BOV
Korraliku reference korral ei hakka rõhu tõustes ükski lineaarse kolviga(rõhu ja reference kol(b/vid) on sama diameetri/käiguga) bov lekkima.
BOV hakkab lekkima kui bov-i asukoha ja reference(vaakumvooliku) asukoha vahel on midagi rõhku alandavat.
Näiteks IC. vahet pole kas suur või väike.
Väike: piirab flow-d ja seega rõhk teiselpool väiksem
Suur: jahutab piisavalt, õhu tihedus suureneb ja õhk "tõmbab kokku".
Teine probleem on reference aeglus, aga see on probleemiks vaid tõsiselt peenikese reference vooliku puhul.
Mis puudutab MAF sensorit, siis:
Kui MAF on enne turbot, siis on õige kasutada bypassi. bypass peab tagastama õhu turbo ette, turbo ja maf-i vahele.
Kui MAF sensor on pärast turbot, siis:
Kasuta mida tahad, aga jälgi et bov/bypass oleks enne MAF-i (maf-ist ülesvoolu).
BOV hakkab lekkima kui bov-i asukoha ja reference(vaakumvooliku) asukoha vahel on midagi rõhku alandavat.
Näiteks IC. vahet pole kas suur või väike.
Väike: piirab flow-d ja seega rõhk teiselpool väiksem
Suur: jahutab piisavalt, õhu tihedus suureneb ja õhk "tõmbab kokku".
Teine probleem on reference aeglus, aga see on probleemiks vaid tõsiselt peenikese reference vooliku puhul.
Mis puudutab MAF sensorit, siis:
Kui MAF on enne turbot, siis on õige kasutada bypassi. bypass peab tagastama õhu turbo ette, turbo ja maf-i vahele.
Kui MAF sensor on pärast turbot, siis:
Kasuta mida tahad, aga jälgi et bov/bypass oleks enne MAF-i (maf-ist ülesvoolu).
Mul on BOV gaasisiibrijuures ja MAF on enne turbot (peale õhufiltrit). Jah, see on paha, et osa mõõdetud õhku lastakse tuulde ja võib toimuda segu üle rikastumine. Aga kas teil tõmbab peale käiguvahetust hinge kinni või muud moodi mootori täis?Fog kirjutas:Kui MAF on enne turbot, siis on õige kasutada bypassi. bypass peab tagastama õhu turbo ette, turbo ja maf-i vahele.
Mind isiklikult ei häiri see lahendus, kuna enivei soovin ju pidurdada kui gaasi maha lasen. Järgmine kord kui jälle gaasi vajutan on kõik juba ühtlustunud ja kogu MAF'i loetud õhk läheb ilusti mootorisse.
Ma pole üldse kindel et midagi pihustatakse kui TPS on nullis ja pöörded on kõvasti üle tühikäigu. Ja kui pihustataksegi, siis selle sisselaske-vaakumi ja suure benakoguse peale aitabki lisa-kütus veenduda, et aeglustamisel ei toimuks põlemist

(Mul automaat kast ja kiirendades ei lasegi tavaliselt gaasi maha) Ei tohiks olla ka probleemi, kui kiirendatakse järgmise käiguga edasi, kuna peale käigu välja võtmist teeb moootor 10-30 pööret, BOVi on juba töö lõpetanud, MAF loeb juba reaalset mootorisse minevat õhku ja silindrid peaks olema puhastatud ülirikkast hõredast segust. Äärmisel juhul tõuseb bena-kulu mõni gramm, lambda näeb hektkeks mäda ja summuti võib paukumise peale viga saada.
IMO, see bovi susin on ületähtsustatud. Esimene asi, mis autole tehakse, pannakse BOV, ja bovirastia on nii kaugele läind, et juba pannakse ka NA masinatele BOV.
Ostaks hea meelega bov'ile summuti
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kirjutasin selle teksti üldharivas mõttes üldistatuna kõikidele autodele. On ajusid mis sellega toime tulevad, ja on ajusid, mis selle peale veakoodi annavad (kaks äärmust). Ja on hunnik vahepealseid.Astrona kirjutas:Mul on BOV gaasisiibrijuures ja MAF on enne turbot (peale õhufiltrit). Jah, see on paha, et osa mõõdetud õhku lastakse tuulde ja võib toimuda segu üle rikastumine. Aga kas teil tõmbab peale käiguvahetust hinge kinni või muud moodi mootori täis?
Mind isiklikult ei häiri see lahendus, kuna enivei soovin ju pidurdada kui gaasi maha lasen....
Lihtsalt selliselt lähenedes on võimalik probleeme ennetada.
Mul Subarul igatahes andis kül päris meeldivalt käiguvahetusel tunda, nagu 2x oleks käiku vahetanud.
Seda siis uue turboga, kus õhukogused suuremad.
Originaal turbog aoli natuke tunda aga ikkagi oli tunda.
Lisaks tekitab see cylinder flush-i.
Seda siis uue turboga, kus õhukogused suuremad.
Originaal turbog aoli natuke tunda aga ikkagi oli tunda.
Lisaks tekitab see cylinder flush-i.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Räägin väheke oma kogemustest siis MAF'ga autodest millel maf mõlemil oli peale õhufiltrit seega enne turbot.
autodeks olid Audi A4 1.8TQ (0,8bar) ja nissan 200sx 1.8 plaplapla(0,7bar)
muidugi nissan oli automaat kastiga ja tänu sellele just palju BOV'st kasu polnud. Kuid ikkagi kui gaasipedaali vabastasin siis toimis, segu ülerikastumist ei toimunud kummagil. Ninnasin siis nimelt pidas tänu BOV'le viimane turbo vähemalt niikaua vastu kui mina sellega sõitsin(enne seda oli nädal ja turbo) Audil aga on tehasest bypass süsteem mille kiskusin maha kuna bypassil oli klabb suht kulunud ja ei sulgenud korralikult enam, sai ostetud muidugi uus bypass aga seda peale ei installind kuna oli väike soov vähe "pssti" kulda. Seega "ajutiselt" bov peale. Aga nagu ikka ajutine on ka igavene. Audil siis BOV sai paigaldatud umbes 20cm enne sisselaske kollektorit. Vahepeal oli kuulda "surge"i ning ka vähe siit uuritud, et milles asi ning lõpuks peale pisukest seadistust kadus ka see. Muidugi A4'l tekkisid komplikatsioonid kui uuesti boosti solenoidi külge ühendasin. Ise arvan, et ECU harjus ära 0,8bar rühuga äkki ja madalamal rõhul lasi liigapalju kütust peale ning sellega hakkas koolema.
Samas on olnud mu tutvusrinkonnas juttu ka, et 5v turbomootorile BOV paigaldus ja enam auto ei käi üldse nagu peab. Juu minul joppas
Lihtsalt minu kogemused BOV paigaldustest MAF'ga autodele
autodeks olid Audi A4 1.8TQ (0,8bar) ja nissan 200sx 1.8 plaplapla(0,7bar)
muidugi nissan oli automaat kastiga ja tänu sellele just palju BOV'st kasu polnud. Kuid ikkagi kui gaasipedaali vabastasin siis toimis, segu ülerikastumist ei toimunud kummagil. Ninnasin siis nimelt pidas tänu BOV'le viimane turbo vähemalt niikaua vastu kui mina sellega sõitsin(enne seda oli nädal ja turbo) Audil aga on tehasest bypass süsteem mille kiskusin maha kuna bypassil oli klabb suht kulunud ja ei sulgenud korralikult enam, sai ostetud muidugi uus bypass aga seda peale ei installind kuna oli väike soov vähe "pssti" kulda. Seega "ajutiselt" bov peale. Aga nagu ikka ajutine on ka igavene. Audil siis BOV sai paigaldatud umbes 20cm enne sisselaske kollektorit. Vahepeal oli kuulda "surge"i ning ka vähe siit uuritud, et milles asi ning lõpuks peale pisukest seadistust kadus ka see. Muidugi A4'l tekkisid komplikatsioonid kui uuesti boosti solenoidi külge ühendasin. Ise arvan, et ECU harjus ära 0,8bar rühuga äkki ja madalamal rõhul lasi liigapalju kütust peale ning sellega hakkas koolema.
Samas on olnud mu tutvusrinkonnas juttu ka, et 5v turbomootorile BOV paigaldus ja enam auto ei käi üldse nagu peab. Juu minul joppas
Lihtsalt minu kogemused BOV paigaldustest MAF'ga autodele
Nii kui MAF-i tõstad enne turbot asendist peale turbot asendisse on kogu soft vaja ringi teha, kuna õhuvool enne ja peale turbot on erinev.
Mõnedel autodel piisab juba ka veidi MAF-i asukohta liigutada, stiilis 1 põlv ära võtta torustikust ja on juba signaal vale.
Reguleerid selleks, et asi sinu konkreetse auto peal õigel hetkel avaneks, seal ei ole MAF-iga midagi ühist.
Mõnedel autodel piisab juba ka veidi MAF-i asukohta liigutada, stiilis 1 põlv ära võtta torustikust ja on juba signaal vale.
Reguleerid selleks, et asi sinu konkreetse auto peal õigel hetkel avaneks, seal ei ole MAF-iga midagi ühist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ise küsimus on veel see, et kaua see MAF seal rõhu, kuumuse ja õli aurude all elab. Ja ma ei usu, et lihtsalt ajus MAF kaardi ümberkirjutamine päästaks.Mihkel kirjutas:Nii kui MAF-i tõstad enne turbot asendist peale turbot asendisse on kogu soft vaja ringi teha, kuna õhuvool enne ja peale turbot on erinev.
Mõnedel autodel piisab juba ka veidi MAF-i asukohta liigutada, stiilis 1 põlv ära võtta torustikust ja on juba signaal vale.
Reguleerid selleks, et asi sinu konkreetse auto peal õigel hetkel avaneks, seal ei ole MAF-iga midagi ühist.
Hea näide on koonusfilter, mis on mul kõigil autodel segu valeks ajanud

Huvitav, miks kohe turbo külge/sisse pole pandud bypass-klappi ("surge protection" vms). Umbes nagu WG, aga et avaneks suurema üle-rõhuga ja tekitaks ringluse.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
njah, vist vedanud, et ei pea maf muresid jagama. Kysimus aga selline, et kui peale bov vedru vahetust hakkas asi kenasti t88le, siis tundub nagu ikkagi, et aegajalt tekib surge v2hemalt selline mulje on. KAs on see v6imalik ?
v6imalus muidugi, et suure entusiasmi tulemuseks on meeletult teravnenud k6rv v siis yks p2ev v2ga kange vedruga s6itmist andis vanale turbole piisavalt vatti, et asi hakkab lihtsalt 2ra surema.
v6imalus muidugi, et suure entusiasmi tulemuseks on meeletult teravnenud k6rv v siis yks p2ev v2ga kange vedruga s6itmist andis vanale turbole piisavalt vatti, et asi hakkab lihtsalt 2ra surema.
Vastupidi panin pehmema vedruAigo kirjutas:kui panid BOV'le kõvema vedru siis ei pruugi BOV avaneda õigel ajal ja tekibki "surge" või siis õigemini "flutter dump"
"flutter dump" on see kui BOV avaneb hilja ehk peaaegu sama asi mis surge kuid BOV lisaga ehk kostub lühike surge ning siis alles avaneb BOV
ka kahjulik asi turbole
