Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Teine käik annab järgi.
Kuna teise ja esimese käigu hammakad pole peavõllilt eemaldatavad, siis peab uue peavõlli panema.
Lisaks siis ka teise käigu vastus hammaka uue.
Antud juhul on ka kolmanda käigu hammakas kuidagi kinni kiilunud ja selle tõttu jäi kast nö. lukku.
Ehk suure tõenäosusega tuleks ka 3. käigu hammakate set välja vahetada.
Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.
Ehk siis pilt pole eriti roosiline.
Kõige haigem asja juures on see, et kuna mul on mootor veidi järgi aidatud, siis ei tea keegi kaua järgmine kast vastu peab.
Kuna teise ja esimese käigu hammakad pole peavõllilt eemaldatavad, siis peab uue peavõlli panema.
Lisaks siis ka teise käigu vastus hammaka uue.
Antud juhul on ka kolmanda käigu hammakas kuidagi kinni kiilunud ja selle tõttu jäi kast nö. lukku.
Ehk suure tõenäosusega tuleks ka 3. käigu hammakate set välja vahetada.
Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.
Ehk siis pilt pole eriti roosiline.
Kõige haigem asja juures on see, et kuna mul on mootor veidi järgi aidatud, siis ei tea keegi kaua järgmine kast vastu peab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Noh ma ei tea paljud teist oleks nõus linnas igapäevaselt otselülitusega kastiga kulgema.
Ega muud vahepealset varianti ilmselt pole.
Aga olgem ausad sellel autol ei ole ju suures mastaabis hetkel sittagi jõudu ollagi.
GT28RS piir on seal 350hp juures, seda sealt ehk tuleb aga mitte rohkem.
Asi on selles, et need kastid on ikka konkreetselt nõrk koht.
Ma ei kujuta ette, kuidas need kastid rahva-/ralli autodel kestavad üldse?
Või sõidavad kõik otselülitusega kastidega juba?
Kas EVO omanikud vahetavad ka iga 5000-10000km tagant 350hp masinal käigukaste?
Ei ole nagu minu kõrvu kuulda olnud, võibolla ei oska ma otsida.
Lisaks veel EVO-l ju ristiasetusega mootor, mis peaks ka ülekande veidi õrnemaks tegema?
Ega muud vahepealset varianti ilmselt pole.
Aga olgem ausad sellel autol ei ole ju suures mastaabis hetkel sittagi jõudu ollagi.
GT28RS piir on seal 350hp juures, seda sealt ehk tuleb aga mitte rohkem.
Asi on selles, et need kastid on ikka konkreetselt nõrk koht.
Ma ei kujuta ette, kuidas need kastid rahva-/ralli autodel kestavad üldse?
Või sõidavad kõik otselülitusega kastidega juba?
Kas EVO omanikud vahetavad ka iga 5000-10000km tagant 350hp masinal käigukaste?
Ei ole nagu minu kõrvu kuulda olnud, võibolla ei oska ma otsida.
Lisaks veel EVO-l ju ristiasetusega mootor, mis peaks ka ülekande veidi õrnemaks tegema?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Noh kastide üle ei kurda vast originaal konditsioonis autode omanikud aga ka neil need lendavad.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sidur on see, mis annab paugu kastile, kui rehvid peavad. Kuna sul 4 ratast kastiga ühendatud - siis rehvipinda, mis lubavad kastile pauke saata on piisavalt. Ma imestan hoopis, kuidas sul sidur kestabMihkel kirjutas:Noh kastide üle ei kurda vast originaal konditsioonis autode omanikud aga ka neil need lendavad.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.

Arvuta ise välja mitu KW läheb käigukasti, kui sul sidur libiseb käiguvahetusega 0.1s ja mootori pöörded 6000RPM pealt on vaja tõmmata alla 4000RPM peale. Pakun, et kasti minev inertsi-võimsus on kõvasti kõrgem kui full-boostiga sõites, võibolla isegi nii kõrge, et tõmbaks auto alla 3seki sajani, aga stock kasti vastupidamist sellele oleks naiivne loota.
Audidel vist kastid peavad paremini - ei ole küll subaru kasti näind, aga olen suht veendunud, et too on palju väiksem.
Kas subaru kaste on lastud ka teiste firmade mootorite otsas ribadeks? Kui ei tea, siis võibolla polegi kastis viga. Kaldun arvama, ilma et viitsiks enne googeldada, et subarul on liiga äkiline sidur ja suur hooratta-väntvõlli inerts ja liiga äkiline sidur = paha sidur, sest siduri 1 funktsioon on ju osadele minevaid jõudusid leevendada.
Uuri mis WRC's jms tehakse. Pakun, et hooratas kergem ja paugud kastile väiksemad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Enamus Evodel siiski käigukastid kestavad. Sidurina siiski kasutatakse minu teada originaali või selle lähedast, et mitte kasti lõhkuda, vaid pigem sidurit. Hetkel meenub mulle üks vahekasti purunemine, kuid kaste sellest hooajast ei ole läinud. Eks neid kindlasti varasemal ajal ole juhtunud, kuid mitte just palju.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
No sidur on mõeldud 500nm hoidmiseks, miks ta peaks libisema?
Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!
WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga
Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!
WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ega see kast nüüd teab mis mini ka pole.
Mõned valikulised pildid:


Mõned valikulised pildid:

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Iga normaalne hõõrd-sidur ju ühendamisel libisebMihkel kirjutas:No sidur on mõeldud 500nm hoidmiseks, miks ta peaks libisema?
Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!
WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
3-4 on koos.Mihkel kirjutas: Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.
Soovitaksin sul uurida palju tutikas 1. ja 2. käik maksavad (võll+veetavad), see võiks kesta natuke kauem. Kõige parem oleks leida kuskilt 6-se kasti korpus ja sinna 6-ne sisu sisse + siis kõik see jama alla aretada. Need peaksid tugevamad olema.
Aga palju närve kastidega tegutsemisel

[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]