K: kütuserõhu solenoid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

K: kütuserõhu solenoid

Postitus Postitas Aigo »

Tegu siis ikka 200sx'ga ja tahaks teada, et mis põhimõte sel asjal on ja kas seda on sinna üldse vaja või mitte, hetkel siis jutt originaal FPR'ga süsteemist, kuid plaan modida ikka regulleeritava fpr'peale ümber

et kas see peab seal niikaua olema kui originaal süsteem küljes või jehhi ja otse vaakum FPR'i???
Pilt
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

sa mõtled seda mis asub vasaku lanseka küljel kui jah siis mina selle eemaldasin ja hullu ei juhtund nagu midagi kuigi külmalt käivitamine võib raskeneda.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

täna tihendeid vahetades eemaldasin ka selle ja külm käivitus peetis mootoriga on raskem jah


ei tea mis ta korras mootoriga teeks:D
Pilt
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

no minu oma on korras käivitub hästi aga kui esimese korraga ei lähe siis teine käivitus veits pikem et kütte rõhk uuesti üles saada.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

gaiar200 kirjutas:no minu oma on korras käivitub hästi aga kui esimese korraga ei lähe siis teine käivitus veits pikem et kütte rõhk uuesti üles saada.
Täpselt sama keiss!
Aga muud erinevust pole märganud peale selle, et kapoti all vähem voolikuid :P
Lauda nitro
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Ecu safe mode'i ei taha tikkuda selle pärast??
Pilt
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

seda vist küll mitte,mul pole ette tulnd.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

ja kuidas sellel ecul see safe mode peaks välja nägema? Mu teada polegi sellist asja...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ejay kirjutas:ja kuidas sellel ecul see safe mode peaks välja nägema? Mu teada polegi sellist asja...
Ei lähe safe-mode'i.
See aju läheb "safe-mode" ainult detonatsiooni peale, ehk võtab "low-octane maps" - võetakse hilisem süütekaart ja rikkam segu kaart.
Vaatasin päris mitu erinevat ca18det "chippi" läbi (MEC-D007, MEC-D008, MEC-D009, JDM, HD_ST2, HD_ST3) ja praktika on see, et ainult JDM ja HD_ST3 versioonis on need "low-octane" kaardid erinevad, kõigil muudel on low-octane kaart identne!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

ja kui on juhtunud see et aju on safe modes siis mis teha et jälle normi saada mul vist midagi sellist on sest kütet saab palju sõites bena hais üle pea
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

akult mass klemm maha, ecu kaitse välga ja lase vedeleda nii umbes 10-20minti ning siis kaitse tagasi, ja klemm akule peale tagasi ning käivita, nii kui käima läheb sureta välja ja tee sama asi uuesti ning siis lase käia kuni mootori temp jõuab normi ning sureta välja, lase maha jahtuda ning siis peaks olema ametlikult ECU tehaseseadmed resettitud... nii oli manualis kirjas
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

gaiar200 kirjutas:ja kui on juhtunud see et aju on safe modes siis mis teha et jälle normi saada mul vist midagi sellist on sest kütet saab palju sõites bena hais üle pea
Ega sealt "low-octane" tabelite pealt üritatkse jooksu pealt ikka tagasi tulla. Aga aju kogub lambda baasil segu infot ja tal peaks olema mingi üldine õpitud kütuse koguse korrektsioon - see kaob resetiga ära.

Benahais - taguripidi sõidad? Sul jätab lihtsalt vahele võibolla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

või laseb sisselaske kolle kuskilt läbi või miskit
Pilt
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

ei sõida tagurpidi ja vahele vist ka ei jätta ja bena võtab ka palju nagu saaks liiga palju kätte.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

siis otsi viga sisselaske osast. viga võib olla hoopis, et ei saa kütust piisavalt, aga kütusekulu suur kuna kütus voolab pmtslt maha. kontrolli fuel rail, ja üleüldse kogu fuel feed süsteem üle, isegi selline pisiviga, et mõnel pihustil o rõngas puru või vabsee kadunud juba tekitab suure kütusekulu ning laseb ka pena läbi ning tekibki bena ving ülesse... ehk otsi viga alates kütusepumbast kuni sisselaske kollektori tihendite või plokikaane mõrade või isegi võibolla klappide pidavuseni välja. Elimineerides korras asju võid leida muudki vigast, ja alati 1+1=2 ehk mida rohkem pisivigu seda suurem tõenäosus, et miski on valesti.

Näiteks minu nissan, algas asi kollektori tihenditest, neid vahetades pääsesin ligi paljudele teistele kohtadele, ning kuna mu jaoks uus auto siis kontrolliva pilguga sai kõiki vigu otsitud, leidsin õlilekke(pisike kuid olemas) kõvasti keevitusvigasid(ei imesta, eelmine omanik ise ütles ka, et ta pole just kõige parem keevitaja.) ning kuna sai juba otsitud leidsin ka, et mootoririhm on väntvõllil 2-3 hammast valesti.
Pilt
Vasta