Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Teine käik annab järgi.
Kuna teise ja esimese käigu hammakad pole peavõllilt eemaldatavad, siis peab uue peavõlli panema.
Lisaks siis ka teise käigu vastus hammaka uue.
Antud juhul on ka kolmanda käigu hammakas kuidagi kinni kiilunud ja selle tõttu jäi kast nö. lukku.
Ehk suure tõenäosusega tuleks ka 3. käigu hammakate set välja vahetada.
Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.

Ehk siis pilt pole eriti roosiline.
Kõige haigem asja juures on see, et kuna mul on mootor veidi järgi aidatud, siis ei tea keegi kaua järgmine kast vastu peab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

perf kaste pole saadaval?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mardo kirjutas:perf kaste pole saadaval?
Kindlasti on, iseasi, kas suht auto hinda kasti eest juurde maksta on mõtet.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh ma ei tea paljud teist oleks nõus linnas igapäevaselt otselülitusega kastiga kulgema.
Ega muud vahepealset varianti ilmselt pole.

Aga olgem ausad sellel autol ei ole ju suures mastaabis hetkel sittagi jõudu ollagi.
GT28RS piir on seal 350hp juures, seda sealt ehk tuleb aga mitte rohkem.
Asi on selles, et need kastid on ikka konkreetselt nõrk koht.
Ma ei kujuta ette, kuidas need kastid rahva-/ralli autodel kestavad üldse?
Või sõidavad kõik otselülitusega kastidega juba?

Kas EVO omanikud vahetavad ka iga 5000-10000km tagant 350hp masinal käigukaste?
Ei ole nagu minu kõrvu kuulda olnud, võibolla ei oska ma otsida.
Lisaks veel EVO-l ju ristiasetusega mootor, mis peaks ka ülekande veidi õrnemaks tegema?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Saan aru et tegu tüüpprobleemiga. Kas mingid jupitootjad pole seda nišši avastanud ja paku näiteks tugevamaid hammakaid?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Soovitaks ka paremat õli proovida. LE1600 seeria näiteks, vana LE600.
Mersu getragi kastis nt tavaline laiatarbe Castrol taf-xj 10 000rpm juures tahab hambad siniseks kuumutada. LE`ga pole probleemi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh kastide üle ei kurda vast originaal konditsioonis autode omanikud aga ka neil need lendavad.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

hents99 kirjutas:Soovitaks ka paremat õli proovida. LE1600 seeria näiteks, vana LE600.
Mersu getragi kastis nt tavaline laiatarbe Castrol taf-xj 10 000rpm juures tahab hambad siniseks kuumutada. LE`ga pole probleemi.
Mis asi on LE1600 ja LE600?
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Noh kastide üle ei kurda vast originaal konditsioonis autode omanikud aga ka neil need lendavad.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.
Sidur on see, mis annab paugu kastile, kui rehvid peavad. Kuna sul 4 ratast kastiga ühendatud - siis rehvipinda, mis lubavad kastile pauke saata on piisavalt. Ma imestan hoopis, kuidas sul sidur kestab :roll:. Tihtipeale pidamist parandades hakkab enne kasti lagunemist sidur libisema.

Arvuta ise välja mitu KW läheb käigukasti, kui sul sidur libiseb käiguvahetusega 0.1s ja mootori pöörded 6000RPM pealt on vaja tõmmata alla 4000RPM peale. Pakun, et kasti minev inertsi-võimsus on kõvasti kõrgem kui full-boostiga sõites, võibolla isegi nii kõrge, et tõmbaks auto alla 3seki sajani, aga stock kasti vastupidamist sellele oleks naiivne loota.
Audidel vist kastid peavad paremini - ei ole küll subaru kasti näind, aga olen suht veendunud, et too on palju väiksem.
Kas subaru kaste on lastud ka teiste firmade mootorite otsas ribadeks? Kui ei tea, siis võibolla polegi kastis viga. Kaldun arvama, ilma et viitsiks enne googeldada, et subarul on liiga äkiline sidur ja suur hooratta-väntvõlli inerts ja liiga äkiline sidur = paha sidur, sest siduri 1 funktsioon on ju osadele minevaid jõudusid leevendada.

Uuri mis WRC's jms tehakse. Pakun, et hooratas kergem ja paugud kastile väiksemad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Enamus Evodel siiski käigukastid kestavad. Sidurina siiski kasutatakse minu teada originaali või selle lähedast, et mitte kasti lõhkuda, vaid pigem sidurit. Hetkel meenub mulle üks vahekasti purunemine, kuid kaste sellest hooajast ei ole läinud. Eks neid kindlasti varasemal ajal ole juhtunud, kuid mitte just palju.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No sidur on mõeldud 500nm hoidmiseks, miks ta peaks libisema?

Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!

WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga :lol:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ega see kast nüüd teab mis mini ka pole.
Mõned valikulised pildid:
Pilt
Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:No sidur on mõeldud 500nm hoidmiseks, miks ta peaks libisema?
Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!
WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga :lol:
Iga normaalne hõõrd-sidur ju ühendamisel libiseb :) ja rohkem kui 0.1sek - ma ei räägi, et jääbki libisema :lol:. Mul kah 500nm hoidmiseks ja see tähendab vist et pauguna 1000nm vms vist - ja see on päris jäik - kastile kindlasti head ei tee.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

Mihkel kirjutas: Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.
3-4 on koos.
Soovitaksin sul uurida palju tutikas 1. ja 2. käik maksavad (võll+veetavad), see võiks kesta natuke kauem. Kõige parem oleks leida kuskilt 6-se kasti korpus ja sinna 6-ne sisu sisse + siis kõik see jama alla aretada. Need peaksid tugevamad olema.
Aga palju närve kastidega tegutsemisel :bb
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mihkel kirjutas:...Antud juhul on ka kolmanda käigu hammakas kuidagi kinni kiilunud ja selle tõttu jäi kast nö. lukku...
Sel juhul kas on välistatud et tegu pole valitsaprobleemiga? Et läksid 2. ja 3. korraga sisse?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta