Kust leida 35-38(40)mm diameetriga throttle body?
Georg prooviks aretas sellele punasele Asconale 2xTB ja tundub et toimib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui paarikaupa lahendus sobiks, siis on üks suht odav lahendus liikvel. Ford scorpio 12V V6-d kasutasid 2 liblikaga throttle bodysi, mille diameeter peaks sinna 40 kanti ühel jääma. Tühikäiguklapp on sisselaske mitte segusiibri küljes, niiet see ka ei sega. 2.4L mootoril ja 2.9L erinevad. (kui sellisest lahendusest huvitatud oled, siis võin mõlemad ära mõõta kunagi)


Kui ma ei eksi siis hents99 seda oma pildiga mõtleskimart154 kirjutas: On ehk keegi kokku puutunud lahendusega, kus 2 silindri peale on üks throttle body?
ehk siis R6 mootoril 3tk? Või lausa 2tk?![]()

Kahega ma ei prooviks aga kolmega juba küll kui selline tükk konstrueerida nagu hents99 pildil ja kogu asi vastavate programmidega läbi arvutada.
Omal oli kunagi sama mõte ja SR-i foorumis küsisin et mis autol keegi väikseid ja lihtsaid segusiibreid näinud on aga erilisi vastuseid ei saanud. Lasin muidu väljagi arvutada mis läbimõõduga throttle bodysid mu mootor vajab kui töömahtu 3,4L ja käib vaid 6400 rpm aga mõtteks se vaid jäigi......
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Olen tutvunud nii Scorpio 2,4; 2,8 kui ka 2,9 mootoritega kõigil kolmel on TB välis läbimõõt 70 mm ja sisemine 65 mm mis on ilmselt liiga suur.Molotov51 kirjutas:Kui paarikaupa lahendus sobiks, siis on üks suht odav lahendus liikvel. Ford scorpio 12V V6-d kasutasid 2 liblikaga throttle bodysi, mille diameeter peaks sinna 40 kanti ühel jääma. Tühikäiguklapp on sisselaske mitte segusiibri küljes, niiet see ka ei sega. 2.4L mootoril ja 2.9L erinevad. (kui sellisest lahendusest huvitatud oled, siis võin mõlemad ära mõõta kunagi)
http://scorpio.projektas.lt/images/tech ... .4_12v.jpg
Eraldada komplekti põhimõtteliselt saab, pooleks lõikamise teel, aga see eeldab paari avause sulgemist ja ise gaasihoova süsteemi ehitamist (+ TPS-i külge aretamist kui kasutada 2,8 mootori TB-sid, originaalis asub kahe vahel vertikaalselt).
Airboxil kui sellisel puudub ITB-de puhul tegelikult mõte, eriti kui tegu on miskitsorti võidusõiduks kasutatava autoga. Sellepärast, et see tekitab asjatuid takistusi ja ITB-de jaoks saab kasutada nt Pipercrossi poolt pakutavad eraldi õhufiltreid trompetitele. On vaja vaid jaheda õhu võtt tagada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina pidasingi vabalthingavat silmas. Turbomootor on omaette teema.
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?
Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?
Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
python kirjutas:Ma pakuks veel hea pihustite asukoha ka välja:)

http://www.youtube.com/watch?v=y2iBbwocYZw
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Ma olen saanud paar päeva sõita R33 kere Skylinega, mis oli saanud "mild tuningu" nii umbes 600hp ulatuses.Raceboy kirjutas:Mina pidasingi vabalthingavat silmas. Turbomootor on omaette teema.
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?
Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
Muuhulgas siis ka ITB-d ja olematu massiga hooratas.
Väga-Väga-Väga raju aparaat oli
