K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
R_A_I_T
Postitusi: 2
Liitunud: 16.06.2008 23:43
Asukoht: Saar

Postitus Postitas R_A_I_T »

On olemas üldse kuskil jooniseid või detailseid pilte kuidas lükata turbot Ford Sierrale
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

R_A_I_T kirjutas:On olemas üldse kuskil jooniseid või detailseid pilte kuidas lükata turbot Ford Sierrale
:axe

Loe foorumit !
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
R_A_I_T
Postitusi: 2
Liitunud: 16.06.2008 23:43
Asukoht: Saar

Postitus Postitas R_A_I_T »

aeglase interneti tõttu ei kannata oodata kuni leht laeb...keegi võiks aidata ju.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

R_A_I_T kirjutas:aeglase interneti tõttu ei kannata oodata kuni leht laeb...keegi võiks aidata ju.
tekst laeb kiiremini kui pilt
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1821
daqqer
Postitusi: 6
Liitunud: 06.06.2007 15:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas daqqer »

Nii nii, kes turbotaks talvel mu BMW M42 või M50-ne ära ? (oleneb kumb mõtekam tuleb)
Oktoobrist auto seisab ja raha oleks et terve talve/kevade juppe osta talle.
Kui kellelgi huvi ehitada on siis email või telefon abiks.
part1
Postitusi: 53
Liitunud: 25.09.2008 20:01
Asukoht: uugametsa

Postitus Postitas part1 »

Jumala mõttetu klubi, abi siit ei saa ainult ülbet sõimu saab :x
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Siin foorumis on absoluutselt kõik kirjas,mida vaja teada,kui huvi oma N/A üle laadida. Vaja lihtsalt tõsist huvi ja kasutada otsingut. Kasvõi antud teema otsast lõpuni läbi lugeda.

Kohustuslik kirjandus oleks ka Maximum boost by Corky Bell(loodan,et kirjutasin nime õigesti) raamat. Mida hästi otsides vb isegi siit leida pdf formaadis :)
part1
Postitusi: 53
Liitunud: 25.09.2008 20:01
Asukoht: uugametsa

Postitus Postitas part1 »

miks seda teemat kleepsuks ei tehta?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

part1 kirjutas:miks seda teemat kleepsuks ei tehta?
OMFG :ohshit
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

tõesti sellele pardile tuleb "*****" seljapeale kirjutada :lol:

nii, asja juurde. liigub rootslaste projektides palju M50 mootoreid.
enamus neist 2,8L peale aetud M52 vändaga ja 84mm kolbidega (viimane rem mõõt)
aga vot ei osteta seal neid ORIG osasid vaid pannakse kohe korralik
wiseco kolb sisse ja H-kepsud, jne.
Mind huvitab rohkem see, palju kannatab orig. kolb ja orig. keps 8)
HP autol ka kasutusel M50 keps ja kannatab kenasti 500hp :lol:
kolbide kohta hetkel proovin leida vastust aga kui keegi teist teab
kasvõi "naised saunas rääkisid" numbreid siis võib siia kenasti kribada.
Teine küsimus: Kumba on mõtekam turbotada, kas Vanost või non-vanost? (loeb hetkel vanose tööpõhimõtet aga ei hakka hammas peale - võtab aega 8) )

EDIT: jutt BMW mootoritest ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Vanost või non-Vanost sellekohta on foorumis ka arutelu.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

TevoDekk kirjutas:Vanost või non-Vanost sellekohta on foorumis ka arutelu.
otsing tulemust ei andnud, äkki viitad lingiga, oleks tänulik ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Er!k
Postitusi: 92
Liitunud: 15.10.2006 21:51
Asukoht: Tallinn,lasnamägi

Postitus Postitas Er!k »

Siuke asi siis E30 foorumist copisin.


Tooks siis näitena kaks e30 turboprojekti, kus korralikud jõunumbrid on saavutatud stock alumise mootoripoole ja targa seadistamisega.

1. http://www.garaget.org/?car=25851

Mootor M50b25 '92 Vanos

Plokk: o-ring'itud mootoriplokk, vanos mootori kolvid, surveaste alandatud 7,5:1'ni, m20 hooratas ~5kg

Plokikaan:

Mootorijuhtimine: Prospark mootorijuhtimine ja süüde, turbosmart laaderõhureguleerimine

Turbo: XS-Power T70 kuullaagritel hübriidturbo

Wastegate: 50mm wastegate

Intercooler: vahejahuti suurusega 65x38cm, 60cm otstega

Süüde: haltech süütepoolid ja otsesüüde, NGK küünlad 0,5mm elektroodivahega

Kütusesüsteem: 900cc/min pihustid, reguleeritav kütuserõhuregulaator 3,5bar baasrõhk, originaal etteandepump koos 2l reservuaariga, kaks kuni 500hj toitvat kütusepumpa, topelt 8mm kütusetorud

Väljalase: "kodukootud" turbokollektor 43mm läbimõõduga, 3" roostevaba downpipe ja lairibalambda, 2,5" väljalase

Jahutus:

Jõuülekanne: Sachs 4 labaga keraamiline sidur ja ZF käigukast

98 oktaanarvuga kütusega ja 1,8bar laaderõhuga ca 500hj
kaheksandikmiil (201m) 8,67s @ 148km/h vähese pidamisega
0-100 4,73s G-tech'iga mõõdetuna

video http://www.youtube.com/watch?v=woggZtE59ic
video 2 http://videos.streetfire.net/video/964c ... 73f272.htm


2.

Mootor M50B25 '92 ilma Vanoseta

Plokk: tasandatud ja hoonitud plokk, m20 mootorikinnitused, jäigad mootoripadjad, muudetud õlivõtt, uus õlipump, uued raam- ja kepsusaaled uued kolvirõngad, originaal õlijahutusega kolvid, 3.5mm MLS metallist kaanetihend, ARP tikkpoldid, M3 (s50) mootori õlifiltrikorpus millel on ka õlijahutusradika jaoks väljavõtt

Plokikaan: tasandatud ja porditud, uued klapipesad

Mootorijuhtimine: V.E.M.S

Turbo: Precision SC 61 0.63 A/R

Wastegate: HKS 60mm koopia

Intercooler: Cellpaket 600x300x100mm 3" otstega

Süüde: originaalpoolidega otsesüüde, MSD DIS 4 süüteboks, NGK RE5671A-8 küünlad

Kütusesüsteem: originaal etteandepump ja kõik on stock kuni catchtank'ini, edasi bosch 069 ja 044 pumbad eraldi torustikuga mis ühinevad mootoriruumis, 668cc/min MSD pihustid, 3.0 bar'ine kütuserõhuregulaator

Väljalase: 3,5" roostevaba alates turbost, Apple racing 3,5" summutipütid

Jahutus: 535 E28 radikas, termostaat 80 kraadi

Jõuülekanne: originaal tagasild ja poolteljed, 3,25 ülekandega plokkdiffer

Rehvid : Good Year Eagle F1 GSD3 215/40 17"
M/T ET Street 10.5x26x15"

402m ET 11.826s@193kmh. 60-jala aeg 1.698 (ülelaaderõhk 1.3bar ja libisev sidur)

Nüüdseks laaderõhk 1.7 bar!

Eeldatav jõud sellega on kuskil 450-500hj vahel

http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 750986.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780626.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780470.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780477.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780478.jpg
http://race.ulkhyvlers.net/dragrace/Pit ... C06929.JPG
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/pite06/06authum6.jpg

kes tahab normaalse kvaliteediga videot, kus spidomeeter suurema vaevat "põhjani" sõidatakse, see tõmbab video siit - http://spiidfriik.tropicalhideout.net/f ... 0turbo.mpg
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

olen neid kõiki projekte kenast jälginud jne aga pole veel sattnunud mõne sellise otsa kus alumine ots laiali oleks lastud juppide vastupidamatuse pärast :-D
eks võtmesõnaks ongi tark seadistamine :)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
959ayo
Postitusi: 2
Liitunud: 10.11.2008 13:59
Asukoht: EST

Postitus Postitas 959ayo »

kuid nagu ma m6istan, siis atm kastiga autol ei ole sellest bow -ist suurt tolku?
Ning yleyldse v2ike mure kuidas atm kast ylelaadimisse suhtub..stockis auto ilma turbota.
Vasta