Nokitsesin täna veidi Vectra kallal jälle.
Sai eelmise omaniku poolt cooleri mahutamiseks tehtud lõikekohad üle värvitud, et ära ei ussitaks.
Avastasin ka, et plokki vahetades pole õlifiltrit ilmselt vahetatud, kuna vaevalt sellelt muidu värv kooruks

No nii kallid need Opeli-i jupid ka pole eks
Lisaks kontrollisin veelkord mootoririhma. Nuka ja nukaratta omavaheline asetus on õigesti paigas, selles veendusin nüüd.
Küsitav on aga rihmaratta märgi õige asetus kuna see asub välimisel rihmarattal mis omakorda on kummileevendi peal ja kipub seal peal liikuma.
Kui seda märki uskuda, siis oli enne rihm 1 hamba võrra möödas.
Samas kui see pealmine ratas ära võtta on ka mootoririhma enda rattal mingi muljutud koht, mis eelnevas, 1 hammas vales, asendis oleks täpselt plokil/karterikaanel oleva sälguga kohakuti.
Nüüd ongi küsimus, kas see on õige muljutud koht ja sälk või mingi juhuslik asi.
Sest kirjanduses kästakse igal pool rihm paika panna välimise ratta märgi järgi ja sellest pole kuskil juttu, et rihma enda rattal mingi märk võiks olla.
Et asjas 100% kidnel olla tuleb vist väntvõll nö. ära kraadida, siis saab täpse vastuse.
Mõte siis kasutada sama metoodikat mida nukkvõllide kraadimisel kasutatakse.
1 hammas nuka märgil on ka parajalt selline vahe, mida poolviltu küünla august kolbi katsudes väga hästi ei tunneta.