K: kütuserõhu solenoid
Kui lambda pole ühenduses, siis hoitakse nii rikast segu, et ka halvimal juhul segu lahjaks ei jääks. 1. asjana pole too ikka külge.gaiar200 kirjutas:sisselaske kolle tihendit kahtlustasin ka ise aga pihustite O rõngad peaks küll alles olema ja korras ka muidu ju bena rõhku stabiilsena ei hoiaks.aga ok hakkan uurima.muide lambda andur pole ka ühendudes.
Ja kui O-rõnga vahelt tuleb nii palju, et käigu pealt benarõhk langeb, siis võtaks ta mingi 50-100L sajale.
Mõtle ise, kui 4x370cc opihustid on 100% lahti, siis rõhk veel langeda ei tohi. Ütleme stock pumbaga sul võibolla 1500cc/min puhul langeks ka rõhks - aga 1.5L/min keskmise kiirusega 60kmh läheks 150L / 100km.
Mul 1 o-rõngas lekib ja kulu on hetkel 100% linnasõiduga ATM kastiga 19.3L/100km - et mingi +5-7L. Kust neid rõngaid osta saaks?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Rõhu üleval olemine sõltub ka gaasivajutamisest, ja vajutamisest sõltub ka TPS-signaal, seega võib vabalt ka TPS pekkis olla. Ma pole põhimõtteliselt korras TPSi näind - 1 tundus täitsa ok, kuni voltmeetri külge panin.gaiar200 kirjutas:ja täna avastasin et kui turbo rõhk on üleval siis sõidab ilusti aga kui rõhku pole hakkab kakuma minu järeldus sellest on et saab palju kütet.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET