V 8

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
410
Postitusi: 2
Liitunud: 26.08.2008 21:21
Asukoht: tallinn

V 8

Postitus Postitas 410 »

Küsiks ka targematelt nõu, on selline auto V 8 Chevrolet 6,2 D,andmete järgi on sellel autol 100 kw kuid sellest on vähe suure ja raske masina jaoks.Nagu aru olen saanud siis V mootorile 2 turbot ja mõlemad 3 liitrise mootori omad,andke nüüd soovitusi mis masina omad kõige paremini sobiks ja kas on ka reaalne et see kooslus tööle jääb
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Ei ole eriti arukas plaan juba diisli tõttu ja teostust ei tule 99% asja hinna tõttu.
Võid otsida ja lugeda erinevaid V8 turbotamise jutte saad targemaks.
Tel. 5654585
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Miks ei ole arukas diisli tõttu? Mis seal vahet on?
Diislil on hea asi see, et kütet saab vabalt mutrivõtmega peale keerata. Eriti selle aja mootoritel.

Stripile küll ei lähe, aga abi siiski.
410
Postitusi: 2
Liitunud: 26.08.2008 21:21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 410 »

[quote="hents99"]Miks ei ole arukas diisli tõttu? Mis seal vahet on?
Diislil on hea asi see, et kütet saab vabalt mutrivõtmega peale keerata. Eriti selle aja mootoritel.

Vot see jutt juba meeldib,nüüd tuleb hakata asja uurima.Kõik head soovitused oleks teretulnud
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

410 kirjutas:Kõik head soovitused oleks teretulnud
soovitan selle foorumi läbi lugeda
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ega puhtalt soovituste peale pole mõtet autot ehitama hakata. Ise peaks vaeva nägema, uurima laiemal turbotamise kohta ja kitsamalt oma mootori kohta.
Selline üldine küsimine on suhtkoht mõttetu: Mis turbosid kasutada, kuhu nad panna, mis saama hakkab jne.
Selliste teadmistega pole mõtet ise jebima hakata.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

Ma ise olen nüüd viimasel ajal 5,7mese dislaga jännanud,küttereguleerimine käib pm jah mutrivõtmega,õhusissevõtt on vaba pealejooksuga ilma drosseliteta,iseenesest ei tohiks olla keeruline,kuna ruumi on väga palju,aga iseenesest ei usu eriti 6,2L
turbotamisse,siis vaja juba uued kaanetihendid ja poldid,kuna 5,7 ja 6,2 disladel ei pea need niigi vastu.
Vasta