AR 155 Q4 :: diff
Ei pea haljad olema, isegi suht räpased, roostesed ja värvised võivad olla aga jah, parim tulemus tuleb siis, kui asjad ei oma pinnast sügavamat roostet ja värvi palju peal ei ole. Töö teevad ära: Vasar, Volta ja Võru Kalvaanika.
P.S. Kalvaanikat tehakse Eestis kolme tooni: halli (hõbedast), kollast, sinist.
Vanematel autode kasutati tavaliselt kollast zn`gi kihti. Nüüdisajal kasutatakse autodel valdavalt halli zn`ja alumiinimumi segu, mis korrosioonile paremini vastu peab.
Ühesõnaga roostesed poldid ja metalldetailid mis on värskendamata, on iga korraliku Taastamisprojekti p***e keerajad. Samuti ka sinised voolikud ja muu tuuningu tilulilu. Tõenäoliselt hakkab Kristjani Alfa tegema mingi hetk u. 300 hobust aga kapoti alt peaks see Auto välja nägema nii, nagu ta kunagi, u. 15 aastat tagasi tehasest tuli.

P.S. Kalvaanikat tehakse Eestis kolme tooni: halli (hõbedast), kollast, sinist.
Vanematel autode kasutati tavaliselt kollast zn`gi kihti. Nüüdisajal kasutatakse autodel valdavalt halli zn`ja alumiinimumi segu, mis korrosioonile paremini vastu peab.
Ühesõnaga roostesed poldid ja metalldetailid mis on värskendamata, on iga korraliku Taastamisprojekti p***e keerajad. Samuti ka sinised voolikud ja muu tuuningu tilulilu. Tõenäoliselt hakkab Kristjani Alfa tegema mingi hetk u. 300 hobust aga kapoti alt peaks see Auto välja nägema nii, nagu ta kunagi, u. 15 aastat tagasi tehasest tuli.
