BMW 325i Touring Turbo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

kiirus siis sinna kurvi minnes oli umbes 80km/h kuigi jah tavaliselt ma niimoodi ei sõida ;)
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Rando kirjutas:kiirus siis sinna kurvi minnes oli umbes 80km/h kuigi jah tavaliselt ma niimoodi ei sõida ;)
Oli vaja Bikele ära lasta? :) ok see selleks,aga tänaval võib vist nende rehvidega sõita juhul,kui on mustri vähemalt 3 mm( oli see vist kulumis piir),siis ei tohiks probleemi olla.
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

niisugune loll mõte oli jah :roll:
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Eile sai siis käidud haapsalu lennuväljal veerandmiili aega proovimas ning tulemused olid üle ootuste 8) esimesel katsel 13.8x teine ebaõnnestunud start 14.2x aga kolmanda sõidu tulemus selgub alles homme
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

13,8 on juba enam-vähem aeg. See oli tagaveolisena sõidetud?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

ikka tagaveolisena!
ei ole nagu mõtet esi silda tagasi panna hakkab mõtetult palju lagunema ja 400 meetris pole palju abi ka ma arvan :roll:
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

13.8 ju väga hea aeg ;) , kuidas pidamisega lood olid ja palju kiirus oli?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Viimase sõidu tulemuseks julgen ennustada vähemalt 13.5, ehk isegi alla selle.
Esimene sõidu reaktsioon oli pea 0.6 sekundit ja start vist ka just kõige parem ei olnud.
Viimane sõit oli kõik nagu suht ideaalne, tahaks ainult tulemust näha.
Lõppkiirus oli vist 168 koma midagi, kui õieti mäletan.

Pidamist oskab Rando ise kommenteerida.
Slikke ennem ei soendanud, kuna ABS ei pidavat koostööd tegema.

Cossu sierra sai viimane sõit silmaga hinnates lõpus ~2 autopikkust ära.
Mul prillid ja seega 100% tõele see väide ei pretendeeri :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

RT ei mõjuta ET tulemust, ET on puhas sõidu aeg ;)
muidu päris kobedalt liikus juba see masin
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Huvitav, Audil oli RT 0.3s parem teises sõidus ja ka ET 0.3s parem. Lõppkiirus oli esimese sõiduga identne.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

zoom1 kirjutas:13.8 ju väga hea aeg ;) , kuidas pidamisega lood olid ja palju kiirus oli?
pidamisega oli nagu ta oli kuna ei soendanud ja muidugi start tahab veel kõvasti harjutamist
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Elapsed Time:
An elapsed time or E.T., is the time it takes a vehicle to travel from the starting line to the finish line. A car starts or triggers the E.T. timer by reconnecting the staging beam (ie, when it leaves the starting line). Starting the E.T. timer is identical to stopping the Reaction Time (R/T) timer.

Eliminaatorites jällegi ei koti ET kedagi vaid võidab see kes ületab esimesena finishijoone, ehk RT+ET

Timeslip`is on alati ET

Mihkel, soovitan piiluda näiteks G-Techi manuali, seal piltlikult drag-concept lahti seletatud ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Sõitsid siis drag rehviga? kas 60f aega ka tead?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

zoom1 kirjutas:Sõitsid siis drag rehviga? kas 60f aega ka tead?
rehvideks olid yaris cupis kasutuses olevad slikid! 60f aega kahjuks ei mäleta ja see paber läks ka kaduma :?

täna sain siis teada kolmanda sõidu aja ning see oli 13.631 :)
ise tulemusega suht rahul kuigi alati võiks paremini minna ;)
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

nüüd siis sai lõpuks natuke välimusega tegeletud ( tänud Raxxile) pole küll veel täitsa valmis aga ikkagi samm paremuse poole :)

http://m-tuning.ee/galerii/RandoE30
Vasta