probleem boosti kella paigaldusega!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
probleem boosti kella paigaldusega!
pigaldasin kella panin auto käima ja kell tõmbas ennast vaakumisse -1 gaasi andes näitas kell mulle vaakumit -8 ja yle selle ei läinud ! mix ta ainult vaakumit näitab? kas turbo võib olla tagumendis! või on mingi seos wastegate-iga? kellax autogage smoke pärit keiseist.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
probleem boosti kella paigaldusega!
yhendasin ta enne sisselaske kollektori tagust ! mis tuleb turbo kylma kojast nii et koht peax olema õige aga mida kell peax näitama kui mootor seisab?
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
noo!
aga ei ole seistes on kyll null aga tyhikäigul on mingi -1! turbo tagumendis vist 

äi usu, et probleem ainult turbiinis.
kuigi, kui asi on nii peetis, et kompressori pool ei suuda enam miskit toota siis vb jah.
ülevalt poolt ja penarõhuregulka ahelast oleks täiesti normaalne testida sellel masinal, et paneks kella kapoti alla vahele ja prooviks siis mis asi näitab.
kuigi, kui asi on nii peetis, et kompressori pool ei suuda enam miskit toota siis vb jah.
ülevalt poolt ja penarõhuregulka ahelast oleks täiesti normaalne testida sellel masinal, et paneks kella kapoti alla vahele ja prooviks siis mis asi näitab.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
eh, ma alles täna mõistatasin sama asja ,et kuhu kompressori puhul ühendada bovi ja benarõhuregulaatori vaakumi. Pidurivõimu vaakumi külge vist,sest ka tühikäigul toodab kompressor mingit rõhku... suht nõme on ehitada kui iga infokillukest peab rämedalt taga otsima 

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kuidas sul pidurivõimu vaakum tekib, kui kompressor ka tühikäigul juba natuke rõhku toodab?Maik kirjutas:eh, ma alles täna mõistatasin sama asja ,et kuhu kompressori puhul ühendada bovi ja benarõhuregulaatori vaakumi. Pidurivõimu vaakumi külge vist,sest ka tühikäigul toodab kompressor mingit rõhku... suht nõme on ehitada kui iga infokillukest peab rämedalt taga otsima

Või on elektrilise/mehhaanilise vaakumpumbaga pidurivõim?
kas mitte ehk -0,7 bar, -7 bar'i vaakumit tundub küll päris räme olevat, vaadake ikka neid kelli tähelepanelikumalt.Aigo kirjutas: seistes peab 0 olema tühikäigul korralikku kompresiooniga peaks nissanil -7
Tühikäigul bensukas peakski vist seal -1 bar või törts alla selle vaakumit hoidma. Mis ta sul gaasipedaal põhjas teeb kolmanda käiguga?
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Eks ikka -0.7, oles sa näinud mõnda rõhukella millel oleks märgitud -7bari-i ?
Juhul kui kompressor toodab juba tühikäigul mingit rõhku, sellisel juhul tuleks ikka BOV-i vaakum panna sinna kuhu ta käib (sisselaske kollest siis)
Kuna peale gaasisiibri sulgumist on sisselaskes väiksem rõhk kui enne gaasisiibrit, või olen ma midagi valesti aru saanud?

Juhul kui kompressor toodab juba tühikäigul mingit rõhku, sellisel juhul tuleks ikka BOV-i vaakum panna sinna kuhu ta käib (sisselaske kollest siis)
Kuna peale gaasisiibri sulgumist on sisselaskes väiksem rõhk kui enne gaasisiibrit, või olen ma midagi valesti aru saanud?

- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
noo!
kolmandaga killas jää peal driftides sain 0,2 bar olex tahtnud veel vajutada aga vedelax läx nii et ma rohkem ei julgend! kuigi ma kahtlustan ikkagi seda et mul kuskilt vaakum lekib sest kylmaga hakkas pöördeid loopima 800-1700 vot nii loobib tuleb vist hakata kolmikuid ja voolikud välja vahetama hakata!