Mis sa arvad kui meie klubi poisid(StreetCrimes) võtsid kaks võitu ja ühe kolmanda koha et siis ei tähistata võiAigo kirjutas:mis läks suuremaks tähistamiseks või???
Audi 90T Driftprojekt HP
Nii pea selge ja paranenud. Üritus siis selja taga ning mega rahul korralduse kui ka endaga. Auto toimis kenasti ainult viimasteks sõitudeks ei jõudnud mootor jahtuda nii palju kui oleks tahtnud ning rehvi rõhk oli tiba liiga madal mis tingis lõppus väiksema kiiruse.
Viimane sõit oli üli napp.Võitsin Samvelti ainult tänu heale reaktsooni ajale. Meie vahe joonel oli mingi 0.05sek
Viimane sõit oli üli napp.Võitsin Samvelti ainult tänu heale reaktsooni ajale. Meie vahe joonel oli mingi 0.05sek
BEST ET11.051@207km/h
Nii paistab et hooaeg on läbi kuigi vahel liikusid jutud et toimub veel üks võistlus. Üld joontes võib rahule jääda hooaja saavtustega.
Parimad tulemused siis:
ET 11.051@207km/h
parim 60ft 1.69sek
1km 257km/h
1miil 276km/h
Lõpp kiirused reedavad et mootoris võib olla pea 500hp. Sellele vastust lähme otsima neljapäeval DynoMaxi.
Mootor on sõitnud hooaja vältel üle 10tkm mille käigus on vahetatud ainult õli ja filtrit.
Kuna hetkel pole teada järgmise hooaja reegleid siis ka kindlad plaanid puuduvad kas osalen järgmine aasta Eesti meistrikatel või jään klubi ürituste ja lõppkiirus võistluste peale.
Tänan kõiki kes on aidanud sel hooajal võistelda ja sellised tulemused võimalikuks teinud.
Parimad tulemused siis:
ET 11.051@207km/h
parim 60ft 1.69sek
1km 257km/h
1miil 276km/h
Lõpp kiirused reedavad et mootoris võib olla pea 500hp. Sellele vastust lähme otsima neljapäeval DynoMaxi.
Mootor on sõitnud hooaja vältel üle 10tkm mille käigus on vahetatud ainult õli ja filtrit.
Kuna hetkel pole teada järgmise hooaja reegleid siis ka kindlad plaanid puuduvad kas osalen järgmine aasta Eesti meistrikatel või jään klubi ürituste ja lõppkiirus võistluste peale.
Tänan kõiki kes on aidanud sel hooajal võistelda ja sellised tulemused võimalikuks teinud.
BEST ET11.051@207km/h
DynoMax-ist saad vähemalt ilusad foorumi numbrid.
Reaalsus on muidugi iseasi.
Kahjuks kui asjad on suht korralageduses, siis minu hing ei luba 100% tõena neid numbreid võtta,
vihje DynoMax-i dyno softile ja sageli esinevale pöörete lugemise ebatäpsusele.
Lisaks puudub seal veel ka ülekandekao arvutuse võimalus läbi veeretakistuse mõõtmise.
Krt miks nad ennast kätte ei võta ja asja ilusti korda ei tee ja tapsust ei kontrolli.
Aga ootame siis tulemusi.
Reaalsus on muidugi iseasi.
Kahjuks kui asjad on suht korralageduses, siis minu hing ei luba 100% tõena neid numbreid võtta,
vihje DynoMax-i dyno softile ja sageli esinevale pöörete lugemise ebatäpsusele.
Lisaks puudub seal veel ka ülekandekao arvutuse võimalus läbi veeretakistuse mõõtmise.
Krt miks nad ennast kätte ei võta ja asja ilusti korda ei tee ja tapsust ei kontrolli.
Aga ootame siis tulemusi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel kirjutas:DynoMax-ist saad vähemalt ilusad foorumi numbrid.![]()
Reaalsus on muidugi iseasi.
Kahjuks kui asjad on suht korralageduses, siis minu hing ei luba 100% tõena neid numbreid võtta,
vihje DynoMax-i dyno softile ja sageli esinevale pöörete lugemise ebatäpsusele.
Lisaks puudub seal veel ka ülekandekao arvutuse võimalus läbi veeretakistuse mõõtmise.
Krt miks nad ennast kätte ei võta ja asja ilusti korda ei tee ja tapsust ei kontrolli.
Aga ootame siis tulemusi.
Kui kusagil Eestis oleks paremad ja täpsemad võimalused siis kasutaksinneid meeleldi
BEST ET11.051@207km/h
Reaalsus on u. seal, et sealsed wHP on pigem HP. Vastasel juhul oleks mu 1.8 kah seal üle 400hj ja 526Nm olnud.Mihkel kirjutas:DynoMax-ist saad vähemalt ilusad foorumi numbrid.![]()
Nagu ma aru saan, siis Pöörete lugemise vead ei mõjuta HP numbrit, kuna see tuleb masinast otse. Mõjutab ainult väände numbrit, võib muidugi üle vaadata, kas väände number teatud pööretel arvutuslikult annab graafikul samadel pööretel olev HP numbri.
Täpsus seadistamiseks ehk tulemuste korratavus on seal ju päris hea. Pealegi on seal Brake võimalus. Ja kes võrrelda tahab, mingu kah sinna
Pakun et ta näitab sul 430-470hp. Tee mulle ülekanne, siis joonistan graafiku kah
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
DynoMaxi stendi usutavuse kohta kuuleb igasugu arvamusi (nagu IGA rattadüno kohta), aga suht uued stock mootorid on seal igatahes korduvalt oma stock mootorivõimsusele vastava rattavõimsuse välja võtnud, nii et usun, et see viga ei ole seal nüüd nii suur, nagu kardetakse Numbrite usutavuse jaoks minge mõõtke 2-3 erineva võimsusega suhteliselt uut autot seal ja peaks suht hästi infot saama, kas ja kui palju see düno valetab.
Isiklikult pole seni olnud põhjust kahelda õigsuses või õigemini usutavuses.
Isiklikult pole seni olnud põhjust kahelda õigsuses või õigemini usutavuses.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Saan aru, et asi vist selles ongi, et stockist väiksemaid numbreid sealt eriti ei saadud? Ja kui võimaste masinatega käidi testimas? Kui 100hj rattast näitab, aga tegelikult on auto võimsus meie bensuga ja deto korrektsiooniga näiteks 95hj rattast, siis 400hj juures on see juba ju 20hj viga. 450Nm ja 350hj @ 5800RPM rattast 1.8L@1.5bar ülirikka segu ja hilise süütega oli reaalne? No siis kirjutan siinse profiili allkirjaks "525Nm". Sorry OT pärast.Raceboy kirjutas:DynoMaxi stendi usutavuse kohta kuuleb igasugu arvamusi (nagu IGA rattadüno kohta), aga suht uued stock mootorid on seal igatahes korduvalt oma stock mootorivõimsusele vastava rattavõimsuse välja võtnud
Ei tea HP graafiku kujust midagi, ei tea mis pööretel käikugi vahetad, aga pakkumise võin kitsamaks tõmmata 450-465hp peale
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Räägin 200-300 rwhp suurusest võimsusest. Ei saa mõistagi välistada, et kellegi mõõtmise ajal mingi kala pööretelugemise vms ja sellest tingitud veaga, kuid siiani olen seal dünos käinud umbes 10 autoga ja numbrid on olnud suht vastavuses nende reaalse sooritusvõimega.
Ja 350hj @ 1,5 bar pole midagi ebareaalset 1,8liitrisest mootorist, mille kaas normaalselt voolab. 1981 aastal oli Porsche 924 Carrera GTR-i 2liitrise 8v mootoriga 1,5barise boostiga 375 hj. 450 Nm kohta ei tea öelda, Carrera GTR-il oli pöördemomenti 404 Nm.
Ja 350hj @ 1,5 bar pole midagi ebareaalset 1,8liitrisest mootorist, mille kaas normaalselt voolab. 1981 aastal oli Porsche 924 Carrera GTR-i 2liitrise 8v mootoriga 1,5barise boostiga 375 hj. 450 Nm kohta ei tea öelda, Carrera GTR-il oli pöördemomenti 404 Nm.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kannatage härrased mõned kuud.HP kirjutas:Mihkel kirjutas:DynoMax-ist saad vähemalt ilusad foorumi numbrid.![]()
Reaalsus on muidugi iseasi.
Kahjuks kui asjad on suht korralageduses, siis minu hing ei luba 100% tõena neid numbreid võtta,
vihje DynoMax-i dyno softile ja sageli esinevale pöörete lugemise ebatäpsusele.
Lisaks puudub seal veel ka ülekandekao arvutuse võimalus läbi veeretakistuse mõõtmise.
Krt miks nad ennast kätte ei võta ja asja ilusti korda ei tee ja tapsust ei kontrolli.
Aga ootame siis tulemusi.
Kui kusagil Eestis oleks paremad ja täpsemad võimalused siis kasutaksinneid meeleldi
