Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

65mm = 2.559 tolli
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

RICE BURNER kirjutas:Custom billet fuel rails 2X 6AN-
Racing braided all fuel lines 12AN-
-6 AN
-12 AN

Võib-olla keegi ei tea, siis AN tähendab Army-Navy ja number 1/16 tolle. Ehk -6 on 6/16 = 3/8 tolli, -12 siis 12/16 ehk 3/4 tolli.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Võib-olla keegi ei tea, siis AN tähendab Army-Navy ja number 1/16 tolle. Ehk -6 on 6/16 = 3/8 tolli, -12 siis 12/16 ehk 3/4 tolli.
Millegi pärast on USA-s kõik perfomans kütusesüsteemi osad märgistatud AN-ga ja see tekitas alguses veidi segadust, kuid nüüd olen aru saanud, et kui tellid AN järgi vooliku, siis tellin ka ülejäänud osad nii. Ei ole kunagi täpset toll või mm vastet arvutanud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Aga järgmine aste? 350 Z?

Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja. :)
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest. :!:
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

RICE BURNER kirjutas:
Aga järgmine aste? 350 Z?

Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja. :)
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest. :!:
oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

junsu kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:
Aga järgmine aste? 350 Z?

Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja. :)
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest. :!:
oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
Ma pakun, et tuleb toruraami auto lihtsalt Z'i välimusega ja mootor jääb sama ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

junsu kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:
Aga järgmine aste? 350 Z?

Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja. :)
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest. :!:
oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
REHVID!!! Kasvõi GY #1430, mis on Top Fueli üleeelmine mudel:

http://www.jegs.com/i/GoodYear/478/D1430/10002/-1

Mõõdud siis 36 x 17.5 vs 28 x 11.5 ehk 1.5 korda laiem ja 1.3 korda kõrgem...

Väiksem mass mõistagi ka ülioluline.

Viljar, pole raske mõtteid lugeda, kui ise oled pea samas olukorras ja mõtled samasuguseid mõtteid! :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

pr8 kirjutas: Viljar, pole raske mõtteid lugeda, kui ise oled pea samas olukorras ja mõtled samasuguseid mõtteid! :)
Pärtel, otsid Erkkile Jaapani toodangut? :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Jaapani autodest:

http://www.nhra.com/2008/events/race21/ ... Photo9.htm

http://www.nhra.com/2008/events/race19/ ... Photo9.htm

http://www.nhra.com/2008/events/race20/ ... Photo9.htm

Toyotal on hetkel 4 Solarat FC nimekirjas, piltidel on Cruz Pedregon, kelle 1992.a. meistritiitli juurde kuulus ka üks meeldejäävamaid pedal-fest'e nemesis John Force'iga:

http://www.youtube.com/watch?v=bXKKVt8odt4

Dallase 22 aastat tagasi Billy Meyer'i ehitatud esimesel täispikal betoonkattega rajal.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

junsu kirjutas:,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
kaalujaotus 47/53 aga kaalu enda juures küll seal midagi rõõmustada pole, tühimass z33 kerel sinna 1500kg kanti. Lisatud turvasõrestikud ja hell of a palju juhtmeid ja ebavajalikku kontroll-elektroonikat.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

kaalujaotus 47/53 aga kaalu enda juures küll seal midagi rõõmustada pole, tühimass z33 kerel sinna 1500kg kanti. Lisatud turvasõrestikud ja hell of a palju juhtmeid ja ebavajalikku kontroll-elektroonikat.
Tegelikult on 300zx oma olemuselt ja näitajatelt kõvasti 350z -ist üle.
Isegi uus vabalt hingav VQ mootor ei kannata võrdlust vana VG-ga, mis algselt sama HP juures veab 300zx- märksa nobedamalt edasi. Kui nüüd elektroonikat ja tehnikat võrrelda, siis 17a vana Z näitab siingi uuele silmad ette. Olen mõlemaga hästi tuttav ja ei näe 350z-il ühtegi eelist, peale kaasaegse välimuse.

Hetkel räägime lihtsalt SFI 25.1 kerest, mis autlow auto puhul välimus ainukeseks ühiseks jooneks 350z-ga jääbki. Mootori võtaks siiski kas VG30DET-i või RB30-ne.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RICE BURNER kirjutas:Hetkel räägime lihtsalt SFI 25.1 kerest, mis autlow auto puhul välimus ainukeseks ühiseks jooneks 350z-ga jääbki. Mootori võtaks siiski kas VG30DET-i või RB30-ne.
Saan aru lühidalt, et see hooeag oli auto napilt miinimumkaalus ja nüüd plaanid kolida B klassist D klassi ja teha seal kergema masinaga paremaid aegasid ja EM arvestuses parem koht?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Viljar räägib siin SFI 25.1E šassiist, mis on toruraam, tegemist ei ole enam kereautoga. Sellel on lisaks massile ka muid eeliseid ning lubab sõita kiiremini kui 7.499sek. 7.500sek on kereautode absoluutne turvapiir (SFI 25.5) ning selleks peab kere ka piisavalt palju ümber ehitama. Näiteks, 1 25.5 projektil mis parasjagu töös sai torukogus kokku löödud, ning see on 52-55m !
Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased 8)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased
Tõsi ta on. Meie auto kaalus koos minuga 1380kg ja seega miinimumini on palju minna.
Selle autoga on selline probleem, et alla 8,5 seki ei tohi antud puuriga sõita ja, et praegune auto ehitada backhalf tagasillale, siis on kohe ka puur lõhki ja sõidurõõmu ei jätku pikaks. Nagu SAM ütles, siis 25.5 kere ei ole ka väike projekt, millega nad hetkel tegelevad. Meie seisukohalt on palju mõtekam ehitada nullist uus auto ja minu plaanide kohaselt mitte enam kereauto, sest üks mul juba on, mis oli sellel aastal üsna edukas ja las ta jääb selliseks.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta