täissünt õli vs poolsünt

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

miks sa arvad et t2issynt s22stab rohkem ?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Miq kirjutas:aga miks mitte säästa seda viimast mis veel alles on?
Täissünti kasutades ma ei säästa seda viimast mis seal alles on. On olemas ka väga kvaliteetseid poolsünte.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Mina eelistan siiski täissünti,sest meil firmas on juba 10a kasutatud Valvoline täissünti ja ühtegi õlist tulenevat probleemi pole olnud 8) Osad autod on ka 30tkm ühe õliga sõitnud ja välja lastes veel täitsa voolab :lol:
ESTfieldil kasutasin Liguy Moli racetech GT1 10w60 Tänu sellele õlile jäi mootor ellu :) :?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

zoom1 kirjutas:
Miq kirjutas:aga miks mitte säästa seda viimast mis veel alles on?
Täissünti kasutades ma ei säästa seda viimast mis seal alles on.
äkki põhjendaks oma väidet.
Raivo (v6)
Postitusi: 2
Liitunud: 02.03.2005 11:01
Asukoht: PÄRNU

Postitus Postitas Raivo (v6) »

Tekkis kah küsimus et kas dt võib panna tavalist pool sünti või peab olema see speisal dt õli oloema , et mis vahe on tavalisel õlil ja dt õlil, ja õli totja firma on MOBIL- 1
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Castrol RS 10w-60 täissünti kasutan...

kõik näitajad on näiteks paremad kui mobil1...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Samuti tahaks nüüd Agip'i 10w-60 õli sisse panna. Kerdi käest CMF'ist pidi saama ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

vanadel masinatel jah kasutati kunagi tavalist mineraal õli :P
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Kasutaja avatar
hollow
Postitusi: 27
Liitunud: 06.02.2005 20:00
Asukoht: Euroopa Liit, Eesti, Tallinn, Kalamaja
Kontakt:

Postitus Postitas hollow »

valvoline kataloog annab 84a. audi 200 KG mootorile õlideks mineraalõlina Turbo V või poolsünt õlina 10w40 täissünti pole ettenähtud
crisp... kui vana su auto siis on, et täis sünti polnud olemas???
Endale käisin ostsin eile valvoline 10w40 poolsündi ära--- ei ole kuulnud ühtegi halba sõna valvoline õlide kohta ja mingi odavaotsa kraam ta ka just pole
Peatage maakera, ma tahan maha minna...
TSIAWD
Postitusi: 17
Liitunud: 12.06.2005 15:49

Postitus Postitas TSIAWD »

mis Gulfi õlidest arvatakse? Olen mõnda aega nende täissünti kasutanud (põletanud) ja tõukurid klõbisevad...
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

TSIAWD kirjutas:mis Gulfi õlidest arvatakse? Olen mõnda aega nende täissünti kasutanud (põletanud) ja tõukurid klõbisevad...
Proovi mingit tuntud tootja poolsünti ja vaata mis siis teevad :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Otsingust leidsin selle kõige ligilähedasema teemana oma küsimusele.
Kas kellegil on kokkupuuteid sellise õliga: BP Visco 7000 Sport 5W-50. Õnnestub letihinnast tiba odavamalt hankida, kas tasuks võtta? Läheks ilma veesärgita turboga mootorile, seega temperatuurid päris kõrged.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

Targad sepad väitnud et kui auto on sõitnud üle 120tuh.km siis oleks kõige mõtekam panna poolsünti.
Ise kasutasin penzoili poolsünti, aga nüüd proovin ära õli firma nagu seda on Kuttenkeuler.
Kui keegi teab sellest fimast midagi siis võiks sellest rääkida.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

minu pannil kerab varsti 400k ette ja kasutan talvel 0w40 ja suvel 10w60 täissünti. Välba ajal juurde valama ei pea, korras mootori eelised :D

Kuttenkeuleri kohta tean niipalju et sigaodav on ta ja kanku peal on igasugu autotootjate kooskõlastustähised vms olemas. Otsi kuskilt ülesse oma autotootja standard mis sinu mootorile ette nähtud ja uuri kas vähemalt sellele spetsifikatsioonile õli vastab.

Muidu julge hundi rind on haavleid täis ja ega ta asjata 4-5 korda maailmanimega õlidest odavam pole.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Selge, sisse läheb Valvoline VR-1 10W-60. Poolsünti kindlasti ei hakka kunagi kasutama. Silindrid hoonitud, muud jupid ka uued, ei näe põhjust.
Vasta