suurel turbol, turbo lag`i vahendamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

7M-Power
Postitusi: 19
Liitunud: 03.01.2006 22:29

suurel turbol, turbo lag`i vahendamine

Postitus Postitas 7M-Power »

m6tte selline
on olemas suur turbo, turbini exduser 82mm (turbo on garretti gt42r)

ku ma teen 3' (76mm) downpipele algusse toru mis on 82mm (valimine m66t) ja 74mm (sisemine), selline paks toru, ja keevitan selle DP flansile et ta laheks turbiini exduserisse tiivikuni, siis tiivikute too pind saab 74mm
tahendab vahem lag, parem spool up.

on see nii v6i lihtsalt m6tet.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

teoorias peaks jah mõjuma, kuna tekib rohkem takistust ja sellega "more spool, less lag" aga praktikas... ei tea kas keegi on proovinud üldse
Pilt
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Hoopis vastupidi. Niimoodi te vähendate ju ruumi kust kuum gaas välja pääseb.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

kurjam, väike valearvestus. See võib hakata hoopis pidurdama ju... hmm vist hakkab mulle ka kohale jõudma see asi :)
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tee jah DP peenemaks, et lag veel suureneks. Näide elust enesest minu auto pealt.
Silent mode on mul 2.25" WRX originaal pütt taga, Power mode on 3" JapStyle ja vahe on märgatav.
Boost tuleb kiiremini üles ja ka peak on pea 0.1bar kõrgem ühtegi muud asja muutmata.
Terve ülejäänud summuti peale turbot on 3" otse läbi. Mõtle mida see kitsendus kohe turbo taga teeb mitte 5m eemal.
See oli nö. piltlik näide.

Spool-upi üritatakse parandada gaaside vahetu kiirendamisega turbo ees.
Mul on näiteks up-pipes spetsiaalselt selline peenem toru sisse tehtud vahetult enne turbot.

Aga üldiselt on sul valida kahe variandi vahel, kas varajane algus ja kesisem lõpp või hilisem algus ja võimas lõpp.
Vahepealset varaitni ei ole sisuliselt olemas, vähemalt ühe turboga mitte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
7M-Power
Postitusi: 19
Liitunud: 03.01.2006 22:29

Postitus Postitas 7M-Power »

2 mihkel
ei ole eriti n6us

see mis sul see on ju teine teema

kohe joonistan mis ja kuidas
7M-Power
Postitusi: 19
Liitunud: 03.01.2006 22:29

Postitus Postitas 7M-Power »

Pilt
7M-Power
Postitusi: 19
Liitunud: 03.01.2006 22:29

Postitus Postitas 7M-Power »

74mm on piisav 750whp jaoks
82 - 1000whp
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

See halb mõte. Sellega tõuseb backpressure, kuna turbo rõhkude vahe väiksem, ning sellega langeb ka ülelaaderõhk ja ka spoolup. Nissan Skyline GT-R näide on kus väljalaske ja orig. filtri vahetamisega tõusis ülelaade rõhk 0.8 bari pealt 1.1-1.2 barini.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

sellest tekibki ju sees takistus ja hakkabki spool vähenema
Pilt
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

7M-Power kirjutas:74mm on piisav 750whp jaoks
82 - 1000whp
Minul soovitati 750whp jaoks kasutada 5" toru. :)

Aga soovitatav N: 2 liitrise mootoril, mis tootab võimsust 260-300hp, kasutada 2.75" - 3" toru. Kui mootor 400-500hp siis 0.5 - 1" eelmistele juurde.

Väljendasin valesti :spoolup vähenema all mõtlesin et rõhk saavutatakse hiljem :roll:
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
7M-Power
Postitusi: 19
Liitunud: 03.01.2006 22:29

Postitus Postitas 7M-Power »

valdz kirjutas:
7M-Power kirjutas:74mm on piisav 750whp jaoks
82 - 1000whp
Minul soovitati 750whp jaoks kasutada 5" toru. :)

Aga soovitatav N: 2 liitrise mootoril, mis tootab võimsust 260-300hp, kasutada 2.75" - 3" toru. Kui mootor 400-500hp siis 0.5 - 1" eelmistele juurde.

Väljendasin valesti :spoolup vähenema all mõtlesin et rõhk saavutatakse hiljem :roll:
toru jah suurem-parem
aga turbiini exduser on ju vahem kui 5" 750hp puhul

garreti GT3071R - 700382 - 20
Kuum osa 86, mis myyb RICE BURNER
TURBINE Wh Dia 56.5mm suudab puhuda 480hp
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

7M-Power kirjutas:
garreti GT3071R - 700382 - 20
Kuum osa 86, mis myyb RICE BURNER
TURBINE Wh Dia 56.5mm suudab puhuda 480hp
Ei saa aru mis sa öelda tahad. Aga Viljari turbo kuuma osa A/R .86, mitte exducer size äkki?
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

valdz kirjutas:
7M-Power kirjutas:
garreti GT3071R - 700382 - 20
Kuum osa 86, mis myyb RICE BURNER
TURBINE Wh Dia 56.5mm suudab puhuda 480hp
Ei saa aru mis sa öelda tahad. Aga Viljari turbo kuuma osa A/R .86, mitte exducer size äkki?
tahtis oelda et turbiini tiivikute diameeter on 56,5mm sel turbol

750hj turbo puhul on kuskil 74mm (see on 3')

DP ja muu summuti v6ib olla suurem aga mitte vahem


jargmisel aastal proovime teha
m6lemad variandid.
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

Vasta