Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Kas sa sisselaske torustikku ja coolerisse oled kiiganud :?: küsin,sest tean ühte turbotatud bmw-d millel oli täpselt sama probleem ja lõpuks selgus,et cooleri uhes vannis oli sees kalts(tõenäoliselt autot ehitades oli cooleri toru ette topitud ja sinna ununenud)boost lükkas ta muidugi vanni täitsa sisse ja nii ta seal täpselt sellist anomaaliat tekitama hakkaski :)
Lost but not forgotten
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Küüs jääb nuka kulunud serva taha ilusti kinni. Nuka ots on madalamaks kulunud. Seega peaks ju ka klapitõus nüüd väiksem olema?

Vana coolerit mul enam käepärast pole, ostsin samasuguse tutika, seega vana vaadata ei saa.
Kuigi vabalthingavana oli sama keiss samas õhk käis meil siiski läbi cooleri.
Eks kui nüüd karterituulutuse kokku tagasis saan, sisi saab proovida.
Nüüd saab filtri otse segusiibri otsa panna, selle pesen ka in case enne ära.

Täna soetasin uue cooleri torustiku tarbeks roostevaba toru ja põlved ka.
Eelmine torustik oli Simonsi mustast summutimaterjalist, mis seest mõnusalt roostes juba.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mihkel kirjutas:Küüs jääb nuka kulunud serva taha ilusti kinni. Nuka ots on madalamaks kulunud. Seega peaks ju ka klapitõus nüüd väiksem olema?
Kui baasmõõt on püsinud sama ja kärg kulunud, siis on ka klapitõus väiksem.
Ja olenevalt nüüd kulumise suurusest muutub ka kestvus koheselt.
Kui nukal see kõva pind ära kulub, siis lõpp pidi väga kiirelt minema.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No ilmselt on see kõva pind juba läinud, kuna nookuri vagu päris sügav.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

stock nukkvõllid on tõesti vaid pindkarastatud ja kui juba vagu sees siis lõpp läheb kiiresti ja karta on et karteris on metallimulda.

Olen ühe mootoriga ennast nii ära väsitanud et okse maitse suus just sellega, et nookurid muudkui kulusid ja kulusid ja lõpuks ka nukkvõll kulus ära ja pidama ei saanudki......Lõikasin ühe õlifiltri pooleks ja see koosneski vaid metalli mullast ja kui karteri alt võtsin sain aru et filter ei pea seda kui mootor sai korralikult ära pestud jäi asi kestma ja õli seisab täiesti puhas sees.

Muidu kasutatud peast peaks neid vedelema ehk kusagil. (Ise sai küll proovitud kaua opeli mootor ilma veete ja väga minimaalse õliga gaas põhjas käib kuna tundus et niikuinii pole turgu kasutatud varuosadele :-D
http://www.youtube.com/watch?v=yU51OrNvKl0
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Mihkel , mul vedelevad veel selle auto tutikad nookurid kuskil garaazis , reimsi juures vedeleb originaal sisselase ja kuskil seal reimsi juures on veel c20ne originaal nukk , mis vähemalt minu vana auto peal töötas 100%
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nokitsesin täna veidi Vectra kallal jälle.
Sai eelmise omaniku poolt cooleri mahutamiseks tehtud lõikekohad üle värvitud, et ära ei ussitaks.

Avastasin ka, et plokki vahetades pole õlifiltrit ilmselt vahetatud, kuna vaevalt sellelt muidu värv kooruks :roll:
No nii kallid need Opeli-i jupid ka pole eks :)

Lisaks kontrollisin veelkord mootoririhma. Nuka ja nukaratta omavaheline asetus on õigesti paigas, selles veendusin nüüd.
Küsitav on aga rihmaratta märgi õige asetus kuna see asub välimisel rihmarattal mis omakorda on kummileevendi peal ja kipub seal peal liikuma.
Kui seda märki uskuda, siis oli enne rihm 1 hamba võrra möödas.
Samas kui see pealmine ratas ära võtta on ka mootoririhma enda rattal mingi muljutud koht, mis eelnevas, 1 hammas vales, asendis oleks täpselt plokil/karterikaanel oleva sälguga kohakuti.
Nüüd ongi küsimus, kas see on õige muljutud koht ja sälk või mingi juhuslik asi.
Sest kirjanduses kästakse igal pool rihm paika panna välimise ratta märgi järgi ja sellest pole kuskil juttu, et rihma enda rattal mingi märk võiks olla.

Et asjas 100% kidnel olla tuleb vist väntvõll nö. ära kraadida, siis saab täpse vastuse.
Mõte siis kasutada sama metoodikat mida nukkvõllide kraadimisel kasutatakse.
1 hammas nuka märgil on ka parajalt selline vahe, mida poolviltu küünla august kolbi katsudes väga hästi ei tunneta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Hammasrihma ratta sisse pressitud jälg peab karteris oleva jäljega jahh täpselt kokku sobima kui märgid paigas on !!!
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

jep.
mina olen siiani kõikide opelite rihmad just selle vända väiksema ratta järgi paika pannud....sest enamusel see suurem ratas on vale.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Endale tundus ka see mootoririhma ratta märk õigem, kuna kolvi liikumist katsudes oli see märk
enamvähem paigas aga originaal märgi juures hakkas kolb just alla liikuma (järgmine nõks juba liikus alla).
Samas nii väikest liikumist tunnetada on suht keeruline.

Proovin ehk täna veel tunnetada veidi asja.
Küsimus on +/- 1 hammas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

Samas sellel mootoril +- üks hammas mõjutab asja väga vähe.
lihvitud kaanega ei saanudki aru kumb see õige on...mõlematpidi liikus ja toimis normaalselt. Samas ei tea mida ta turboga mõjutab.
Igatahes kui liiga varajane nukk on, siis algus on norm nagu tavaliselt aga lõpupoole hakkab piirama jõudu päris kõvasti. Hilisega jälle vastupidi.

Ükskord sai selle opeli 8v mootoriga proovida, kui palju võib rihm valesti olla et veel käima läheks.
tulemuseks-3hammast , õige hammas ja + 3 hammast. Ehk 7 hamba ulatuses läks käima.

Muidugi sinul on vanema tüübi NE, millel hammaste vahed suuremad ja 1 hammas valesti peaks ka rohkem mõjutama.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lihtsalt ma üritan selgusele jõuda kas see võib mõjutada seda jama, et ~3.5k pöördelt täiesti ära kooleb või mitte.
Samas Georg-i juurest tulles kuni Tallinnani oli asi ilusti pöördesse käinud ja linnas oli uuesti sama jama pihta hakanud.

Vaja mootor ikka soojaks ajada ja kompressioonid ka üle mõõta.

Viimasel ajal veidi laiskus kollitab ja ka muid asju kaelas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lappasin täna veidi aju juhtmestiku. Paras segadus oli üldse juhtmestikus, eriti lisakellade omas. Aju juhtmestik iseenesest okei, ainult kaitsmed võiks ka lisada :-D
Soenduseks reguleerisin uksed normaalselt käima, kahjuks juhipoolset tagumist normaalselt käima ei saanudki.
Ei saa mitte krt aru mis jama seal on, tuleb teist jõuga kinni lüüa, nagu mingi asi takistaks, uks tundub veidi madalamal kui ta võiks olla.
Samas hinged ei ole reguleeritavad ka. Kas tõesti on uks kõver?

Homme ehk jõuan alarmiasja vaadata, kui just Sierra juppide puhastamise tuhin peale ei tule.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

Mootori rihma ei ole vahepeal õigeks pannud?
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

Ei saa mitte krt aru mis jama seal on, tuleb teist jõuga kinni lüüa, nagu mingi asi takistaks, uks tundub veidi madalamal kui ta võiks olla.
kas see vectra pole ühes liiklusõnnetuses kannatada saanud?![/quote]
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Suletud