kasutamata väljundid peidust välja toodud ja kruvikontaktide abil saab teha kiire ühenduse, kui midagi vaja katsetada.
Näeb see juhtmepundar välja selline:

Vahetusse on minemas IC ja sisselaskenukkvõll. Uus vahejahuti on kärje poolest natuke suurem (100x300x600), nukkvõll on pärit m54b30 pealt.
Antud nukkvõll on mõõtmetelt sama, mis nv-m50 mootoril, kuid vanose otsaga.
Plaanis on veel m52 kollektor leida ja ära proovida.
Kui kunagi viitsimist tekib, siis tahaks midagi sellist valmis teha
:

Võibolla polnud ka 1.0.73-ga eriti kiirem, ei mäleta täpselt.
Põhierinevus tundub olevat see, et sisselülitamisel tulevad kirjad aeglaselt ette uuemate firmware-de puhul.
Vemsi juhtmestikku sai korrastatud natuke. Nüüd on kõik kasutamata väljundid peidust välja toodud ja kruvikontaktide abil saab teha kiire ühenduse, kui midagi vaja katsetada.
Näeb see juhtmepundar välja selline:
Vahetusse on minemas IC ja sisselaskenukkvõll. Uus vahejahuti on kärje poolest natuke suurem (100x300x600), nukkvõll on pärit m54b30 pealt.
Antud nukkvõll on mõõtmetelt sama, mis nv-m50 mootoril, kuid vanose otsaga.
Plaanis on veel m52 kollektor leida ja ära proovida.
Kui kunagi viitsimist tekib, siis tahaks midagi sellist valmis teha


Jagad äkki veidi saladusi, kuidas selle ökonomaiseri seieri said boosti näitama?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hakkas ümberringi plastikuid sulatama?ivar kirjutas:downpipe sai natuke isolatsiooni
Võibolla juba tead, aga igaksjuhuks mainin, et mida jahedam downpipe, seda madalam turbiini PR. Ja isoleeritult peaks siis turbiini tootlikus vähenema, backpressure kõrgem jms. Isoleeritud toru peaks olema u. nagu natuke väiksem isoleerimata toru.
Praktikas ei pruugi tuntavat vahet tekkida ja võibolla turbiini väljundi isoleerimine aitab ka turbo kuumemana hoida ja ei lase gaasidel aeglustuda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Projekt on küll väga ilus ning korrektselt teostatud, midagi ei ole üle ja midagi ei ole puudu. Ainus asi mille üle ise nuriseks olekski too liialt suur turbo millega on tänaval lihtsalt piin sõita (loe: meeletu LAG) aga sellest oli juba eespool juttu miks ja kuidas ja mis plaanid.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mulle suur turbo meeldib. Annab mootorile sihukse single-turbo-1000whp-supra iseloomu. Kapoti alt kah kena vaadata.
Tegelikult keskpööretel (3000-4000) võiks jõudu rohkem olla küll. Seal on aga mootori moment tunduvalt madalam maksimumist, mis tähendab et VE on madal, ja see tähendab, et heitgaase, mis turbo käima lükkavad, on vähem kui parimal juhul võiks olla.
Vabalthingava momendigraafik oli tunde järgi umbes selline:

Seetõttu turbo vahetusele enne mõtlema ei hakka, kui saab sisselaskega mõned katsetused tehtud.
Tegelikult keskpööretel (3000-4000) võiks jõudu rohkem olla küll. Seal on aga mootori moment tunduvalt madalam maksimumist, mis tähendab et VE on madal, ja see tähendab, et heitgaase, mis turbo käima lükkavad, on vähem kui parimal juhul võiks olla.
Vabalthingava momendigraafik oli tunde järgi umbes selline:

Seetõttu turbo vahetusele enne mõtlema ei hakka, kui saab sisselaskega mõned katsetused tehtud.
Veel mitte, aga oht oli küll.Astrona kirjutas:Hakkas ümberringi plastikuid sulatama?
sisselaskest täpsemalt ei taha rääkida, mõtlen sis plaane. ise mõtlesin
midagi sellist omale külge nikerdada:

ka hea lahendus:
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1928.jpg
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1932.jpg
midagi sellist omale külge nikerdada:
ka hea lahendus:
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1928.jpg
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1932.jpg
- KKD Motorsport - EstPerformance -