Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Millegi pärast on USA-s kõik perfomans kütusesüsteemi osad märgistatud AN-ga ja see tekitas alguses veidi segadust, kuid nüüd olen aru saanud, et kui tellid AN järgi vooliku, siis tellin ka ülejäänud osad nii. Ei ole kunagi täpset toll või mm vastet arvutanud.Võib-olla keegi ei tea, siis AN tähendab Army-Navy ja number 1/16 tolle. Ehk -6 on 6/16 = 3/8 tolli, -12 siis 12/16 ehk 3/4 tolli.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
AN = Air Force & Navy
Aga järgmine aste? 350 Z?
http://www.vpracecars.com/userimages/Ga ... mplete.jpg
[/url]
Aga järgmine aste? 350 Z?
http://www.vpracecars.com/userimages/Ga ... mplete.jpg
[/url]
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?RICE BURNER kirjutas:Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.![]()
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Ma pakun, et tuleb toruraami auto lihtsalt Z'i välimusega ja mootor jääb sama ?junsu kirjutas:oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?RICE BURNER kirjutas:Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.![]()
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
REHVID!!! Kasvõi GY #1430, mis on Top Fueli üleeelmine mudel:junsu kirjutas:oot,ärge nüüd näkku lööge,aga kus selle "progressi" point on?RICE BURNER kirjutas:Aga järgmine aste? 350 Z?
Sa oled vist hea spioon, või lihtsalt mõtete lugeja.![]()
Järgmine aasta kindlasti mitte, kuid plaan on küll jah.
Aitäh lingi eest.
no ma saan aru,et tulevad viled ja jutud,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
http://www.jegs.com/i/GoodYear/478/D1430/10002/-1
Mõõdud siis 36 x 17.5 vs 28 x 11.5 ehk 1.5 korda laiem ja 1.3 korda kõrgem...
Väiksem mass mõistagi ka ülioluline.
Viljar, pole raske mõtteid lugeda, kui ise oled pea samas olukorras ja mõtled samasuguseid mõtteid!

Pärtel, otsid Erkkile Jaapani toodangut?pr8 kirjutas: Viljar, pole raske mõtteid lugeda, kui ise oled pea samas olukorras ja mõtled samasuguseid mõtteid!

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaapani autodest:
http://www.nhra.com/2008/events/race21/ ... Photo9.htm
http://www.nhra.com/2008/events/race19/ ... Photo9.htm
http://www.nhra.com/2008/events/race20/ ... Photo9.htm
Toyotal on hetkel 4 Solarat FC nimekirjas, piltidel on Cruz Pedregon, kelle 1992.a. meistritiitli juurde kuulus ka üks meeldejäävamaid pedal-fest'e nemesis John Force'iga:
http://www.youtube.com/watch?v=bXKKVt8odt4
Dallase 22 aastat tagasi Billy Meyer'i ehitatud esimesel täispikal betoonkattega rajal.
http://www.nhra.com/2008/events/race21/ ... Photo9.htm
http://www.nhra.com/2008/events/race19/ ... Photo9.htm
http://www.nhra.com/2008/events/race20/ ... Photo9.htm
Toyotal on hetkel 4 Solarat FC nimekirjas, piltidel on Cruz Pedregon, kelle 1992.a. meistritiitli juurde kuulus ka üks meeldejäävamaid pedal-fest'e nemesis John Force'iga:
http://www.youtube.com/watch?v=bXKKVt8odt4
Dallase 22 aastat tagasi Billy Meyer'i ehitatud esimesel täispikal betoonkattega rajal.
kaalujaotus 47/53 aga kaalu enda juures küll seal midagi rõõmustada pole, tühimass z33 kerel sinna 1500kg kanti. Lisatud turvasõrestikud ja hell of a palju juhtmeid ja ebavajalikku kontroll-elektroonikat.junsu kirjutas:,aga mis ta 300zx-st paremaks siis teeb?
kaalujaotus?kaal?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tegelikult on 300zx oma olemuselt ja näitajatelt kõvasti 350z -ist üle.kaalujaotus 47/53 aga kaalu enda juures küll seal midagi rõõmustada pole, tühimass z33 kerel sinna 1500kg kanti. Lisatud turvasõrestikud ja hell of a palju juhtmeid ja ebavajalikku kontroll-elektroonikat.
Isegi uus vabalt hingav VQ mootor ei kannata võrdlust vana VG-ga, mis algselt sama HP juures veab 300zx- märksa nobedamalt edasi. Kui nüüd elektroonikat ja tehnikat võrrelda, siis 17a vana Z näitab siingi uuele silmad ette. Olen mõlemaga hästi tuttav ja ei näe 350z-il ühtegi eelist, peale kaasaegse välimuse.
Hetkel räägime lihtsalt SFI 25.1 kerest, mis autlow auto puhul välimus ainukeseks ühiseks jooneks 350z-ga jääbki. Mootori võtaks siiski kas VG30DET-i või RB30-ne.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Saan aru lühidalt, et see hooeag oli auto napilt miinimumkaalus ja nüüd plaanid kolida B klassist D klassi ja teha seal kergema masinaga paremaid aegasid ja EM arvestuses parem koht?RICE BURNER kirjutas:Hetkel räägime lihtsalt SFI 25.1 kerest, mis autlow auto puhul välimus ainukeseks ühiseks jooneks 350z-ga jääbki. Mootori võtaks siiski kas VG30DET-i või RB30-ne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Viljar räägib siin SFI 25.1E šassiist, mis on toruraam, tegemist ei ole enam kereautoga. Sellel on lisaks massile ka muid eeliseid ning lubab sõita kiiremini kui 7.499sek. 7.500sek on kereautode absoluutne turvapiir (SFI 25.5) ning selleks peab kere ka piisavalt palju ümber ehitama. Näiteks, 1 25.5 projektil mis parasjagu töös sai torukogus kokku löödud, ning see on 52-55m !
Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased
Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tõsi ta on. Meie auto kaalus koos minuga 1380kg ja seega miinimumini on palju minna.Viljari auto pole kunagi min massi lähedal olnud ja ega teise klassi kolimine tingimata edu taga. Lihtsalt mees on valmis asjaga edasi minema... 9sek ajad tunduvad igavalt aeglased
Selle autoga on selline probleem, et alla 8,5 seki ei tohi antud puuriga sõita ja, et praegune auto ehitada backhalf tagasillale, siis on kohe ka puur lõhki ja sõidurõõmu ei jätku pikaks. Nagu SAM ütles, siis 25.5 kere ei ole ka väike projekt, millega nad hetkel tegelevad. Meie seisukohalt on palju mõtekam ehitada nullist uus auto ja minu plaanide kohaselt mitte enam kereauto, sest üks mul juba on, mis oli sellel aastal üsna edukas ja las ta jääb selliseks.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h