sai siis kunagi projekt ligi võetud ja nyyd hakkam valmis saama.
alustasin töid pidurite ja veermikuga siis sai mootor ära vahetatud ja järgnesid keretööd siis salong ja nyyd pusin elektriga ja varsti peaks valmiski saama. auto ostsin ma tutava tutava tuttavalt ja oli teine suhteliselt räämas, et võib ka nii öelda et päästsin auto hukust aga jah ega ma ise juba arvan et see ei saagi kunagi valmis. uusi mõtteid tuleb uksest ja aknast juurde. aa jaa mootori on kap. remondiga aga võimsust juurde pole yritanud veel pigistada.
pilte leiab siis siit (pildid on hetkel kronoloogiliselt järjekorras)
[/list]
Viimati muutis silvia, 08.12.2009 20:02, muudetud 5 korda kokku.
Väga tore et siia foorumisse sattusid Ei pidanud sind eriliseks neti inimeseks.
Nägin seda autot üsna aluses kui teemaalgataja ta käsile võttis ja oli ikka räim küll (Lausa nii räim et mina ei julgenud seda autot ette võtta ) Loodame et se lõpp siis väga kaua ei võta ja enne lume tulekut ka autot proovida saad
Edu ja viitsimist sulle!
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ega jah keevitajal on seal tonnides tööd. Keevitustega jääbki seda vaadates omajagu takistus juba kollektorisse sisse, kuna seal ikka omajagu kasvatamist vaja teha, mis omakorda tähendab keevituse kasvamist nii sissepoole kui jättes lohukesi sissepoole.
kui just palju nõudma ei hakka siis tegelikult võib see ennast ära isegi tasuda.
tegelikult ongi nii et ma sellest kollest maailma parimat ei tahagi saada, ja mootorist rohkem hobuseid ka e taha välja aretada. ikkagi 1,8 või kuidas. pigem sai see tehtud uue turbo jaoks. teget ise ole esimese kollega väga rahul :D
nuh ikka parem kui malm kärakas. ja ma arvan et takistused hakkavad siis rolli mängima kui kõik on peensusteni välja timmitud .kindlasti präegu ka aga see ei anna vast palju tunda. ja nuh ega siis kohe ei ole kõik syndinud kolle ehitajad vigadest õpib ja veel parem kui keegi minu vigadest õpib :D ja nagu ma mainisin ennem, et minuarust on kõik ok :D
Mis targemad arvavad......ehk peaks selle pika flantsi keskelt lahti lõikama peale kolde kokku keevitamist?
Küll se kolle töötab ja usun, et umbes sama hästi kui keskmine originaal kollektor. (Sealt kus võimalik katsu keevituskohad seestpoolt üle lihvida) Omanikul pole plaanis rõhku tõsta, et mootor pilbasteks lasta vaid vanurit sellest säästa ja palju muretudi kilomeetreid läbida. Algselt vanarauaga sama kõrget väärtust omanud asjast on taas miskit auto laadset saanud
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
kavalam oleks küll pingete maandamiseks vähemalt lõhe sisse plokipoolsele flantsile. Sisepinged tekivad madala rõhuga sõites ka ikka ju, isegi vabalthingaval tekivad kollektoris pinged ning hea oleks kui natuke mängida annab.