k:tühikäik
k:tühikäik
tere
mõte siis selline ,et panna bmw m20 mootorile siis m21 väljalase koos turbo ja kõige muuga (m21 siis m20 baasil diisel)
kõik varuosad on olemas nagu väljalaske kollektor, turbo, summuti, intercooler mis siis võetud 730 diisli pealt.
vaakum oleks plaanis saada siis nii ,et roolilati vahetus on ees ja vahetan roolilati võimuta lati vastu ja roolivõimu pumba asemel hakkab rihmalt jooksma vaakumpump. varutud on ka pihustid aga esialgu vähemalt jätan kogu kompotti juhtima originaal aju ja süüde jääb tulema jagaja pealt.
mure mis mind vaevab iseenesest on siis selline ,et kuidas ma saan kollektorisse tühikäigu jaoks vajaliku õhu juhtida nii ,et kui boost tuleb ,et ta rõhku tagasi sealt ei lükkaks filtri ja õhulugeja juurde??
kas selleks on loodud mingi eraldi klapp mis laseb õhul liikuda ainult ühes suunas??
jään ootama.
mõte siis selline ,et panna bmw m20 mootorile siis m21 väljalase koos turbo ja kõige muuga (m21 siis m20 baasil diisel)
kõik varuosad on olemas nagu väljalaske kollektor, turbo, summuti, intercooler mis siis võetud 730 diisli pealt.
vaakum oleks plaanis saada siis nii ,et roolilati vahetus on ees ja vahetan roolilati võimuta lati vastu ja roolivõimu pumba asemel hakkab rihmalt jooksma vaakumpump. varutud on ka pihustid aga esialgu vähemalt jätan kogu kompotti juhtima originaal aju ja süüde jääb tulema jagaja pealt.
mure mis mind vaevab iseenesest on siis selline ,et kuidas ma saan kollektorisse tühikäigu jaoks vajaliku õhu juhtida nii ,et kui boost tuleb ,et ta rõhku tagasi sealt ei lükkaks filtri ja õhulugeja juurde??
kas selleks on loodud mingi eraldi klapp mis laseb õhul liikuda ainult ühes suunas??
jään ootama.
bumer-elu kui filmis
Vanad boschi bimetall klapid automaatselt momentaalselt ju kinni ei käi. Aga jah, kui see klapp lahti, siis mootori tervise huvides on ta veel liiga jahe, et pressida võiks. Ja suletuna peaks nad olema piisavalt tihked, kuna NA peal näeb see klapp juba 0.9bar suuruseid rõhuvahesid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kui sa võtad tühikäiguklapi ühe otsa vahetult enne segusiibrit ja teise otsa paned sisselaskesse, siis mis õhuga on sinu arvates tegemist?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rääkides NA'st siis oleneb siibri asendist:Mihkel kirjutas:Kui sa võtad tühikäiguklapi ühe otsa vahetult enne segusiibrit ja teise otsa paned sisselaskesse, siis mis õhuga on sinu arvates tegemist?
* Kinnise siibriga @8000RPM korralikul mootori peaks tekkima ju ca 0.9bar vaakum (10KPa abs rõhk vms).
* Avatud siibriga on rõhu-vahe muidugi 0.001-0.05 baari olenevalt siibri takistusest ja pööretest.
Boostiga on oleneb juba bov'i olemasolust jne, aga rõhu vahe võib olla päris mitu bari. 3 cm2 suuruse ava puhul suruks selle klapi peale kuni kümneid kilosid

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma pidasin siin silmas vastusena MÕÕDETUD õhku.
Mulle tundub, et inimene otsib pseudoprobleeme.
Soovitan veidi sügavamalt antud teemasse süüvida ja alustuseks turbotamise aabitsa Maximum Boost läbi lugeda.
Väga paljud küsimused saavad sealt vastuse.
Mulle tundub, et inimene otsib pseudoprobleeme.
Soovitan veidi sügavamalt antud teemasse süüvida ja alustuseks turbotamise aabitsa Maximum Boost läbi lugeda.
Väga paljud küsimused saavad sealt vastuse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.