Kust leida 35-38(40)mm diameetriga throttle body?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Georg prooviks aretas sellele punasele Asconale 2xTB ja tundub et toimib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Kui paarikaupa lahendus sobiks, siis on üks suht odav lahendus liikvel. Ford scorpio 12V V6-d kasutasid 2 liblikaga throttle bodysi, mille diameeter peaks sinna 40 kanti ühel jääma. Tühikäiguklapp on sisselaske mitte segusiibri küljes, niiet see ka ei sega. 2.4L mootoril ja 2.9L erinevad. (kui sellisest lahendusest huvitatud oled, siis võin mõlemad ära mõõta kunagi)
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mart154 kirjutas: On ehk keegi kokku puutunud lahendusega, kus 2 silindri peale on üks throttle body?
ehk siis R6 mootoril 3tk? Või lausa 2tk? :)
Kui ma ei eksi siis hents99 seda oma pildiga mõtleski :) Maigi Vahari asconal on tõesi 2 Segusiibrit aga vähe teise põhimõttega.....St et kõik 6 silindrit imevad samast kambrist ja 2 siibrit lahendab seal vaid ebapiisava siibri läbimõõdu probleemi kui ma ei eksi.

Kahega ma ei prooviks aga kolmega juba küll kui selline tükk konstrueerida nagu hents99 pildil ja kogu asi vastavate programmidega läbi arvutada.

Omal oli kunagi sama mõte ja SR-i foorumis küsisin et mis autol keegi väikseid ja lihtsaid segusiibreid näinud on aga erilisi vastuseid ei saanud. Lasin muidu väljagi arvutada mis läbimõõduga throttle bodysid mu mootor vajab kui töömahtu 3,4L ja käib vaid 6400 rpm aga mõtteks se vaid jäigi......
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Laur
Postitusi: 33
Liitunud: 16.06.2008 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Laur »

Molotov51 kirjutas:Kui paarikaupa lahendus sobiks, siis on üks suht odav lahendus liikvel. Ford scorpio 12V V6-d kasutasid 2 liblikaga throttle bodysi, mille diameeter peaks sinna 40 kanti ühel jääma. Tühikäiguklapp on sisselaske mitte segusiibri küljes, niiet see ka ei sega. 2.4L mootoril ja 2.9L erinevad. (kui sellisest lahendusest huvitatud oled, siis võin mõlemad ära mõõta kunagi)
http://scorpio.projektas.lt/images/tech ... .4_12v.jpg
Olen tutvunud nii Scorpio 2,4; 2,8 kui ka 2,9 mootoritega kõigil kolmel on TB välis läbimõõt 70 mm ja sisemine 65 mm mis on ilmselt liiga suur.
Eraldada komplekti põhimõtteliselt saab, pooleks lõikamise teel, aga see eeldab paari avause sulgemist ja ise gaasihoova süsteemi ehitamist (+ TPS-i külge aretamist kui kasutada 2,8 mootori TB-sid, originaalis asub kahe vahel vertikaalselt).
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

2.4 throttle bodyl on igatahes liblika läbimõõt 40+- 2mm
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

M50 mootorile? E36/E46 M3 pealt pärit asju ei taha paigaldada? E-bay's liigub neid mõistliku hinnaga...

Võid ka vaid siibrid osta ja ma müün sulle trompetid ja airboxi.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Airboxil kui sellisel puudub ITB-de puhul tegelikult mõte, eriti kui tegu on miskitsorti võidusõiduks kasutatava autoga. Sellepärast, et see tekitab asjatuid takistusi ja ITB-de jaoks saab kasutada nt Pipercrossi poolt pakutavad eraldi õhufiltreid trompetitele. On vaja vaid jaheda õhu võtt tagada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

airboxil on näiteks mõte, et turbost puhutud õhk ilusti kuude silindrisse laiali jaotada :)
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sa Mart vea ikka kuus eraldi toru turboni... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
silver7
Postitusi: 72
Liitunud: 08.01.2006 20:40
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas silver7 »

Tere.
Küsimus, mis mootorile vaja kas turbo või vabalthingav?
Turbomootorile ei oleks vaja eraldi segusiibreid.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mina pidasingi vabalthingavat silmas. Turbomootor on omaette teema.
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?

Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
python
Postitusi: 65
Liitunud: 29.11.2006 19:19

Postitus Postitas python »

Ma pakuks veel hea pihustite asukoha ka välja:)
Pilt
2,5-16v
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

python kirjutas:Ma pakuks veel hea pihustite asukoha ka välja:)

:) Panen ka video kuidas see asi actionis välja näeb. Küll Renault'i mootoriga.

http://www.youtube.com/watch?v=y2iBbwocYZw
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Raceboy kirjutas:Mina pidasingi vabalthingavat silmas. Turbomootor on omaette teema.
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?

Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
Ma olen saanud paar päeva sõita R33 kere Skylinega, mis oli saanud "mild tuningu" nii umbes 600hp ulatuses.

Muuhulgas siis ka ITB-d ja olematu massiga hooratas.
Väga-Väga-Väga raju aparaat oli :badgrin:
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Raceboy kirjutas:Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest.
ei hakka vaidlema kumb on parem lahendus, aga jäi silma, et gtr-ile pakutakse 1 tb-ga aftermarket sisselaskekollektorit, mille voolavus on parem kui itb-dega
Vasta