Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi
kes naerab viimasena naerab .......
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärast väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi
kes naerab viimasena naerab .......
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärast väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
Nu drift on ikka kordades huvitavam kui drag. Jõudu ehitamisel ja eks kevadel treeningutel näeme
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi
kes naerab viimasena naerab .......
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärast väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
Drag ammendas ennast minu jaoks sest odavalt edasi pole võimalik ja pole eriti mõtet 11sek masinaga täristada seal 9sek masinate sees. Drift on huvitavam natuke minu jaoks pealegi sõidan kindlasti klubikatel ka tagaveolisena dragi ja lõppkiirus võistlused ei kao samuti kavast sest auto muutub kergemaks ja ühesilla takistus kaob.
Nii täna sai siis autoga veidi tegeldud. Mootori saime 4cm taha poole ja 3cm alla. Leidsime ühe asendus käppa teiselt audilt ühele poole mootorit ning teisele poole keevitame vanast ümber. Mootori juures tarvis veel karter nüüd ümber keevitad ja nii öelga aknad teha.
Esimeste püstakute roolivarda õlga tegime 3cm lühemaks(audil on need plekkist kokku keevitatud )
ja sellega saime rattad ca 6cm rohkem välja keerama ett ikka täiega saaks külgees sõita ja rooli peab samuti vähem lappama
Homnepäev toob kaasa sillatala pukside asendamise rauaga esisillas kui jõuab siis ka taga.
Polüuretaan on pigem pehme. Delrin`i kaubamärgiga plasti kasutatakse "jäiga tänavaseade" puhul.
Aga noh, mida jäigem seda parem vast jah, enivei tänavapill vist ei tule?