Calibra 16V turbostamise plaan !!!!!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

POSITIIVNE :!: Aga äkki oskab keegi öelda kust on originaal C20LET-il võetud turbo õlitoru ja kuhu ta peale turbsi karterisse tagasi jookseb :?: Huvitaks ka mootori tuulutustoru sisselaskesse suubumise asukoht :!: Tänud ette :) .
Indrek
Postitusi: 7
Liitunud: 21.06.2005 14:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

Õlitoru on võetud õlipumba juurest, ploki seest, seal on isegi kork olemas, 16v-l vähemalt on.
Tagasivool on blokiseina (otse turbo alt) kaudu, seinas on umbes 18-20mm keermeestatud ava, see koht kuhu ava teha on veidi paksem, tavalisel plokil ka täitsa olemas(hiireaugu kujuline)!

tuulutus jookseb turbosse, sissevõttu.
RooM
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas plokiseinas rõhku ei ole? otse karterisse ei taha teha tagasivoolu?
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Peaks vist kellegagi,kellel C20LET aiste vahel on kusagil kokku saama ja torude-voolikute lahendused järgi vaatama-saab äkki lihtsamalt !!!
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

to: Robo

sul ei ole ju c20let mootor?! seega mida sa selle masina pealt malli võtad :) ma eeldan, et sinu mootor on c20xe (110kw) seega vaata ikka oma masina mootorit. kuna mul astral sama mootor (c20xe) ja turbo peal siis sulle väikesed nõuanded, et lollusi ei teeks.

turbo õlitus võta õlifiltri ülevalt, seal lähedal asub veel originaal õlirõhu andur ja sellest 2cm üleval pool on 19 võtmega lahti keeratav kork. sealt võtagi!
turbost õli äravoolu lasin treialil teha karteri õlitaseme nivoo anduri peale. seal olemas 4 kruviga junn mille saad lahti keerata, lase sinna auk ning meisterda mingi otsik õlitoru jaoks.
juhul kui turbo vesijahutusega siis vee otsad võta enne salongi minevat radikat, kolmik vahele ja äravool siis radikast tulevasse otsa.

võimalik, et keegi oskab paremaid lahendusi öelda kuid minul on see nii ja asi toimib.
zett
Postitusi: 6
Liitunud: 14.01.2005 21:28

Postitus Postitas zett »

Ja ma võin öelda, et on veel üks calibra 85kw OHC (C20 NET) mootoriga, millele on turbo vahel.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Tänk juu--- Marko_uus--aga seda ma räägingi,et peaks kellegi originaal turbsi kone lahendusi uurima ,sest mul endal muidugi praegu C20XE vahel :) :!:
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Postitus Postitas tormi »

kas asi seisab?
Poleerimine
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Väga vana teema oled ülesse leidnud :) see auto ei saanudki kunagi turbot peale kuna kui viimaste juppidena installi jaoks läksin v.l.kolle jaoks toru ja põlvi ostma pakkus nende müüja mulle just tema poolt saksast toodud turbo 4x4 calibrat !!! Oli isegi nõus nii kaua ootama kuni teise maha müün !!! Nii saigi ikkagi kohe õige asi ostetud . :)
PS.-- see turbotamiseplaaniga cali oli mul juba ka sisuliselt 4x4-ks tehtud (esivedusest) :p :!:
Vasta