Ehk tulen isegi Turbo Sierraga järgmine aasta osalema
Audi 90T Driftprojekt HP
Jääme siis kevadet ootama.
Ehk tulen isegi Turbo Sierraga järgmine aasta osalema
Ehk tulen isegi Turbo Sierraga järgmine aasta osalema
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärastforsin kirjutas:kes naerab viimasena naerab .......Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi![]()
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Nu drift on ikka kordades huvitavam kui drag. Jõudu ehitamisel ja eks kevadel treeningutel näemeMarko kirjutas:mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärastforsin kirjutas:kes naerab viimasena naerab .......Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi![]()
väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
www.facebook.com/SmokeHunters
Drag ammendas ennast minu jaoks sest odavalt edasi pole võimalik ja pole eriti mõtet 11sek masinaga täristada seal 9sek masinate sees. Drift on huvitavam natuke minu jaoks pealegi sõidan kindlasti klubikatel ka tagaveolisena dragi ja lõppkiirus võistlused ei kao samuti kavast sest auto muutub kergemaks ja ühesilla takistus kaob.Marko kirjutas:mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärastforsin kirjutas:kes naerab viimasena naerab .......Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi![]()
väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
BEST ET11.051@207km/h
Nii täna sai siis autoga veidi tegeldud. Mootori saime 4cm taha poole ja 3cm alla. Leidsime ühe asendus käppa teiselt audilt ühele poole mootorit ning teisele poole keevitame vanast ümber. Mootori juures tarvis veel karter nüüd ümber keevitad ja nii öelga aknad teha.
Esimeste püstakute roolivarda õlga tegime 3cm lühemaks(audil on need plekkist kokku keevitatud )
ja sellega saime rattad ca 6cm rohkem välja keerama ett ikka täiega saaks külgees sõita ja rooli peab samuti vähem lappama
Homnepäev toob kaasa sillatala pukside asendamise rauaga esisillas kui jõuab siis ka taga.
Esimeste püstakute roolivarda õlga tegime 3cm lühemaks(audil on need plekkist kokku keevitatud )
ja sellega saime rattad ca 6cm rohkem välja keerama ett ikka täiega saaks külgees sõita ja rooli peab samuti vähem lappama
Homnepäev toob kaasa sillatala pukside asendamise rauaga esisillas kui jõuab siis ka taga.
BEST ET11.051@207km/h
Hetkel ei tule paremat väljendit meelde ...hents99 kirjutas:Kas jäigem plast poleks õigem lahendus puksideks?
Aga mida jäigem, seda parem, e. monoliitsem kogu kere ja alus üldse tuleb.
Seega on metall väga okei
Viimati muutis mulk, 07.01.2009 15:09, muudetud 1 kord kokku.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211