mart154 kirjutas:Fos kirjutas:
edit: see tabel... Hz x kPa, sa mõteld siis sageduse all pöörde mõõtmist?
Pisut kahtlane, kuna 100Hz juba 6000 pööret.
Minu vaene mõistus eeldas, et jutt käib ABS andurist. Kus siis piltlikult 1 hammas = 1 võnge
Jah ABSi pakkus juba Viljar, aga ei maksa oma kontrolleri võimalusi piirata ainult sellele. Vahet pole kust see signaal tuleb, kas ajust, spidokaplokist, jalgrattaspidokast, ABS andurist, ABS plokist vms peaasi, et ta sagedus kasvab lineaarselt vastavalt kiiruse kasvule. Ja see kust signaal tuleb, on juba installeerija probleem - soovitavalt siis mitte vedavalt rattalt. 4-veoliste puhul läheb raskeks - seal aitaks kiirendusanduri kasutamine, aga see on hoopis teine teema.
See kuhu keegi oma lülitid paneb on igaühe oma enda "private business", ehk siis lahendatakse kah installeerija tasandil - see ei muuda su kontrollerit, kas lüliti on käigkasti sees, "4. pedaali" all või on lüliti üldse peidus (näiteks kui viid masina remonti vms, siis lülitad boosti 0 peale.)
Soovitav oleks, kui ta suudaks kiiruse signaali lugeda kuni 2500Hz. Ei tahaks ju, et kui kellelgi on ABSi anduril ühe pöörde kohta 50 hammast ja soovib sõita 350kmh kurvis, ja siis äkki boost tagant ära kukub vms

Tänapäeva MCU'dele peaks 10-1000x kiiremad sisendid kah jõukohased olema.
Kui esialgu selleks aega ei leia, siis saab pärast kah ju uue plaadi teha.
Esialgu on põhiline, et põhifunktsioon - boosti reguleermine - oleks tasemel. Hiljem, kui ressurssi on, võib ju muid featuresid juurde pookida: analog sisendid - eeprommi või üle seriali logimine. Ja noh võib ju visata pilgu ka peale, mida teised EBC'd pakuvad.
Kui kunagi on vaja lasta plaate vorpida, siis saan võibolla kah aidata.