mix diisel niimoodi koriseb?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Kas detonatsioon ei ole mitte iseeneselik küttuse süttimine.?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Aatsatid tagasi sai diisliteoorit õpitud kokku aastaid 5. Otsin materjalid ülesse ning kirjutan täpselt diisli põlemisprotsessi. Peast hetkel - põlemine on järkjärguline, mis toimub äkksüttimistega perioodiliselt, loomulokult on tegemist iseenesliku süõttimisega diisli puhul, komprimeerimisel saavutatakse rõhk, mis omakorda tingib kõrge temperatuuri põlemiskambris ning toimubki kõttesegu iseeneslik süttimine.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

kunagi discovery saates "Massive Engines" oli ka diisli teema, siis ka demostreeris nii et pani diislis niisutatud vati klaassilindrisse ja surus klaaskolvi peale, ja käiski plahvatus
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Juba läheb. Ise-süttimine ja eel-süttimine (auto ignition, preignition) on põhilised asjad, mis aetakse detonatsiooniga sassi.
Kui diislileek liiguks 10x helikiirusega läbi kolvi, siis oleks see detonatsioon.

Kui sa oma coolerit ka diiselkütusega puhastaks, saavutaksid vast sama detonatsiooni, kuna segu on põlemiskambris ilusti segunenud ja aurustunud, ja see KÕIK süttib suhteliselt ühel hetkel enne üss ja enne kui pihustama on hakatud, mille peale tekib ebanormaalselt kõrge kuumus ja rõhk,mis omakorda hoolitseb selle eest et ikka kõik ära põleks - ja noh u. siis sulavad või murduvad kolvi servad ja rõhk pääseb õnneks karterisse :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Õnneks mõni aeg hiljem kui mootor lahti võeti olid kolvid ise korras, paar surverõngast olid viga saanud aga kes seda enam nüüd öelda oskab kas tegu lihtsalt vanadusega või oli põhjuseks seesama laiskus cooleri mittekorralikul tuulutamisel. Järgmine kord oleme targemad :lol: ja ehitame samas kohe karteri tuulutuse ümber.


terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Vasta