Audi 90T Driftprojekt HP

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
prr
Postitusi: 160
Liitunud: 17.12.2004 13:37
Asukoht: tar2

Postitus Postitas prr »

kell võib nüüd tõesti terve olla, aga andur peab tala panema. üle 12.5 segu on turbokale suht kindel moto surm.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

prr kirjutas:kell võib nüüd tõesti terve olla, aga andur peab tala panema. üle 12.5 segu on turbokale suht kindel moto surm.
Ei us eriti seda sest üle jäänud näidud on paigas. Teistel resiimidel näitab segu nagu peab.
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
prr
Postitusi: 160
Liitunud: 17.12.2004 13:37
Asukoht: tar2

Postitus Postitas prr »

HP kirjutas:
prr kirjutas:kell võib nüüd tõesti terve olla, aga andur peab tala panema. üle 12.5 segu on turbokale suht kindel moto surm.
Ei us eriti seda sest üle jäänud näidud on paigas. Teistel resiimidel näitab segu nagu peab.
no kui sul 14.5 ja 1.5 bar rõhku ~6000rpm juures, siis miski peab valetama :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mitte tingimata, aju tõmbab detonatsiooni tagasi kõvasti, lihtsalt jõudu on oluliselt vähem, kui võiks olla.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mul on 6500-7200rpm segu 13.5-13.8 ja rõhku hoiab ilusti 1.8bar.
Surve aste on samuti madal mis purunemist ära hoiab. Enne batteryt ei tee muud kui vahetan kütusefiltri kuigi see sai hooaja algul uus pandud.

Laenatud sai ka Toyo R888 205/50 slikkid.Tänud Tarvole :)
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

HP kirjutas:Mul on 6500-7200rpm segu 13.5-13.8 ja rõhku hoiab ilusti 1.8bar.
Surve aste on samuti madal mis purunemist ära hoiab.
Lahja segu midagi ära ei purustagi, EGT hakkab ainult meeletu kiirusega tõusma ning vaikselt hakkab esmaselt kolvi tükke sumpa kaudu eemalduma :P
Eks ta suht imelik on kuidas sul asi sellise AFi juures veel ära sulanud pole...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
ellar
Postitusi: 14
Liitunud: 08.05.2006 10:56
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas ellar »

ranz kirjutas:
HP kirjutas:Mul on 6500-7200rpm segu 13.5-13.8 ja rõhku
Eks ta suht imelik on kuidas sul asi sellise AFi juures veel ära sulanud pole...
Ja kes ütleb, et seal juba ei toimu vaikselt sulamist :roll:
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

ellar kirjutas:
ranz kirjutas:
HP kirjutas:Mul on 6500-7200rpm segu 13.5-13.8 ja rõhku
Eks ta suht imelik on kuidas sul asi sellise AFi juures veel ära sulanud pole...
Ja kes ütleb, et seal juba ei toimu vaikselt sulamist :roll:
Siis ta enam sellist aega ei sõidaks :P sulamine üldjuhul toimub kiirelt ja kui juba sulab siis korralikult.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Möödas siis minu jaoks üks kõige ebaõnnestunum üritus.
maadlesin terve võistlus siduriga ja käiguvahetusega. Võistlus eelsel treeningul reede õhtul sõitsin läbi libiseva siduriga 11.2@207km/h neljas käik piirajas üle joone.
Võistlus päeval ei suutnud ükski sõit normaalselt käike sisse saada ja parimaks jäi 11.8@206km/h . Kuna aja sõitudes ebaõnnestusin pidin kohe kokku minema Oskari Heinoneniga kes nagu nii terve päeva teisi võistlejaid mõnitas poole gaasiga kruisides rajal.
Hea meel on selle üle et moto kestab ja ei näita märke väsimisest. 6 september on plaanis kusagil võistelda aga täpselt veel ei tea.
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Plaanid siis selged ja sõidan Tartus. Muudatustest plaanis kütuse pumba vahetus O44 pumba vastu. Samuti püüan ära vahetada segu siibri 80mm vastu(vana 65mm) kuna arvan et see tekitab takistust sisselaskes sest kogu sisselaske torustik on 3". Vahetusse läheb ka käigukast 5k vastu millega koguaeg oleme dragi sõitnud aga viimane kord ei vahetanud kuna arvasime et saame hakkama ka 6 käigulisega. Siis veel sidurikettas ja hoorattas. korv jääb olude sunnil sama.
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Nii auto enne võistlust valmis seatud. Käigukast ja sinna kuuluv teema kõik vahetatud.Segu siibrit vahetada ei õnnestunud kuna see nõuab kogu sisselaskekollektori ümber ehitust. Samuti vahetatud kütuse pump ja segud uuesti seadistatud ja kõik toimib segu paigas. Homme püüame siis ilusa sõidu teha. Eks näis mis tuleb.


Muide auto läheb müüki. Tõsistel huvilistel teha pakkumine ps teel või helistada 56696125.
BEST ET11.051@207km/h
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Väga kena D-klassi võit Samveli vastu. 10't kahjuks ei tulnud aga respekki ja feimi sellegi poolest :burn
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Sassu kirjutas:Väga kena D-klassi võit Samveli vastu. 10't kahjuks ei tulnud aga respekki ja feimi sellegi poolest :burn
jah väga ilus esitus raadil. Respecti sellise sõidu ja tehnika kohta on tulemas küllalt. kahju jah, et 10't ei tulnud
Pilt
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

ärge segage, henril pea haige :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

mis läks suuremaks tähistamiseks või???
Pilt
Vasta