turbo diisel võtab õli?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Nusta
Postitusi: 4
Liitunud: 21.10.2008 20:07
Asukoht: Pärnu

turbo diisel võtab õli?

Postitus Postitas Nusta »

Et siis autoks on 89 aasta galant 1.8 TD ja õli kaob. Pakuti et turbol on puksid läbi ja sellepärast võtabki? Kas vastab tõele?
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

see on üks paljudest võimalustest... :badgrin:
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Interneti teel on tõesti väga hea selliseid asju ära arvata.
Kui enda pea ei lõika siis pöördu teenindusse.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Puksid ei võta õli isegi kui need läbi.
Pigem pressib tihendite vahelt välja sealt juba radikasse jne...
Tel. 5654585
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

tagant sinist viskab?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

palkju seda õli üldse kaob et kisa teed??

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Nusta
Postitusi: 4
Liitunud: 21.10.2008 20:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Nusta »

ahto42 kirjutas:tagant sinist viskab?
Tagant ei viska sinist vaid tossab sutu, aga lõhnab nagu õli kärsa haisu järgi.
Nusta
Postitusi: 4
Liitunud: 21.10.2008 20:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Nusta »

erikred kirjutas:palkju seda õli üldse kaob et kisa teed??

terv
erich
liitri pean um,bes 500 kildi möödudes juurde valama.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Nusta kirjutas: Tagant ei viska sinist vaid tossab sutu, aga lõhnab nagu õli kärsa haisu järgi.
Klapisääre tihendid, karteri tuulutus, turbo võlli tihendid, kolvirõngad, hetkel rohkem võimalusi hoobilt meelde ei tule. Üks ei välista teist nii et kõikide kokku langedes võib õlikulu olla päris suur.

Mina alustaks karteri tuulutuse kontrollist ja sisselaske pesust. Pärast hea jälgida kust õli tuleb. Pilk klapikambri kaane alla, peaks sääre tihendid näha olema, kui seal mingi ulme kultuurikiht peal siis arvata on et läbi nad ka lasevad. Kolvirõngaste kontrolliks silindri surve kontroll ja leak down test.
Enne võiks muidugi kontrollida ega ta kuskilt niisama maha ei jookse :lol:

terv
erich

EDIT: ja remontimiseks on meil tegelikult teised foorumid, mitsufoorumist oskaks ilmselt keegi isegi mõnda tüüpviga selle mootori kohta öelda
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Vasta