k:tühikäik

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
t2g
Postitusi: 19
Liitunud: 04.02.2007 21:51

k:tühikäik

Postitus Postitas t2g »

tere
mõte siis selline ,et panna bmw m20 mootorile siis m21 väljalase koos turbo ja kõige muuga (m21 siis m20 baasil diisel)
kõik varuosad on olemas nagu väljalaske kollektor, turbo, summuti, intercooler mis siis võetud 730 diisli pealt.
vaakum oleks plaanis saada siis nii ,et roolilati vahetus on ees ja vahetan roolilati võimuta lati vastu ja roolivõimu pumba asemel hakkab rihmalt jooksma vaakumpump. varutud on ka pihustid aga esialgu vähemalt jätan kogu kompotti juhtima originaal aju ja süüde jääb tulema jagaja pealt.
mure mis mind vaevab iseenesest on siis selline ,et kuidas ma saan kollektorisse tühikäigu jaoks vajaliku õhu juhtida nii ,et kui boost tuleb ,et ta rõhku tagasi sealt ei lükkaks filtri ja õhulugeja juurde??
kas selleks on loodud mingi eraldi klapp mis laseb õhul liikuda ainult ühes suunas??


jään ootama.
bumer-elu kui filmis
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Nahhujaa sul seda vaakumpuma sinna üldse vaja on? :roll:
t2g
Postitusi: 19
Liitunud: 04.02.2007 21:51

Postitus Postitas t2g »

citizen kirjutas:Nahhujaa sul seda vaakumpuma sinna üldse vaja on? :roll:
ok jätame vaakumpumba ära...

kust pidurivõim tuleb???
bumer-elu kui filmis
nael
Postitusi: 42
Liitunud: 20.10.2005 21:33
Asukoht: tln->kesklinn

Postitus Postitas nael »

t2g kirjutas:
citizen kirjutas:Nahhujaa sul seda vaakumpuma sinna üldse vaja on? :roll:
ok jätame vaakumpumba ära...

kust pidurivõim tuleb???
Siiber kinni, siis mootor tekitab vaakumi.
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

nael kirjutas:
t2g kirjutas:
citizen kirjutas:Nahhujaa sul seda vaakumpuma sinna üldse vaja on? :roll:
ok jätame vaakumpumba ära...

kust pidurivõim tuleb???
Siiber kinni, siis mootor tekitab vaakumi.
Ja sinna pidurivõimu toru vahele käib ka üks klapp, et boosti pidurivõimu ei surutaks.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Lihtne: tühikäigu võtu-voolikut ei panegi õhulugeja juurde vaid boosti torusse.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Astrona kirjutas:Lihtne: tühikäigu võtu-voolikut ei panegi õhulugeja juurde vaid boosti torusse.
Lisaks sellele peaks ju tühikäigu klapp sellel ajal kinni juba olmea kui boost tuleb :roll:
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Vanad boschi bimetall klapid automaatselt momentaalselt ju kinni ei käi. Aga jah, kui see klapp lahti, siis mootori tervise huvides on ta veel liiga jahe, et pressida võiks. Ja suletuna peaks nad olema piisavalt tihked, kuna NA peal näeb see klapp juba 0.9bar suuruseid rõhuvahesid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
t2g
Postitusi: 19
Liitunud: 04.02.2007 21:51

Postitus Postitas t2g »

Astrona kirjutas:Lihtne: tühikäigu võtu-voolikut ei panegi õhulugeja juurde vaid boosti torusse.
no aga see õhk peab ju ka lugejast läbi käima...
bumer-elu kui filmis
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sa võtad tühikäiguklapi ühe otsa vahetult enne segusiibrit ja teise otsa paned sisselaskesse, siis mis õhuga on sinu arvates tegemist?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Kui sa võtad tühikäiguklapi ühe otsa vahetult enne segusiibrit ja teise otsa paned sisselaskesse, siis mis õhuga on sinu arvates tegemist?
Rääkides NA'st siis oleneb siibri asendist:
* Kinnise siibriga @8000RPM korralikul mootori peaks tekkima ju ca 0.9bar vaakum (10KPa abs rõhk vms).
* Avatud siibriga on rõhu-vahe muidugi 0.001-0.05 baari olenevalt siibri takistusest ja pööretest.

Boostiga on oleneb juba bov'i olemasolust jne, aga rõhu vahe võib olla päris mitu bari. 3 cm2 suuruse ava puhul suruks selle klapi peale kuni kümneid kilosid :) Aga samas kui ta on see bimetalliga siiber, siis see rõhk teda avama ei hakka - pigem vastupidi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma pidasin siin silmas vastusena MÕÕDETUD õhku.

Mulle tundub, et inimene otsib pseudoprobleeme.

Soovitan veidi sügavamalt antud teemasse süüvida ja alustuseks turbotamise aabitsa Maximum Boost läbi lugeda.
Väga paljud küsimused saavad sealt vastuse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

aaa, sorry, ma lugesin, et rõhku mitte õhku :lol:
Lugeda tasub jah, muidu tuleb välja nagu mingi humoorikas ilukirjandus "Kuidas me Petsi pemmile turbot panime" :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta