Küsimused sellised, et kas õli radikal on ka üldiselt kindlaks määratud sisend ja väljund õli jaoks või liigub ta surve alusel igatpidi?
Samuti kui originaalis on radikas paigutatud nii, et sisendid on küljel keskel, kuid kui nüüd panna radikas nii, et sisendid on ülesse suunatud, kas see segab õli liikumist?
Ning radikad toimivad samamoodi mõlematipidi, et õhk käib läbi mõlemalt poolt ühtemoodi?
Õli radikas
Õli radikas
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS

Sellises asendis on ta siis originaalis.
Õli läbib ju radikat siiski surve all, mitte lihtsalt läbivooluga?
Kui ma nüüd keeran sisendid üles ning veel terve radika 180kraadi, siis ei tohiks olla mingit muret tema toimimises?
Põhjus lihtsalt selles, et hetkel asub ta stange parema nurga taga ning seal võib ta väga lihtsalt viga saada. Rändab ta aga cooleri ja radika vahele otse keskele, kust on ikka tunduvalt tugevam elu ning pihtasaamise võimalus ka palju väiksem.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
vt wrc autodel ja osadel city cirquit autodel on ka maast alt stange servast tõstetud samade coolerite puhul tõstetud radika ots ülesse sinna, kus on kapoti avamine, njah, vahel on see võimalik sellepärast, et eemaldatakse originaal kapoti avamise ja sulgemise mehhanism nende va kiirkinnituste vastu. kui torud üles jäävad, see ei peaks negatiivne olema muus kui ainult selles, et lõpuks hakkab sinna cooleri põhja kogunema essu nagu karteripõhjagi, ainult et karteripõhi puhastub igakord kui õli välja lased, cooler aga mitte.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750