
vormelite turbomootorid...
vormelite turbomootorid...
Sattusin discoverylt mingit saadet vaatama, kus näitas BMW toodetud vormelit 80nendate algusest. Mootor oli arendatud bmw 1500´lt pärit M10nest mille töömahuks vist 1499cc ja produtseeris turboga üle laetuna 1390hp
Mis asjad seal sees küll võisid olla ja mis turbõhku tuleks küll kasutada et saavutada 1hp per 1cc. Teab keegi ehk mõningaid fakte mis meelde jäänud või mõnd head linki vms iganes sel teemal? Tükiks ajaks jäi suu lahti ka siis kui ütles, et lubatud oli kuni 3L NA või kuni 1,5L turbomootor ja turbomootoreid ei saatnud kohene edu ja vabalthingavatele jäädi alla.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
See on ammu teada, et sellised jõud olid neil. Olen sulle sellest juba mõnda aega tagasi ka pajatanud
Töötasid tolueeni pealt ja rõhku oli olenevalt seadest (kvali või võistlus) 3-4,5 bar. Nt TAG-Porsche (McLarenil) 1,5liitrine V6 arendas 4,4bari ja 13500 p/min juures 1500 hj.
BMW mootoriploki vastupidavuse suurendamiseks kasutati nippe, mis võivad suhteliselt veidratena tunduda (hoiti aastake välitingimustes ja väidetavalt ka tühjendati põit nende peale. See pidavat ploki sisepingeid vähendama
).
Jupid olid nt sellised:





Selgituseks niipalju, et TAG (Technique d'Avant Garde) finantseeris Porsche mootoriarendust McLarenile F1-s.

Töötasid tolueeni pealt ja rõhku oli olenevalt seadest (kvali või võistlus) 3-4,5 bar. Nt TAG-Porsche (McLarenil) 1,5liitrine V6 arendas 4,4bari ja 13500 p/min juures 1500 hj.
BMW mootoriploki vastupidavuse suurendamiseks kasutati nippe, mis võivad suhteliselt veidratena tunduda (hoiti aastake välitingimustes ja väidetavalt ka tühjendati põit nende peale. See pidavat ploki sisepingeid vähendama

Jupid olid nt sellised:





Selgituseks niipalju, et TAG (Technique d'Avant Garde) finantseeris Porsche mootoriarendust McLarenile F1-s.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW puhul kindlasti, teiste puhul peale Porsche ei tea. Porsche pidi nullist McLareni poolt etteantud mõõtude piires uue mootori tegema, kuna tüüpiline bokser-6 poleks kuidagi sobinud F1 keresse.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka seda nägin ja kuulsin aga ei julgenud välja pakkuda kuna tundus uskumatuRaceboy kirjutas:BMW mootoriploki vastupidavuse suurendamiseks kasutati nippe, mis võivad suhteliselt veidratena tunduda (hoiti aastake välitingimustes ja väidetavalt ka tühjendati põit nende peale. See pidavat ploki sisepingeid vähendama)

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Olen minagi kas lugenud või telerist näinud, ei mäletagi täpselt. Väidetavalt osteti jah kasutatud plokke kokku kuna nendest pinged vabanenud tänu korduvatele soojenemis-jahtumis tsüklitele. Kuskilt on jäänud meelde numbrid 1500hj @5,2bar kvalifikantsioonimootorile. Olid teised (turbomootorid üldisemalt siis) võitmatud igalpool peale Monaco raja kus meeletu lag'i tõttu mootor rõhku praktiliselt ei näinudki.
TQHQ foorumis on sellest vist teema, kus rohkem andmeid sisse valgunud.
TQHQ foorumis on sellest vist teema, kus rohkem andmeid sisse valgunud.