Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

alla 24H läks tellimisest kätte saamiseni. :)

Pilt[/img]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tundub normaalne regulaator olevat omadest kogemustest.
Kasutan seda 2-el projektil (enda Subaru ja üks E30).
Komplekteerimisel vaata, et pimedatele ja stutsidele väga ohtralt keermeteipi paned, muidu hakkavad hiljem lekkima.
Läbiproovitud asi.
Nii Kopikal kui BMW projektil hakkas peale mõningast sõitu lekkima ühe stutsi keerme vahelt.
Subarul siiani õnneks probleeme pole olnud, seal olin juba targem ja toppisin ohtralt keermeteipi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Peale seda kui Haapsalus sai miili sõidu eel Statoilist kütust võetud hakas auto millegi pärast boosti all täiega paukuma ja jooksis nagu fuel-cuti. Algselt küll tunduvalt vähem, nüüd täiega.

uus regulaator peal, toimib
uus veepump peal, toimib
uued süütepoolid ka peal.
Küünlad saab täna õhtul.
Kütusepump toimib ka kenasti. 1minutiga pumpas paagist välja tervelt 5L kütust.

Ennem poolide vahetust endiselt boosti all paukus ja oli nagu fuel-cutis. Õhtul uute küünaldega proovima. Igaks juhuks lasin paagi ka tühjaks ja valab Neste 98-t sisse.

Nädal jäänud vea leidmiseks, siis peab laitmatult töötama juba. AC Dragil aega sõitmas. Ragnarilt tõin eile M/T slikid ka selle tarbeks.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Sõbra c20let mootoril täpselt sama jama. Algues 1.1 rõhuga,nüüd juba nii,kui boosti näeb. Mõistus otsas hetkel,mitmed elementaarsed asjad kontrollitud.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Ragnari Coupe tegi nii küünaldest, täna proovib uusi küünlaid
Taneli S13.l sama anaomaalia, Maksim arvab, et juhtmestikus kamm.
Ma endal kiskusin E-manage täielikult maha ja jama jätkus. seega ei ole halba ühendust.
Esimene S13 tegi nii, kui kütusepump oli õhtal. Mul pump korras.

Ma loodan, et see jama on poolidest, küünaldest või sitast kütusest. Vastasel korral on mul ideed otsas.

talvel läheb kütusesüsteem nii või naa ringi tegemisse. hetkel on ta sellise lahendusega ajutiselt.
Pilt

Pilt
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

rosco kirjutas:Sõbra c20let mootoril täpselt sama jama. Algues 1.1 rõhuga,nüüd juba nii,kui boosti näeb. Mõistus otsas hetkel,mitmed elementaarsed asjad kontrollitud.
Sama siin. Veaks osutusid küünlad mis täiesti mõistatuslikult peale plokikaane vahetust olid töölepingu üles öelnud.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ega kellegil juhuslikult selline jama Denso Iridiumitega ei olnud nagu mul ? :roll:
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas ilma boostita kõrgetel pööretel ei pauguta? ( paugud oleks vaiksemad )
Kui ikka paugutab, siis võib probleem mootori kiiruse lugemisega (TPS igastahes korras).
Võibolla ka see jama, et TPS on selle täisgaasi koha pealt kulunud.
Küünlad vahetatud?
Kas uus regulaator lõpetas äkki toimimise? Näiteks rõhu all surve liiga kõrge vms?
Proovi vanasid süütepoole.
Ei usu, et kütusest sõltub. Ilmad jahedamad, äkki MAFi lagi käes?
Sul tegelikult fuel-cut'i pole?
Võibolla lülitus detonatsiooni kaardi peale, mis on seadest väljas?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas:Kas ilma boostita kõrgetel pööretel ei pauguta? ( paugud oleks vaiksemad )
Kui ikka paugutab, siis võib probleem mootori kiiruse lugemisega (TPS igastahes korras).
Võibolla ka see jama, et TPS on selle täisgaasi koha pealt kulunud.
Küünlad vahetatud?
Kas uus regulaator lõpetas äkki toimimise? Näiteks rõhu all surve liiga kõrge vms?
Proovi vanasid süütepoole.
Ei usu, et kütusest sõltub. Ilmad jahedamad, äkki MAFi lagi käes?
Sul tegelikult fuel-cut'i pole?
Võibolla lülitus detonatsiooni kaardi peale, mis on seadest väljas?
Paugub kohe kui boost on üle 0.5bari
Uus regulaator toimib, vana ka...lihtsalt arvasin et äkki on regulaatorist
Auto ju toimis kenasti. Nii nagu uus kütus sisse läks hakas kepp pihta.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Töötab tunduvalt paremini aga endiselt teeb "fuel-cuti".
Küünaldest ja kütuse vahetusest oli mingit kasu vähemalt.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

mingi vaakumi probleem ei või olla? et kuskil torustikus leke?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

kas muidu bensurõhk ei lange? segu on paigas?
äkki bensupump kutu? seal vist minu aegadest walbro, mis vbolla on oma elu ära elanud...
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

temp kirjutas:kas muidu bensurõhk ei lange? segu on paigas?
äkki bensupump kutu? seal vist minu aegadest walbro, mis vbolla on oma elu ära elanud...
Rõhk ei lange
Segu ei tea, lambist ta ikka paigast ära ei saa minna. Dünos sai paika aetud segu.
Pump tundub ka korras olevat.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kütuserõhku vaatasid ikka põhjagaasiga sõites salongist?

WB controller + kell on A MUST sellisele autole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Kütuserõhku vaatasid ikka põhjagaasiga sõites salongist?

WB controller + kell on A MUST sellisele autole.
Peaks jah olema, aga see on see asi mida ei ole jõudnud veel osta
E-mangeta auto ei tööta absull. ainult tõhikäigul
Suletud