N75 Töö voldid? VNT homemade control

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Fos kirjutas:huvitav, mis sa üldse teha tahad? TPS'iga juhitavat boost controllerit?

Rõhu muutuse järgi juhitav kontroller on märksa mõistlikum ju, kuna lõpptulemus on ikkaig rõhu kontrollimine :roll:

Kui foorumlastel suurem huvi on sellise asja vastu, siis võin kiirelt järgmisel nädalal mingi odava skeemi välja mõelda, tavaline MPX4250A MAP andur, väike display mis rõhku näitab ja 2 nuppu, kust boosti limiit sättida, väljundiks IPW, millega solenoidi klõpsutada.

edit, võib ju pulli pärast ka paar 0-5v sisendit kasutusele võtta, kui tõesti vaja tps'i järgi juhtida.
See oleks suurepärane lisa DIY teemasse :bb
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Sellise skeemi vastu oleks huvi tõesti olemas.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

on plaan kunagi VNT turbo peale aretada, ehk siis vnt juhtimine, jänkimaal pannakse vanadele golfidele neid, aga neil kogu pumba juhtimine mehaaniline ja trossidega, mul pole aga ühtegi trossi ja sellepärast leiutangi vaakumiga asja juhtima.

nt üks selline teema
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... hlight=vnt

ja paar videot:

http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Frs6aQGOrlo&NR=1
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Täna sai siis vabal hetkel natuke nikerdatud põhimõtteskeemi. Puudu veel 2 juhtnuppu ja reset ahel, vana solenoidi sisend(kes soovib jälgida, mida aju boostiga ise teha tahab) ja nibin nabin. St härrased, ärge veel tevalosse juppe ostma lennake :)

Pilt

pildil siis solenoidi juhtahel, MAP anduri sisend ja LCD kuva otsad.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

pange ,siis FOS ka leiutajate tabelisse sisse :)
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Haa.. eks ma üks sinnakukkund leiutaja olen, aga vahest ikka üht teist töötavat ka tehtud. Tegin Performance foorumisse eraldi teema DIY ebc. Keda teema huvitab või on ideid pange sinna kirja kindlasti.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

nu ma tellisin selle k8004 ära.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ahto42 kirjutas:nu ma tellisin selle k8004 ära.
ma usun, et ilma MAP andurita tuleb selle minu aretise hind umbes sama, mis see k8004, sinna 200-350 eeq kanti.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Fos kirjutas:ei kõlba

"input voltage: between 2.5 and 35VDC", st kui sul sisend hakkab 0'ist ja läheb 5V'ni, siis pool ala jääb reguleerimata.
Saad ise regullida seal nii signaali alumise kui ülemise piirpinge, samuti kandesageduse 100...5000Hz.
Vaatan et üks juhtimisviis on näidatud nende oma mingi k8000 kontrolleriga ja selle min analoog väljundpinge on 0,1V. Saan aru et too k8004 peab seda siis ka mõistma.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Fos kirjutas:
ahto42 kirjutas:nu ma tellisin selle k8004 ära.
ma usun, et ilma MAP andurita tuleb selle minu aretise hind umbes sama, mis see k8004, sinna 200-350 eeq kanti.
Valmis konstruktoriga vaeva kõvasti vähem lihtsalt. Plaat ja jupid olemas, pane aint kokku.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

minu plaan on selline:
vaakum läbi egr juhtklapi, mis on ühendatud nii et pidevalt vaakum avatud, ja vahele panen katkestusrelee, mis saab signaali egr juhtimisest et kaktestada vaakum püsival kiirusel sõitmine. K8004 juhtimine tuleb pedaali potekalt.
ventil kirjutas:
Tintin kirjutas:And how you set the desired boost? example: 18PSI... you have a boost spike?
You can set the boost with RV2 trim. If You don't need full boost on low rpm You can set initial low output voltage with RV1 trim. If You want to opposite, You can set RV1 to minimum and connect diode (diodes in rows) between A abd B points on K8004. Boost spike is about 0,5 sec - when I have adjusted 1,3 bar boost - for 0,5 sec I have 1,5. I think is not to much but of course You can to reduce this witch RV1 trim.
lbreton kirjutas:I think this circuit could be taken further by splicing a pot (TPS) into the feed to the dcin to modifiy the boost level relative to the throttle position.
Yes, of course, You are right.
barPilt
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Vasta