probleem boosti kella paigaldusega!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

probleem boosti kella paigaldusega!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

pigaldasin kella panin auto käima ja kell tõmbas ennast vaakumisse -1 gaasi andes näitas kell mulle vaakumit -8 ja yle selle ei läinud ! mix ta ainult vaakumit näitab? kas turbo võib olla tagumendis! või on mingi seos wastegate-iga? kellax autogage smoke pärit keiseist.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

tühikäimisel peaks kell näitama sinna -7 kanti.

aga see, et boosti all näitab rohkem vaakumit seega turbo peetis ja ei puhu ning mootor käib vabalt hingavana.

kuhu sa selle üldse ühendasid? ikka sisselaske külge mitte acctuatori vooliku külge?
Pilt
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

probleem boosti kella paigaldusega!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

yhendasin ta enne sisselaske kollektori tagust ! mis tuleb turbo kylma kojast nii et koht peax olema õige aga mida kell peax näitama kui mootor seisab?
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ei saand muffigi aru. ühenda see penarõhu regulaatori vaakumvooliku külge. sl taganurgas on väljavõtud.

seistes peab 0 olema tühikäigul korralikku kompresiooniga peaks nissanil -7 olema ja koormuse all spike peaks tõusma stockis 0.5-0.7 bar
Pilt
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

noo!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

aga ei ole seistes on kyll null aga tyhikäigul on mingi -1! turbo tagumendis vist :x
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

äi usu, et probleem ainult turbiinis.
kuigi, kui asi on nii peetis, et kompressori pool ei suuda enam miskit toota siis vb jah.
ülevalt poolt ja penarõhuregulka ahelast oleks täiesti normaalne testida sellel masinal, et paneks kella kapoti alla vahele ja prooviks siis mis asi näitab.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

eh, ma alles täna mõistatasin sama asja ,et kuhu kompressori puhul ühendada bovi ja benarõhuregulaatori vaakumi. Pidurivõimu vaakumi külge vist,sest ka tühikäigul toodab kompressor mingit rõhku... suht nõme on ehitada kui iga infokillukest peab rämedalt taga otsima :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Maik kirjutas:eh, ma alles täna mõistatasin sama asja ,et kuhu kompressori puhul ühendada bovi ja benarõhuregulaatori vaakumi. Pidurivõimu vaakumi külge vist,sest ka tühikäigul toodab kompressor mingit rõhku... suht nõme on ehitada kui iga infokillukest peab rämedalt taga otsima :)
Kuidas sul pidurivõimu vaakum tekib, kui kompressor ka tühikäigul juba natuke rõhku toodab? :)

Või on elektrilise/mehhaanilise vaakumpumbaga pidurivõim?
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Aigo kirjutas: seistes peab 0 olema tühikäigul korralikku kompresiooniga peaks nissanil -7
kas mitte ehk -0,7 bar, -7 bar'i vaakumit tundub küll päris räme olevat, vaadake ikka neid kelli tähelepanelikumalt.

Tühikäigul bensukas peakski vist seal -1 bar või törts alla selle vaakumit hoidma. Mis ta sul gaasipedaal põhjas teeb kolmanda käiguga?

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Eks ikka -0.7, oles sa näinud mõnda rõhukella millel oleks märgitud -7bari-i ? :lol:

Juhul kui kompressor toodab juba tühikäigul mingit rõhku, sellisel juhul tuleks ikka BOV-i vaakum panna sinna kuhu ta käib (sisselaske kollest siis)
Kuna peale gaasisiibri sulgumist on sisselaskes väiksem rõhk kui enne gaasisiibrit, või olen ma midagi valesti aru saanud? :lol:
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Sealt vist on pidurivõimu vaakum võetudki (sis. kollest) . Segusiiber on ennem kollet ja sinna nagu polegi enam kuskile midagi ühendada. Seega peaks seal vaakum olema jah. Dunno, jälle miskit mida uurida nagu ikka...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

no kui seguklapp kinni, ja "mootoripool" klappi on vaakum, siis võidki ju sisselaskekollektorist võtta ja kõik korras. Asi täpselt nagu turbokal :)
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

noo!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

kolmandaga killas jää peal driftides sain 0,2 bar olex tahtnud veel vajutada aga vedelax läx nii et ma rohkem ei julgend! kuigi ma kahtlustan ikkagi seda et mul kuskilt vaakum lekib sest kylmaga hakkas pöördeid loopima 800-1700 vot nii loobib tuleb vist hakata kolmikuid ja voolikud välja vahetama hakata!
Vasta