Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

sai siis kunagi projekt ligi võetud ja nyyd hakkam valmis saama.
alustasin töid pidurite ja veermikuga siis sai mootor ära vahetatud ja järgnesid keretööd siis salong ja nyyd pusin elektriga ja varsti peaks valmiski saama. auto ostsin ma tutava tutava tuttavalt ja oli teine suhteliselt räämas, et võib ka nii öelda et päästsin auto hukust :) aga jah ega ma ise juba arvan et see ei saagi kunagi valmis. uusi mõtteid tuleb uksest ja aknast juurde. aa jaa mootori on kap. remondiga aga võimsust juurde pole yritanud veel pigistada.

pilte leiab siis siit (pildid on hetkel kronoloogiliselt järjekorras)

Pilt[/list]
Viimati muutis silvia, 08.12.2009 20:02, muudetud 5 korda kokku.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Väga tore et siia foorumisse sattusid :) Ei pidanud sind eriliseks neti inimeseks.
Nägin seda autot üsna aluses kui teemaalgataja ta käsile võttis ja oli ikka räim küll (Lausa nii räim et mina ei julgenud seda autot ette võtta :-D ) Loodame et se lõpp siis väga kaua ei võta ja enne lume tulekut ka autot proovida saad :)
Edu ja viitsimist sulle!
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

tegelt ma mõtlen ise ka alguse peale ja enam nii hullus seisus olles alustada ei tahaks aga kurat mine sa tea :-D
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

.

Postitus Postitas silvia »

äna sai siis natuke kollet ehitatud ja siis elukutselise keevitaja juurde viidud :) Pilt Pilt Pilt
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

suht jubeda välimusega kolle aga kui tööd teeb hästi sis pole vahet :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ega jah keevitajal on seal tonnides tööd. Keevitustega jääbki seda vaadates omajagu takistus juba kollektorisse sisse, kuna seal ikka omajagu kasvatamist vaja teha, mis omakorda tähendab keevituse kasvamist nii sissepoole kui jättes lohukesi sissepoole.

kui just palju nõudma ei hakka siis tegelikult võib see ennast ära isegi tasuda.

Aga mis ma tean ma kõigest isehakanud keevitaja.
Pilt
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

.

Postitus Postitas silvia »

tegelikult ongi nii et ma sellest kollest maailma parimat ei tahagi saada, ja mootorist rohkem hobuseid ka e taha välja aretada. ikkagi 1,8 või kuidas. pigem sai see tehtud uue turbo jaoks. teget ise ole esimese kollega väga rahul :D

siis vel nii palju et põlvede paksus on 2,5mm

toru paksus 3mm
ja flants 10mm
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Turbo ikka flantsil oleva augu ära katab?
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

naljatilk :D ei tea mille järgi ma selle augu siis tegin ????? olge rahulikud kõik on paigas (Y) vähemalt minuarust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no kui esimene ehitus siis jah ei saa just palju maha laita aga sel juhul kui paned suurema turbo siis hakkavadki need takistused seal rolli mängima.

Samas mis ma kirun minu esimene kolle oli veel hullem :lol:
Pilt
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

nuh ikka parem kui malm kärakas. ja ma arvan et takistused hakkavad siis rolli mängima kui kõik on peensusteni välja timmitud .kindlasti präegu ka aga see ei anna vast palju tunda. ja nuh ega siis kohe ei ole kõik syndinud kolle ehitajad vigadest õpib ja veel parem kui keegi minu vigadest õpib :D ja nagu ma mainisin ennem, et minuarust on kõik ok :D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mis targemad arvavad......ehk peaks selle pika flantsi keskelt lahti lõikama peale kolde kokku keevitamist?
Küll se kolle töötab ja usun, et umbes sama hästi kui keskmine originaal kollektor. (Sealt kus võimalik katsu keevituskohad seestpoolt üle lihvida) Omanikul pole plaanis rõhku tõsta, et mootor pilbasteks lasta vaid vanurit sellest säästa ja palju muretudi kilomeetreid läbida. Algselt vanarauaga sama kõrget väärtust omanud asjast on taas miskit auto laadset saanud :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

kavalam oleks küll pingete maandamiseks vähemalt lõhe sisse plokipoolsele flantsile. Sisepinged tekivad madala rõhuga sõites ka ikka ju, isegi vabalthingaval tekivad kollektoris pinged ning hea oleks kui natuke mängida annab.
Pilt
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

vot ei oska midagi öelda. nuh selline sai ta sellepärast tehtudet parem lihvida oleks.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga kui korralikult valmis siis lõika lihtsalt relaka ketta laiune triip sisse keskele,

aga no ma küll jään ootama mis sellest autost edasi saab, väga hea projekti auto...
Pilt
Vasta