AR 155 Q4 :: diff

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Väga lahe pill, tõsiselt palju jõudu ja raha, tean, et läheb vaja, aga vahel ikka naeratus näos! :)

155 Q4 pole proovinud aga 164 Q4 pakkus kunagi küll paar unetut ööd, siiski ostuni ei jõudnud, täiesti erineva otsa autod, aga 4veolised alfa sedaanid siiski
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mitte et se teadmine mulle midagi väga annaks aga sooviksin teada su auto kaalu :) niisama enda jaoks et kw/kg suhet võrrelda jne . minuarust oli paar aastat tagasi ühel kiirendusel mingi Läti auto sama kere, mootori, värvi ja veoskeemiga ...kas pärnus või haapsalus
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

jeff01 kirjutas:Mitte et se teadmine mulle midagi väga annaks aga sooviksin teada su auto kaalu :) niisama enda jaoks et kw/kg suhet võrrelda jne . minuarust oli paar aastat tagasi ühel kiirendusel mingi Läti auto sama kere, mootori, värvi ja veoskeemiga ...kas pärnus või haapsalus
Jep, sõitis selline masin Eestis
Rimvydas Dirka kes sõitis 11,719 2004.a Rock Racel.
Ragnar lisas eelpool paar linki ka sellest autost
302hp/464nm
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

jeff01 kirjutas:Mitte et se teadmine mulle midagi väga annaks aga sooviksin teada su auto kaalu :) niisama enda jaoks et kw/kg suhet võrrelda jne . minuarust oli paar aastat tagasi ühel kiirendusel mingi Läti auto sama kere, mootori, värvi ja veoskeemiga ...kas pärnus või haapsalus
Pole ise sellega kaalupeal käinud. Erinevatel andmetel 1520 - 1690 Kg.

Kiirendusel tõesti käisid lõunanaabrid, kuid põhjapool on veel 2 hullu soomlast, kes oma sellised pillid GT40 -dega hulluks on ajanud ja sinna teiselepoole 350 jõudu küünivad.


Minu omast hetkel update niipalju, et peale mõningast ootamist on nüüd pulgad kõik kohal, et asi kokku panna.
neli vedavat ratast
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

vahepeal on siiski asju toimunud. Siia lihtsalt väikene pilt sahh vahepeale

erik tuli ja pritsis värvi ...

Pilt

ja final product.


Pilt

Muu pildimaterjal siin:

http://www.lahe.net/gallery/disassembly
neli vedavat ratast
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

Keegi lugeda nagunii ei viitsi, ma panen pilte lihtsalt


Pilt

Vs

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nr.__ Kolb_______Keps________Kokku

1.___ 480.0______784.2_______1298.0
2.___ 479.8______792.8_______1306.3
3.___ 480.4______792.4_______1306.2
4.___ 479.8______791.6_______1304.9

Pilt

Pilt

Pilt
neli vedavat ratast
kiire-lauri
Postitusi: 8
Liitunud: 05.10.2007 21:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

Tore projekt.Millega pildistad?
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

viimased on K850 -ga. Muidu 350d + 24-70L
neli vedavat ratast
Kasutaja avatar
siiim
Postitusi: 16
Liitunud: 27.07.2006 10:12
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas siiim »

Üks huvitav küsimus.
Nimelt jäi silma põlemiskambris küünla ümber olevad teravad kõrged ääred.
Kui need maha lihvida ja nurgad ilusti siledamaks/voolavamaks teha, siis kas sellest oleks kasu kah või oleks see suht mõtetu tegevus?
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

siiim kirjutas:Üks huvitav küsimus.
Nimelt jäi silma põlemiskambris küünla ümber olevad teravad kõrged ääred.
Kui need maha lihvida ja nurgad ilusti siledamaks/voolavamaks teha, siis kas sellest oleks kasu kah või oleks see suht mõtetu tegevus?

Ma pigem kaldun arvama, et see käib kategooriasse - pointless. Põlemiskambris pole tervavadi nurkasid, mis saaksid hõõguma minna ja sellega soodustada detonatsiooni teket, ning ühtlasi ei ole nad kuskil ees gaaside väljumise teel. Mõni tõeline voolamise guru võiks siin parandada seda seisukohta, kuid IMO ei ole oluline.
neli vedavat ratast
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Hakkab juba looma ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

ahh, mis ta hakkab. Erikuga ju vaja seda ehitada:

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11772

Meil mõlemal turboprojektid seisavad...


Kotkas
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ehitad ikka edasi või kaalud ka tehnika müüki ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

ei ei ei eii... ei müük ei ole kindlasti plaanis. See asi mis mul seal garaazis seisab läheb iga aastaga ainult kallimaks :p

tegelt on mul soov ta selle aastanumbri sees liikuma saada, sest enamus töid mootoris on tehtud, vaid kokkupanemine ootab ja garaaz vajab ka lõpuni koristamist, mis eeldab, et see auto peab eest liikuma.
neli vedavat ratast
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kas sul need plekid/torud/vidinad on taastatud või uued ?
Vasta