Mina eelistan siiski täissünti,sest meil firmas on juba 10a kasutatud Valvoline täissünti ja ühtegi õlist tulenevat probleemi pole olnud Osad autod on ka 30tkm ühe õliga sõitnud ja välja lastes veel täitsa voolab
ESTfieldil kasutasin Liguy Moli racetech GT1 10w60 Tänu sellele õlile jäi mootor ellu
Tekkis kah küsimus et kas dt võib panna tavalist pool sünti või peab olema see speisal dt õli oloema , et mis vahe on tavalisel õlil ja dt õlil, ja õli totja firma on MOBIL- 1
valvoline kataloog annab 84a. audi 200 KG mootorile õlideks mineraalõlina Turbo V või poolsünt õlina 10w40 täissünti pole ettenähtud
crisp... kui vana su auto siis on, et täis sünti polnud olemas???
Endale käisin ostsin eile valvoline 10w40 poolsündi ära--- ei ole kuulnud ühtegi halba sõna valvoline õlide kohta ja mingi odavaotsa kraam ta ka just pole
Otsingust leidsin selle kõige ligilähedasema teemana oma küsimusele.
Kas kellegil on kokkupuuteid sellise õliga: BP Visco 7000 Sport 5W-50. Õnnestub letihinnast tiba odavamalt hankida, kas tasuks võtta? Läheks ilma veesärgita turboga mootorile, seega temperatuurid päris kõrged.
Targad sepad väitnud et kui auto on sõitnud üle 120tuh.km siis oleks kõige mõtekam panna poolsünti.
Ise kasutasin penzoili poolsünti, aga nüüd proovin ära õli firma nagu seda on Kuttenkeuler.
Kui keegi teab sellest fimast midagi siis võiks sellest rääkida.
minu pannil kerab varsti 400k ette ja kasutan talvel 0w40 ja suvel 10w60 täissünti. Välba ajal juurde valama ei pea, korras mootori eelised :D
Kuttenkeuleri kohta tean niipalju et sigaodav on ta ja kanku peal on igasugu autotootjate kooskõlastustähised vms olemas. Otsi kuskilt ülesse oma autotootja standard mis sinu mootorile ette nähtud ja uuri kas vähemalt sellele spetsifikatsioonile õli vastab.
Muidu julge hundi rind on haavleid täis ja ega ta asjata 4-5 korda maailmanimega õlidest odavam pole.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech