suurel turbol, turbo lag`i vahendamine
suurel turbol, turbo lag`i vahendamine
m6tte selline
on olemas suur turbo, turbini exduser 82mm (turbo on garretti gt42r)
ku ma teen 3' (76mm) downpipele algusse toru mis on 82mm (valimine m66t) ja 74mm (sisemine), selline paks toru, ja keevitan selle DP flansile et ta laheks turbiini exduserisse tiivikuni, siis tiivikute too pind saab 74mm
tahendab vahem lag, parem spool up.
on see nii v6i lihtsalt m6tet.
on olemas suur turbo, turbini exduser 82mm (turbo on garretti gt42r)
ku ma teen 3' (76mm) downpipele algusse toru mis on 82mm (valimine m66t) ja 74mm (sisemine), selline paks toru, ja keevitan selle DP flansile et ta laheks turbiini exduserisse tiivikuni, siis tiivikute too pind saab 74mm
tahendab vahem lag, parem spool up.
on see nii v6i lihtsalt m6tet.
Tee jah DP peenemaks, et lag veel suureneks. Näide elust enesest minu auto pealt.
Silent mode on mul 2.25" WRX originaal pütt taga, Power mode on 3" JapStyle ja vahe on märgatav.
Boost tuleb kiiremini üles ja ka peak on pea 0.1bar kõrgem ühtegi muud asja muutmata.
Terve ülejäänud summuti peale turbot on 3" otse läbi. Mõtle mida see kitsendus kohe turbo taga teeb mitte 5m eemal.
See oli nö. piltlik näide.
Spool-upi üritatakse parandada gaaside vahetu kiirendamisega turbo ees.
Mul on näiteks up-pipes spetsiaalselt selline peenem toru sisse tehtud vahetult enne turbot.
Aga üldiselt on sul valida kahe variandi vahel, kas varajane algus ja kesisem lõpp või hilisem algus ja võimas lõpp.
Vahepealset varaitni ei ole sisuliselt olemas, vähemalt ühe turboga mitte.
Silent mode on mul 2.25" WRX originaal pütt taga, Power mode on 3" JapStyle ja vahe on märgatav.
Boost tuleb kiiremini üles ja ka peak on pea 0.1bar kõrgem ühtegi muud asja muutmata.
Terve ülejäänud summuti peale turbot on 3" otse läbi. Mõtle mida see kitsendus kohe turbo taga teeb mitte 5m eemal.
See oli nö. piltlik näide.
Spool-upi üritatakse parandada gaaside vahetu kiirendamisega turbo ees.
Mul on näiteks up-pipes spetsiaalselt selline peenem toru sisse tehtud vahetult enne turbot.
Aga üldiselt on sul valida kahe variandi vahel, kas varajane algus ja kesisem lõpp või hilisem algus ja võimas lõpp.
Vahepealset varaitni ei ole sisuliselt olemas, vähemalt ühe turboga mitte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See halb mõte. Sellega tõuseb backpressure, kuna turbo rõhkude vahe väiksem, ning sellega langeb ka ülelaaderõhk ja ka spoolup. Nissan Skyline GT-R näide on kus väljalaske ja orig. filtri vahetamisega tõusis ülelaade rõhk 0.8 bari pealt 1.1-1.2 barini.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Minul soovitati 750whp jaoks kasutada 5" toru.7M-Power kirjutas:74mm on piisav 750whp jaoks
82 - 1000whp

Aga soovitatav N: 2 liitrise mootoril, mis tootab võimsust 260-300hp, kasutada 2.75" - 3" toru. Kui mootor 400-500hp siis 0.5 - 1" eelmistele juurde.
Väljendasin valesti :spoolup vähenema all mõtlesin et rõhk saavutatakse hiljem

[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
toru jah suurem-paremvaldz kirjutas:Minul soovitati 750whp jaoks kasutada 5" toru.7M-Power kirjutas:74mm on piisav 750whp jaoks
82 - 1000whp![]()
Aga soovitatav N: 2 liitrise mootoril, mis tootab võimsust 260-300hp, kasutada 2.75" - 3" toru. Kui mootor 400-500hp siis 0.5 - 1" eelmistele juurde.
Väljendasin valesti :spoolup vähenema all mõtlesin et rõhk saavutatakse hiljem
aga turbiini exduser on ju vahem kui 5" 750hp puhul
garreti GT3071R - 700382 - 20
Kuum osa 86, mis myyb RICE BURNER
TURBINE Wh Dia 56.5mm suudab puhuda 480hp
tahtis oelda et turbiini tiivikute diameeter on 56,5mm sel turbolvaldz kirjutas:Ei saa aru mis sa öelda tahad. Aga Viljari turbo kuuma osa A/R .86, mitte exducer size äkki?7M-Power kirjutas:
garreti GT3071R - 700382 - 20
Kuum osa 86, mis myyb RICE BURNER
TURBINE Wh Dia 56.5mm suudab puhuda 480hp
750hj turbo puhul on kuskil 74mm (see on 3')
DP ja muu summuti v6ib olla suurem aga mitte vahem
jargmisel aastal proovime teha
m6lemad variandid.