puna kirjutas:
Need kasutatud üldiselt ka otsakorral juba.
Ma ei saa aru, kustkohast sa selliseid väiteid võtad?
Holseti turbod on ühed vastupidavamad üldse ja olen isiklikult näinud nii mõndagi enam kui miljonilise läbisõiduga veaokat, millel turbo lõtkud nagu uuel.
Sinu soovist kõikidele uusi turbosid müüa saan aru, aga selle nimel pole mõtet loopida alusetuid väiteid.
Näen päevast päeva inimesi kes ostnud kasutatud asju ja siis tahavad juba uusi.
Muidugi on ka terveid, aga enne ostu tuleks kontrollida üle asjad.
Ah jaa loomulikult on mul soov müüa uusi kuna kasutatutega ei kauple just see tõttu, et ei peaks probleemidega igapäevaselt tegelema.
puna kirjutas:GT 28-GT30 on suht mõistliku hinnaga ka 13-16K uued.
Sellise asjaga ehitamisel oleks ka mõte olemas.
Parimaid turbosid, mida M50B25 mootorile panna, on 12-14 cm2 turbiinikojaga Holset HX35. Uusi leiab 6000-9000 krooni eest, kasutatuid vahel ka 2000-st alates.
puna kirjutas:Näen päevast päeva inimesi kes ostnud kasutatud asju ja siis tahavad juba uusi.
Vahepeal oli kombeks nissanimeestel 3-4 turbot ridamisi hooajaga ära lõhkuda aga see ei tulenenud sellest et kõik mis peale pandi oli kohe pudenemas vaid seal on ju kümneid faktoreid mis kõik määravad turbode eluea....Oma koostatud ja üle tuunitud projektiautode korral ongi suur võimalus, et kasutatud turbo saab kiiresti otsa kas vale õlituse, küttesegu, vale süüte või kasvõi valesti kasutamise pärast.
Ärge siit nüüd vaid uut sõda välja kiskuge
Teemaalgatajal soovitan teha ostu teema ja külastada veoautode lammutusi.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kui otsid romulast siis mõned näpunäited.
Kasutatakse 6sil mootoril
Mõningatel Iveco, Volvo FL6 ja mõned volvo bussid
Ülejäänut tehnikat väga eestis ei liigu
puna kirjutas:Kui otsid romulast siis mõned näpunäited.
Kasutatakse 6sil mootoril
Mõningatel Iveco, Volvo FL6 ja mõned volvo bussid
Ülejäänut tehnikat väga eestis ei liigu
selge
kas see 12-14 cm2 turbiinikojaga Holset HX35 on mingi rekka turbo sis v
puna kirjutas:Näen päevast päeva inimesi kes ostnud kasutatud asju ja siis tahavad juba uusi.
Vahepeal oli kombeks nissanimeestel 3-4 turbot ridamisi hooajaga ära lõhkuda aga see ei tulenenud sellest et kõik mis peale pandi oli kohe pudenemas vaid seal on ju kümneid faktoreid mis kõik määravad turbode eluea....Oma koostatud ja üle tuunitud projektiautode korral ongi suur võimalus, et kasutatud turbo saab kiiresti otsa kas vale õlituse, küttesegu, vale süüte või kasvõi valesti kasutamise pärast.
Ärge siit nüüd vaid uut sõda välja kiskuge
Teemaalgatajal soovitan teha ostu teema ja külastada veoautode lammutusi.
puna kirjutas:Kui otsid romulast siis mõned näpunäited.
Kasutatakse 6sil mootoril
Mõningatel Iveco, Volvo FL6 ja mõned volvo bussid
Ülejäänut tehnikat väga eestis ei liigu
selge
kas see 12-14 cm2 turbiinikojaga Holset HX35 on mingi rekka turbo sis v
Ma sellise info põhjal ei oska aidata kuna 12-14 on suht umbmäärane nr.
Aga kindlasti teab keegi kes neid aretanud on.
Hea oleks kui saad turbo koodi see ütleb palju rohkem.
puna kirjutas:Kui otsid romulast siis mõned näpunäited.
Kasutatakse 6sil mootoril
Mõningatel Iveco, Volvo FL6 ja mõned volvo bussid
Ülejäänut tehnikat väga eestis ei liigu
selge
kas see 12-14 cm2 turbiinikojaga Holset HX35 on mingi rekka turbo sis v
Ma sellise info põhjal ei oska aidata kuna 12-14 on suht umbmäärane nr.
Aga kindlasti teab keegi kes neid aretanud on.
Hea oleks kui saad turbo koodi see ütleb palju rohkem.
selge,ma saan reedel 6 silindrilise MAn rekka turbo kätte ja annan koodi, nii on lihtsam