K:Turbo minu autole
tekst laeb kiiremini kui piltR_A_I_T kirjutas:aeglase interneti tõttu ei kannata oodata kuni leht laeb...keegi võiks aidata ju.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1821
Siin foorumis on absoluutselt kõik kirjas,mida vaja teada,kui huvi oma N/A üle laadida. Vaja lihtsalt tõsist huvi ja kasutada otsingut. Kasvõi antud teema otsast lõpuni läbi lugeda.
Kohustuslik kirjandus oleks ka Maximum boost by Corky Bell(loodan,et kirjutasin nime õigesti) raamat. Mida hästi otsides vb isegi siit leida pdf formaadis
Kohustuslik kirjandus oleks ka Maximum boost by Corky Bell(loodan,et kirjutasin nime õigesti) raamat. Mida hästi otsides vb isegi siit leida pdf formaadis

tõesti sellele pardile tuleb "*****" seljapeale kirjutada
nii, asja juurde. liigub rootslaste projektides palju M50 mootoreid.
enamus neist 2,8L peale aetud M52 vändaga ja 84mm kolbidega (viimane rem mõõt)
aga vot ei osteta seal neid ORIG osasid vaid pannakse kohe korralik
wiseco kolb sisse ja H-kepsud, jne.
Mind huvitab rohkem see, palju kannatab orig. kolb ja orig. keps
HP autol ka kasutusel M50 keps ja kannatab kenasti 500hp
kolbide kohta hetkel proovin leida vastust aga kui keegi teist teab
kasvõi "naised saunas rääkisid" numbreid siis võib siia kenasti kribada.
Teine küsimus: Kumba on mõtekam turbotada, kas Vanost või non-vanost? (loeb hetkel vanose tööpõhimõtet aga ei hakka hammas peale - võtab aega
)
EDIT: jutt BMW mootoritest

nii, asja juurde. liigub rootslaste projektides palju M50 mootoreid.
enamus neist 2,8L peale aetud M52 vändaga ja 84mm kolbidega (viimane rem mõõt)
aga vot ei osteta seal neid ORIG osasid vaid pannakse kohe korralik
wiseco kolb sisse ja H-kepsud, jne.
Mind huvitab rohkem see, palju kannatab orig. kolb ja orig. keps

HP autol ka kasutusel M50 keps ja kannatab kenasti 500hp

kolbide kohta hetkel proovin leida vastust aga kui keegi teist teab
kasvõi "naised saunas rääkisid" numbreid siis võib siia kenasti kribada.
Teine küsimus: Kumba on mõtekam turbotada, kas Vanost või non-vanost? (loeb hetkel vanose tööpõhimõtet aga ei hakka hammas peale - võtab aega

EDIT: jutt BMW mootoritest

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Siuke asi siis E30 foorumist copisin.
Tooks siis näitena kaks e30 turboprojekti, kus korralikud jõunumbrid on saavutatud stock alumise mootoripoole ja targa seadistamisega.
1. http://www.garaget.org/?car=25851
Mootor M50b25 '92 Vanos
Plokk: o-ring'itud mootoriplokk, vanos mootori kolvid, surveaste alandatud 7,5:1'ni, m20 hooratas ~5kg
Plokikaan:
Mootorijuhtimine: Prospark mootorijuhtimine ja süüde, turbosmart laaderõhureguleerimine
Turbo: XS-Power T70 kuullaagritel hübriidturbo
Wastegate: 50mm wastegate
Intercooler: vahejahuti suurusega 65x38cm, 60cm otstega
Süüde: haltech süütepoolid ja otsesüüde, NGK küünlad 0,5mm elektroodivahega
Kütusesüsteem: 900cc/min pihustid, reguleeritav kütuserõhuregulaator 3,5bar baasrõhk, originaal etteandepump koos 2l reservuaariga, kaks kuni 500hj toitvat kütusepumpa, topelt 8mm kütusetorud
Väljalase: "kodukootud" turbokollektor 43mm läbimõõduga, 3" roostevaba downpipe ja lairibalambda, 2,5" väljalase
Jahutus:
Jõuülekanne: Sachs 4 labaga keraamiline sidur ja ZF käigukast
98 oktaanarvuga kütusega ja 1,8bar laaderõhuga ca 500hj
kaheksandikmiil (201m) 8,67s @ 148km/h vähese pidamisega
0-100 4,73s G-tech'iga mõõdetuna
video http://www.youtube.com/watch?v=woggZtE59ic
video 2 http://videos.streetfire.net/video/964c ... 73f272.htm
2.
Mootor M50B25 '92 ilma Vanoseta
Plokk: tasandatud ja hoonitud plokk, m20 mootorikinnitused, jäigad mootoripadjad, muudetud õlivõtt, uus õlipump, uued raam- ja kepsusaaled uued kolvirõngad, originaal õlijahutusega kolvid, 3.5mm MLS metallist kaanetihend, ARP tikkpoldid, M3 (s50) mootori õlifiltrikorpus millel on ka õlijahutusradika jaoks väljavõtt
Plokikaan: tasandatud ja porditud, uued klapipesad
Mootorijuhtimine: V.E.M.S
Turbo: Precision SC 61 0.63 A/R
Wastegate: HKS 60mm koopia
Intercooler: Cellpaket 600x300x100mm 3" otstega
Süüde: originaalpoolidega otsesüüde, MSD DIS 4 süüteboks, NGK RE5671A-8 küünlad
Kütusesüsteem: originaal etteandepump ja kõik on stock kuni catchtank'ini, edasi bosch 069 ja 044 pumbad eraldi torustikuga mis ühinevad mootoriruumis, 668cc/min MSD pihustid, 3.0 bar'ine kütuserõhuregulaator
Väljalase: 3,5" roostevaba alates turbost, Apple racing 3,5" summutipütid
Jahutus: 535 E28 radikas, termostaat 80 kraadi
Jõuülekanne: originaal tagasild ja poolteljed, 3,25 ülekandega plokkdiffer
Rehvid : Good Year Eagle F1 GSD3 215/40 17"
M/T ET Street 10.5x26x15"
402m ET 11.826s@193kmh. 60-jala aeg 1.698 (ülelaaderõhk 1.3bar ja libisev sidur)
Nüüdseks laaderõhk 1.7 bar!
Eeldatav jõud sellega on kuskil 450-500hj vahel
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 750986.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780626.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780470.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780477.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780478.jpg
http://race.ulkhyvlers.net/dragrace/Pit ... C06929.JPG
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/pite06/06authum6.jpg
kes tahab normaalse kvaliteediga videot, kus spidomeeter suurema vaevat "põhjani" sõidatakse, see tõmbab video siit - http://spiidfriik.tropicalhideout.net/f ... 0turbo.mpg
Tooks siis näitena kaks e30 turboprojekti, kus korralikud jõunumbrid on saavutatud stock alumise mootoripoole ja targa seadistamisega.
1. http://www.garaget.org/?car=25851
Mootor M50b25 '92 Vanos
Plokk: o-ring'itud mootoriplokk, vanos mootori kolvid, surveaste alandatud 7,5:1'ni, m20 hooratas ~5kg
Plokikaan:
Mootorijuhtimine: Prospark mootorijuhtimine ja süüde, turbosmart laaderõhureguleerimine
Turbo: XS-Power T70 kuullaagritel hübriidturbo
Wastegate: 50mm wastegate
Intercooler: vahejahuti suurusega 65x38cm, 60cm otstega
Süüde: haltech süütepoolid ja otsesüüde, NGK küünlad 0,5mm elektroodivahega
Kütusesüsteem: 900cc/min pihustid, reguleeritav kütuserõhuregulaator 3,5bar baasrõhk, originaal etteandepump koos 2l reservuaariga, kaks kuni 500hj toitvat kütusepumpa, topelt 8mm kütusetorud
Väljalase: "kodukootud" turbokollektor 43mm läbimõõduga, 3" roostevaba downpipe ja lairibalambda, 2,5" väljalase
Jahutus:
Jõuülekanne: Sachs 4 labaga keraamiline sidur ja ZF käigukast
98 oktaanarvuga kütusega ja 1,8bar laaderõhuga ca 500hj
kaheksandikmiil (201m) 8,67s @ 148km/h vähese pidamisega
0-100 4,73s G-tech'iga mõõdetuna
video http://www.youtube.com/watch?v=woggZtE59ic
video 2 http://videos.streetfire.net/video/964c ... 73f272.htm
2.
Mootor M50B25 '92 ilma Vanoseta
Plokk: tasandatud ja hoonitud plokk, m20 mootorikinnitused, jäigad mootoripadjad, muudetud õlivõtt, uus õlipump, uued raam- ja kepsusaaled uued kolvirõngad, originaal õlijahutusega kolvid, 3.5mm MLS metallist kaanetihend, ARP tikkpoldid, M3 (s50) mootori õlifiltrikorpus millel on ka õlijahutusradika jaoks väljavõtt
Plokikaan: tasandatud ja porditud, uued klapipesad
Mootorijuhtimine: V.E.M.S
Turbo: Precision SC 61 0.63 A/R
Wastegate: HKS 60mm koopia
Intercooler: Cellpaket 600x300x100mm 3" otstega
Süüde: originaalpoolidega otsesüüde, MSD DIS 4 süüteboks, NGK RE5671A-8 küünlad
Kütusesüsteem: originaal etteandepump ja kõik on stock kuni catchtank'ini, edasi bosch 069 ja 044 pumbad eraldi torustikuga mis ühinevad mootoriruumis, 668cc/min MSD pihustid, 3.0 bar'ine kütuserõhuregulaator
Väljalase: 3,5" roostevaba alates turbost, Apple racing 3,5" summutipütid
Jahutus: 535 E28 radikas, termostaat 80 kraadi
Jõuülekanne: originaal tagasild ja poolteljed, 3,25 ülekandega plokkdiffer
Rehvid : Good Year Eagle F1 GSD3 215/40 17"
M/T ET Street 10.5x26x15"
402m ET 11.826s@193kmh. 60-jala aeg 1.698 (ülelaaderõhk 1.3bar ja libisev sidur)
Nüüdseks laaderõhk 1.7 bar!
Eeldatav jõud sellega on kuskil 450-500hj vahel
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 750986.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780626.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780470.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780477.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780478.jpg
http://race.ulkhyvlers.net/dragrace/Pit ... C06929.JPG
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/pite06/06authum6.jpg
kes tahab normaalse kvaliteediga videot, kus spidomeeter suurema vaevat "põhjani" sõidatakse, see tõmbab video siit - http://spiidfriik.tropicalhideout.net/f ... 0turbo.mpg