Audi 90T Driftprojekt HP
no kui sul 14.5 ja 1.5 bar rõhku ~6000rpm juures, siis miski peab valetamaHP kirjutas:Ei us eriti seda sest üle jäänud näidud on paigas. Teistel resiimidel näitab segu nagu peab.prr kirjutas:kell võib nüüd tõesti terve olla, aga andur peab tala panema. üle 12.5 segu on turbokale suht kindel moto surm.

Mitte tingimata, aju tõmbab detonatsiooni tagasi kõvasti, lihtsalt jõudu on oluliselt vähem, kui võiks olla.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Lahja segu midagi ära ei purustagi, EGT hakkab ainult meeletu kiirusega tõusma ning vaikselt hakkab esmaselt kolvi tükke sumpa kaudu eemalduma :PHP kirjutas:Mul on 6500-7200rpm segu 13.5-13.8 ja rõhku hoiab ilusti 1.8bar.
Surve aste on samuti madal mis purunemist ära hoiab.
Eks ta suht imelik on kuidas sul asi sellise AFi juures veel ära sulanud pole...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Siis ta enam sellist aega ei sõidaks :P sulamine üldjuhul toimub kiirelt ja kui juba sulab siis korralikult.ellar kirjutas:ranz kirjutas:Ja kes ütleb, et seal juba ei toimu vaikselt sulamistHP kirjutas:Mul on 6500-7200rpm segu 13.5-13.8 ja rõhku
Eks ta suht imelik on kuidas sul asi sellise AFi juures veel ära sulanud pole...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Möödas siis minu jaoks üks kõige ebaõnnestunum üritus.
maadlesin terve võistlus siduriga ja käiguvahetusega. Võistlus eelsel treeningul reede õhtul sõitsin läbi libiseva siduriga 11.2@207km/h neljas käik piirajas üle joone.
Võistlus päeval ei suutnud ükski sõit normaalselt käike sisse saada ja parimaks jäi 11.8@206km/h . Kuna aja sõitudes ebaõnnestusin pidin kohe kokku minema Oskari Heinoneniga kes nagu nii terve päeva teisi võistlejaid mõnitas poole gaasiga kruisides rajal.
Hea meel on selle üle et moto kestab ja ei näita märke väsimisest. 6 september on plaanis kusagil võistelda aga täpselt veel ei tea.
maadlesin terve võistlus siduriga ja käiguvahetusega. Võistlus eelsel treeningul reede õhtul sõitsin läbi libiseva siduriga 11.2@207km/h neljas käik piirajas üle joone.
Võistlus päeval ei suutnud ükski sõit normaalselt käike sisse saada ja parimaks jäi 11.8@206km/h . Kuna aja sõitudes ebaõnnestusin pidin kohe kokku minema Oskari Heinoneniga kes nagu nii terve päeva teisi võistlejaid mõnitas poole gaasiga kruisides rajal.
Hea meel on selle üle et moto kestab ja ei näita märke väsimisest. 6 september on plaanis kusagil võistelda aga täpselt veel ei tea.
BEST ET11.051@207km/h
Plaanid siis selged ja sõidan Tartus. Muudatustest plaanis kütuse pumba vahetus O44 pumba vastu. Samuti püüan ära vahetada segu siibri 80mm vastu(vana 65mm) kuna arvan et see tekitab takistust sisselaskes sest kogu sisselaske torustik on 3". Vahetusse läheb ka käigukast 5k vastu millega koguaeg oleme dragi sõitnud aga viimane kord ei vahetanud kuna arvasime et saame hakkama ka 6 käigulisega. Siis veel sidurikettas ja hoorattas. korv jääb olude sunnil sama.
BEST ET11.051@207km/h
Nii auto enne võistlust valmis seatud. Käigukast ja sinna kuuluv teema kõik vahetatud.Segu siibrit vahetada ei õnnestunud kuna see nõuab kogu sisselaskekollektori ümber ehitust. Samuti vahetatud kütuse pump ja segud uuesti seadistatud ja kõik toimib segu paigas. Homme püüame siis ilusa sõidu teha. Eks näis mis tuleb.
Muide auto läheb müüki. Tõsistel huvilistel teha pakkumine ps teel või helistada 56696125.
Muide auto läheb müüki. Tõsistel huvilistel teha pakkumine ps teel või helistada 56696125.
BEST ET11.051@207km/h