Mis võimalused on MAF-iga autol BOV-i paigalduseks. Tuleb tunnistada,et olen rumal/loll aj ei saa vist inglise keelest täpselt niihästi aru,et asi selge oleks.
Tegu on MAF-iga autoga aga usas nad panevad nii bov-e kui bypasse ja ka nende mõlema kombosid korraga. Sooviks isegi head häält autole juurde.
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... entri.html
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... e-bov.html
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... a-bov.html
Keegi suudab ennast läbi närida infost ja mulle ka selgeks teha mis juhul ma saan bov-i panna?
edit - näib,et see kiti koopia mida ma ehitan tulebki bov-iga , bov käib IC-sse viiva toru külge.

loogiliselt võttes järelikult maf-seda õhku ka ei loe ja kõik on OK?
teema millel info põhineb on
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... d-bov.html
jee
It's also just in the name... a bypass valve (when the throttle blades shut) bypasses the compressed air back into the air inlet before the supercharger. This is common in mass air car supercharging kits that use a draw through configuration. ie, the maf is before the supercharger.
A blowoff valve will blow the excess air to atmosphere when the throttle blades shut. This is common on non-mass air cars and also when a supercharger kit uses a blow-through configuration. ie, the maf is after the supercharger like on our Supercharger Kits.
sry OT ees igastahes. Keegi võiks korrigeerida kui midagi siiski valesti aru sain.