
mix diisel niimoodi koriseb?
mix diisel niimoodi koriseb?
Konkreetne küsimus siis, et mis põhjustab diiselmootoritel sellise iseloomuliku "koriseva" heli. Oskab keegi sellepeale midagi kosta. 

-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21.08.2007 23:07
- Asukoht: tartu
detonatsioonerikred kirjutas:diiselmootoris on selleks kontrollitud detonatsioon.

Ega igasugune süttimine pole veel detonatsioon. Diisel mootor ei ole detonatsiooni-mootor.
Kahjuks ei tea millist korisevat häält silmas peetakse. Ja üldse võib jääda loll mulje, et nii lolli teemasse vastata

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma küll sain küsimusest aru(ma loodan).Astrona kirjutas:
Kahjuks ei tea millist korisevat häält silmas peetakse. Ja üldse võib jääda loll mulje, et nii lolli teemasse vastata.
Nimelt mis pöhjustab seda diislile iseloomulikku kõrinat(möni vaiksem, möni valjem). Nagu bensukad töötavad vaikselt, siis diislid körisevad. Miks? Tahaks isegi teada

Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Transitid Sellepärast, et neil pidi olema suurema survega kõrgsurve pump ja ,et moto vaiksemalt käiks hakati tootma pumppihustitega mootoreid, kuid minuarust ei käinud nood esimesed küll vaiksemalt.
Enamus uuemad diislid on turbokad, just selle pärast on neil surveaste madalam, kuna diisli jõud sõltub samamoodi nagu pentsukaski ikkagi surveastmest.
Kui süüde vale diislil siis ta ka käib teravamalt ja kui külm moto käima panna siis ta ei käi ühtlaselt, Kui süüde palju hiline siis ajab sinist ja selline tunne on, et mõni pada ei toimiks.
Enamus uuemad diislid on turbokad, just selle pärast on neil surveaste madalam, kuna diisli jõud sõltub samamoodi nagu pentsukaski ikkagi surveastmest.
Kui süüde vale diislil siis ta ka käib teravamalt ja kui külm moto käima panna siis ta ei käi ühtlaselt, Kui süüde palju hiline siis ajab sinist ja selline tunne on, et mõni pada ei toimiks.
Diiselmootori põlemisprotsess toimub just nimelt detoneerides. Varakult algav ning pikaldane põlemisprotsess, mis kandub üle paisumisprotsessi.
Ei määra müra tugevusele suurt kõrgsurvepumba ehitus, vaid just põlemisprotsess, mida mõjutab surveaste, pihustuskvaliteet, õhu segunemine kütuseuduga, pritseajastus jms.
Laevadiislid on ürgvanade KKP-dega ning ei urise suurt midagi
Ei määra müra tugevusele suurt kõrgsurvepumba ehitus, vaid just põlemisprotsess, mida mõjutab surveaste, pihustuskvaliteet, õhu segunemine kütuseuduga, pritseajastus jms.
Laevadiislid on ürgvanade KKP-dega ning ei urise suurt midagi

Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Oot, kust raamatust see nüüd tuli?Jõuvanker kirjutas:Diiselmootori põlemisprotsess toimub just nimelt detoneerides. Varakult algav ning pikaldane põlemisprotsess, mis kandub üle paisumisprotsessi.
Diisel või mitte, aga detonatsioon ei ole pikaldane põlemisprotsess

Miks on põlemine ja paisumine eraldi protsessid? Kas on võimalik põletada ilma paisumiseta? Pidasid "põlemisprotsessi" allsilmas "süttimisprotsessi"?
Turbodiislitel on küll madalam surveaste, aga selle võrra või tavaliselt isegi rohkem kui selle võrra, lükatakse turboga rõhku ette, et kokku võttes on TD mootori põlemise tipprõhk (mis on mingid kraadid peale ü-s-s) kõrgem kui madalama surveastmega D mootori tipprõhk.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
diiselmootori kohta nüüd otse detonatsioon-mootor öelda on nüüd küll jah vale. Detonatsiooni puhul oli juttu vist midagi ülehelikiirustel liikuvatest rõhulainetest. Detonatsioon-mootoritest rääkides peaks jõudma kuskile lennundusse ja reaktiivmootoriteni. Aga samas on ta bensuka meestele seletades kõige lähedasem kirjeldus diisli põlemisprotsessist. Kõik ilusa rikub ära seesama diisel mis ei ole nõus piisavalt kiiresti põlema ja protsess kuidas kütus saadakse silindrisse.. Samas diisli süttimishetk on ikkagi piisavalt järsk et anda kolvile selline litakas mis omakorda annab diiselmootorile iseloomuliku hääle. Olen kuulnud ka diislit millel klapiajam tegi kõvemat häält kui põlemisprotsess, aga sellel oli süüde megahiline ja küte väga maha keeratud. Ega ta raip ei liikunud kah eriti tänu sellele.
Mina suutsin oma diisli korra bensuaurude peal tööle panna( iseenese laiskus peale cooleri loputamist bensiiniga) vot see oli jah vähe käredam hääl mis siis sealt kapoti alt tuli
seda kutsume siis päris detonatsiooniks.
Vanematel turbodiislitel jäid surveastmed ka üle 20, tänapäeval on see kuskil 15 kandis. Lisaks tänu uutele materjalidele on ka nad külmalt vaiksemad. Põhiline mis vanadel mootoritel külmalt häält teeb on silindris loksuv kolb. Üheks põhjuseks võib ka lugeda puuduvat heliisolatsiooni, ega need vanad ka hullu häält ei tee kui korralikult pealt/alt kaetud on. Enamikel on aga need alumised katted kindlasti puruks sõidetud või ära võetud.
terv
erich
terv
erich
Mina suutsin oma diisli korra bensuaurude peal tööle panna( iseenese laiskus peale cooleri loputamist bensiiniga) vot see oli jah vähe käredam hääl mis siis sealt kapoti alt tuli

Vanematel turbodiislitel jäid surveastmed ka üle 20, tänapäeval on see kuskil 15 kandis. Lisaks tänu uutele materjalidele on ka nad külmalt vaiksemad. Põhiline mis vanadel mootoritel külmalt häält teeb on silindris loksuv kolb. Üheks põhjuseks võib ka lugeda puuduvat heliisolatsiooni, ega need vanad ka hullu häält ei tee kui korralikult pealt/alt kaetud on. Enamikel on aga need alumised katted kindlasti puruks sõidetud või ära võetud.
terv
erich
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech