K: kütuserõhu solenoid
K: kütuserõhu solenoid
Tegu siis ikka 200sx'ga ja tahaks teada, et mis põhimõte sel asjal on ja kas seda on sinna üldse vaja või mitte, hetkel siis jutt originaal FPR'ga süsteemist, kuid plaan modida ikka regulleeritava fpr'peale ümber
et kas see peab seal niikaua olema kui originaal süsteem küljes või jehhi ja otse vaakum FPR'i???
et kas see peab seal niikaua olema kui originaal süsteem küljes või jehhi ja otse vaakum FPR'i???
Ei lähe safe-mode'i.ejay kirjutas:ja kuidas sellel ecul see safe mode peaks välja nägema? Mu teada polegi sellist asja...
See aju läheb "safe-mode" ainult detonatsiooni peale, ehk võtab "low-octane maps" - võetakse hilisem süütekaart ja rikkam segu kaart.
Vaatasin päris mitu erinevat ca18det "chippi" läbi (MEC-D007, MEC-D008, MEC-D009, JDM, HD_ST2, HD_ST3) ja praktika on see, et ainult JDM ja HD_ST3 versioonis on need "low-octane" kaardid erinevad, kõigil muudel on low-octane kaart identne!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
akult mass klemm maha, ecu kaitse välga ja lase vedeleda nii umbes 10-20minti ning siis kaitse tagasi, ja klemm akule peale tagasi ning käivita, nii kui käima läheb sureta välja ja tee sama asi uuesti ning siis lase käia kuni mootori temp jõuab normi ning sureta välja, lase maha jahtuda ning siis peaks olema ametlikult ECU tehaseseadmed resettitud... nii oli manualis kirjas
Ega sealt "low-octane" tabelite pealt üritatkse jooksu pealt ikka tagasi tulla. Aga aju kogub lambda baasil segu infot ja tal peaks olema mingi üldine õpitud kütuse koguse korrektsioon - see kaob resetiga ära.gaiar200 kirjutas:ja kui on juhtunud see et aju on safe modes siis mis teha et jälle normi saada mul vist midagi sellist on sest kütet saab palju sõites bena hais üle pea
Benahais - taguripidi sõidad? Sul jätab lihtsalt vahele võibolla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
siis otsi viga sisselaske osast. viga võib olla hoopis, et ei saa kütust piisavalt, aga kütusekulu suur kuna kütus voolab pmtslt maha. kontrolli fuel rail, ja üleüldse kogu fuel feed süsteem üle, isegi selline pisiviga, et mõnel pihustil o rõngas puru või vabsee kadunud juba tekitab suure kütusekulu ning laseb ka pena läbi ning tekibki bena ving ülesse... ehk otsi viga alates kütusepumbast kuni sisselaske kollektori tihendite või plokikaane mõrade või isegi võibolla klappide pidavuseni välja. Elimineerides korras asju võid leida muudki vigast, ja alati 1+1=2 ehk mida rohkem pisivigu seda suurem tõenäosus, et miski on valesti.
Näiteks minu nissan, algas asi kollektori tihenditest, neid vahetades pääsesin ligi paljudele teistele kohtadele, ning kuna mu jaoks uus auto siis kontrolliva pilguga sai kõiki vigu otsitud, leidsin õlilekke(pisike kuid olemas) kõvasti keevitusvigasid(ei imesta, eelmine omanik ise ütles ka, et ta pole just kõige parem keevitaja.) ning kuna sai juba otsitud leidsin ka, et mootoririhm on väntvõllil 2-3 hammast valesti.
Näiteks minu nissan, algas asi kollektori tihenditest, neid vahetades pääsesin ligi paljudele teistele kohtadele, ning kuna mu jaoks uus auto siis kontrolliva pilguga sai kõiki vigu otsitud, leidsin õlilekke(pisike kuid olemas) kõvasti keevitusvigasid(ei imesta, eelmine omanik ise ütles ka, et ta pole just kõige parem keevitaja.) ning kuna sai juba otsitud leidsin ka, et mootoririhm on väntvõllil 2-3 hammast valesti.