Audi 90T Driftprojekt HP
Kohalikud õpilased seal vist juba isegi rullidel veidi paugutanud kooliprojektiga.
Mingi kala pidi vist tarkvarapoolega olema nagu kuskilt kõrvu jäi.
Maksimi puhul näiteks vaadake graafikut ja lugege sealt arve nii nagu seal mõõtühikud kirjas on ja vaadake mis saate.
Ma seda peangi esimesena silmas, et graafikul olevad numbrid võiks ühtida ka mõõtühikuga mis nende taga on ja kirjas ka kust need mõõdetud on.
Mingi kala pidi vist tarkvarapoolega olema nagu kuskilt kõrvu jäi.
Maksimi puhul näiteks vaadake graafikut ja lugege sealt arve nii nagu seal mõõtühikud kirjas on ja vaadake mis saate.
Ma seda peangi esimesena silmas, et graafikul olevad numbrid võiks ühtida ka mõõtühikuga mis nende taga on ja kirjas ka kust need mõõdetud on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eilne päev oli siis igati mahukas. Sai kaks kärbest ühe hoobiga. Dynos käik ja Top Speed Cup autasustamine.
Dynos läks tuju kohe heaks kui tõmbasime rattast 507hp@6700rpm. Graafikut pole veel Maximi käest kätte saanud aga võimsus tuleb põhimõtteliselt piirajas sest rohkrm pöördeid mootor ei arenda(sama oli ka liguri dynos ja arvan et lõpp pöörded on tiba suuremad kuid viskab piirajas tagasi 500rpm). Eks need mured lahenevad programeeritava ajuga.
Autasustamine oli samuti muhe ja rahulik.
Dynos läks tuju kohe heaks kui tõmbasime rattast 507hp@6700rpm. Graafikut pole veel Maximi käest kätte saanud aga võimsus tuleb põhimõtteliselt piirajas sest rohkrm pöördeid mootor ei arenda(sama oli ka liguri dynos ja arvan et lõpp pöörded on tiba suuremad kuid viskab piirajas tagasi 500rpm). Eks need mured lahenevad programeeritava ajuga.
Autasustamine oli samuti muhe ja rahulik.
BEST ET11.051@207km/h
See võimsus on võetud ühe silla pealt, nii et ülekande-takistus on väiksem. Et rajale jõuab siis ca 485hj.

Hea vaheldus tartu autasustamistele?Autasustamine oli samuti muhe ja rahulik.

Viimati muutis Astrona, 12.09.2008 14:25, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Nii klubilised nüüd on siis selle audi lugu peaaegu läbi. Vähemalt sellises koosluses. Nimelt viskasime puuri välja ja tegime auto enam vähem tänava legaalseks (istmed ,klaasid jne) et nautida mootori võlusid. Seda sai ka korralikult tehtud kuni koju Võrumaale jõudsin ja kruusa kiiruskatsel(kodune tee
) suurel kiirusel läbi hiiglasliku veelombi sõisin.
Järgmine päev panin auto käima ja lasin 15min kohapel käi ja lasin 4käiku tühjaks tulemuseks kolin mootoris , õlirõhk null ja õli hall. Jahutus vedelikku kadunud pole.
Täpsemad purustused ja põhjused pärast lahkamist

Järgmine päev panin auto käima ja lasin 15min kohapel käi ja lasin 4käiku tühjaks tulemuseks kolin mootoris , õlirõhk null ja õli hall. Jahutus vedelikku kadunud pole.
Täpsemad purustused ja põhjused pärast lahkamist
BEST ET11.051@207km/h
Nii lõppuks on leitud aega ja mootor lõpplikult lahatud.
Purunes siis õlipump mis lõhkus ka väntvõlli tõmmates lahti õlipumpa ringi ajava ratta. Rohkem purustusi endaga kaasa ei toonud. Väntvõll ise aga oli täiesti kulumis jälgedeta ja ka saaled ilusad.
Kurvastuseks avastasin ka et 1 ja 3 silindri ülemine surve rõngas kolmeks tükkiks. Surve erinevused kompressioone mõõtes olid vaid 0.5 bar erinevusega vastavalt siis
1 2 3 4 5
10.5 11 10.5 11 11
Kulumis jäljed rõngastel kui ka hülsidel näitavad et nii on olnud väga pikkalt. Komplekteerides said kontrollitud lukkupilud kui ka see kas pärast paigaldust on rõngad terved.
Supra ülemine surverõngas on malmist aga audidel terasest.
Samsuguseid rõngaid kasutades oli ka eelmine aasta täpselt sama probleem. Järeldus et need rõngad ei sobi kokku audi ploki materjaliga.
Kolvid olid samas seisukorras kui nad sinna sisse pandud said ja mingeid vähemaidki detonatsiooni jägi ei täheldanud.
Plokkikaan oli samuti eeskujulikus korras ja võib järgmisele motole peale tõsta.
Turboga pole midagi toimunud täiesti elav. Kollektor oli paarist kohast veidi praguline kuid ei lekkinud.
Kogu kamm käigupikkuste ja lõppkiiruste suhtes sai ka lõppuks selguse. Moto ei tee lihtsalt üle 6700rpm. See on müstika millele pihta ei saa sest Audi 200 peal toimetas sama aju kuni 7300rpm.
Auto sai endale talveks peale 7A vabalt imevamoto ja mehaaniliste lukkudega käigukasti ning kõrged vedrud ja rehvid et oleks mõnus lumes sumbata. Loodan lähiajal ka mõned pildid lisada hetke olukorrast.
Purunes siis õlipump mis lõhkus ka väntvõlli tõmmates lahti õlipumpa ringi ajava ratta. Rohkem purustusi endaga kaasa ei toonud. Väntvõll ise aga oli täiesti kulumis jälgedeta ja ka saaled ilusad.
Kurvastuseks avastasin ka et 1 ja 3 silindri ülemine surve rõngas kolmeks tükkiks. Surve erinevused kompressioone mõõtes olid vaid 0.5 bar erinevusega vastavalt siis
1 2 3 4 5
10.5 11 10.5 11 11
Kulumis jäljed rõngastel kui ka hülsidel näitavad et nii on olnud väga pikkalt. Komplekteerides said kontrollitud lukkupilud kui ka see kas pärast paigaldust on rõngad terved.
Supra ülemine surverõngas on malmist aga audidel terasest.
Samsuguseid rõngaid kasutades oli ka eelmine aasta täpselt sama probleem. Järeldus et need rõngad ei sobi kokku audi ploki materjaliga.
Kolvid olid samas seisukorras kui nad sinna sisse pandud said ja mingeid vähemaidki detonatsiooni jägi ei täheldanud.
Plokkikaan oli samuti eeskujulikus korras ja võib järgmisele motole peale tõsta.
Turboga pole midagi toimunud täiesti elav. Kollektor oli paarist kohast veidi praguline kuid ei lekkinud.
Kogu kamm käigupikkuste ja lõppkiiruste suhtes sai ka lõppuks selguse. Moto ei tee lihtsalt üle 6700rpm. See on müstika millele pihta ei saa sest Audi 200 peal toimetas sama aju kuni 7300rpm.
Auto sai endale talveks peale 7A vabalt imevamoto ja mehaaniliste lukkudega käigukasti ning kõrged vedrud ja rehvid et oleks mõnus lumes sumbata. Loodan lähiajal ka mõned pildid lisada hetke olukorrast.
BEST ET11.051@207km/h