BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Raceboy kirjutas:Kui saad järgi proovida, äkki annad teada, kas LCD on 1.1.47-ga ikka aeglasem? Ise ei jõua enne järgmise nädala keskpaika tegeleda kahjuks.
Pole kindel, kas isegi jõuan varem, a kui midagi selgub annan teada.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Paar korralikumat ülesvõtet.

Pilt

Pilt

Pilt
Autor: Madis Pilt
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

Paremat uut!!

Kena masin, kui mul poleks e30 siis oleks kindlasti e36 ja M-Tech ringiga nagu sinul ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Heheee ,meil samade velgedega masinad, mul lihtsalt e36 sedaan m pakett :) . Kenaa
djerocdrah
Postitusi: 19
Liitunud: 07.12.2007 9:13
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas djerocdrah »

tervist siis kuidas pill selle turboga ka liigub jutud käivad et suht püss pidi olema sa ei tea kes üht samade mõõtudega turbot tagaks mul ikka üks veel alles :D
:D
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Üks tuttav tahtis, aga soovitasin väiksemat :). (2l mootorile)

Enda jaoks liigub auto piisavalt hästi, aga üldiselt vist siiski kesisemalt, kui muidu turbobemmide puhul harjunud ollakse.

mart154 kirjutas: See kütusekuluandur mõõdab pinget jah.

Praegu ei viitsi, aga võin sulle mõni päev "näitajad" otsida.
Mida Sa selle "näitajad" all mõtlesid?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

1.1.47 läks peale. LCD kiiruse osas märgatavat erinevust pole.
Võibolla polnud ka 1.0.73-ga eriti kiirem, ei mäleta täpselt.
Põhierinevus tundub olevat see, et sisselülitamisel tulevad kirjad aeglaselt ette uuemate firmware-de puhul.

Vemsi juhtmestikku sai korrastatud natuke. Nüüd on kõik kasutamata väljundid peidust välja toodud ja kruvikontaktide abil saab teha kiire ühenduse, kui midagi vaja katsetada.

Näeb see juhtmepundar välja selline:
Pilt


Vahetusse on minemas IC ja sisselaskenukkvõll. Uus vahejahuti on kärje poolest natuke suurem (100x300x600), nukkvõll on pärit m54b30 pealt.
Antud nukkvõll on mõõtmetelt sama, mis nv-m50 mootoril, kuid vanose otsaga.

Plaanis on veel m52 kollektor leida ja ära proovida.
Kui kunagi viitsimist tekib, siis tahaks midagi sellist valmis teha :):
Pilt
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mõned täiendused:
-uus IC paigaldatud
-downpipe sai natuke isolatsiooni
-manual boost controller
-kütusekulu seier näitab boosti
-kapoti punane pool muutus roheliseks
-IC ja torud said mattmustaks

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jagad äkki veidi saladusi, kuidas selle ökonomaiseri seieri said boosti näitama?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Sellejaoks sai võetud teine kellaplokk, mille tach sisendisse läheb vems'i boost signaal. Väljundi otsas on aga tahomeetri asemel seesama ökonomaiser.
Nulli juures on veidi ebatäpne, aga muidu toimib kenasti.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ivar kirjutas:downpipe sai natuke isolatsiooni
Hakkas ümberringi plastikuid sulatama?
Võibolla juba tead, aga igaksjuhuks mainin, et mida jahedam downpipe, seda madalam turbiini PR. Ja isoleeritult peaks siis turbiini tootlikus vähenema, backpressure kõrgem jms. Isoleeritud toru peaks olema u. nagu natuke väiksem isoleerimata toru.
Praktikas ei pruugi tuntavat vahet tekkida ja võibolla turbiini väljundi isoleerimine aitab ka turbo kuumemana hoida ja ei lase gaasidel aeglustuda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Projekt on küll väga ilus ning korrektselt teostatud, midagi ei ole üle ja midagi ei ole puudu. Ainus asi mille üle ise nuriseks olekski too liialt suur turbo millega on tänaval lihtsalt piin sõita (loe: meeletu LAG) aga sellest oli juba eespool juttu miks ja kuidas ja mis plaanid.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mulle suur turbo meeldib. Annab mootorile sihukse single-turbo-1000whp-supra iseloomu. Kapoti alt kah kena vaadata.

Tegelikult keskpööretel (3000-4000) võiks jõudu rohkem olla küll. Seal on aga mootori moment tunduvalt madalam maksimumist, mis tähendab et VE on madal, ja see tähendab, et heitgaase, mis turbo käima lükkavad, on vähem kui parimal juhul võiks olla.

Vabalthingava momendigraafik oli tunde järgi umbes selline:
Pilt

Seetõttu turbo vahetusele enne mõtlema ei hakka, kui saab sisselaskega mõned katsetused tehtud.

Astrona kirjutas:Hakkas ümberringi plastikuid sulatama?
Veel mitte, aga oht oli küll.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

sisselaskest täpsemalt ei taha rääkida, mõtlen sis plaane. ise mõtlesin
midagi sellist omale külge nikerdada:
Pilt

ka hea lahendus:
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1928.jpg
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1932.jpg
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Plaanis on variable kollektor, millest pilt ülalpool. Sellega peaks kõrge momendi ala veidi laiemaks saama. Kuidas seda täpselt teostada, ei tea veel.
Eks siis hakkab mõtlema, kui originaal paugu teeb :-D.

Oskab keegi umbes-täpselt öelda, mis rõhuni m50 kollektor veel koos püsib?
Vasta