HP Audi kubatuur

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

m2tu
Postitusi: 15
Liitunud: 24.06.2008 22:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m2tu »

Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

m2tu kirjutas:Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
C klassis on 11 sekundi autoga palju rohkem teha kui B klassis :)
m2tu
Postitusi: 15
Liitunud: 24.06.2008 22:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m2tu »

Mõistmatuks jääb see siis mõtet oli terve hooaeg B klassis punkte koguda? Mu info on pärit BHRA lehelt ja see võib olla ka valeinformatsioon aga igaksjuhuks mõtlesin üle küsida.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

tõesti ehita parem auto kui sul praegu seda on ja võida ise HP'd
reegleid ajad sa ju selle pärast taga.
jah, palju raha mootorisse tagunud ja ei saanudki kolmandat kohta??
so fking what m8? get over it!
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oleks siis jah tegu 100cc erinevusegagi.
Aga jutt käib 10-15cc erinevusest mille võib juba vaikselt mõõtevea sisse arvestada :)
Jutt käib ju ikkagi ainult ~0.45% kubatuuri erinevusest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Postitus Postitas Alp »

kus nüüd väntavad siin , kui reeglid on tehtud , siis miks neist kinni ei peaks hoidma ?

edit by kuuno-tsensuur :)
Blacky I (under construction)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Alp kirjutas:Tra kus nüüd väntavad siin , kui reeglid on tehtud , siis miks neist kinni ei peaks hoidma ?
Keegi ei väidagi, et ei peaks. Aga miks peaks HP lambist kellegi nõudmisel oma mootorit lahti katkuma hakkama? Kui tegu on ametliku protestiga, siis esitagu see koos protestirahaga. Kui õigus jääb "kostjale", peaks aga protesti esitaja kõik lahtivõtmisega seotud kulud kandma.

IMO on siin tegemist puhtalt eestlasliku kadedusega, et näe, ehitas kiire auto, minu oma on aeglasem, järelikult tuleb muid võimalusi konkurentsis püsimiseks leida.
Mitte et ma reeglitest ei peaks, aga see väidetav 15 vms cm3 ei anna mitte mingit sportlikku eelist kaasvõistlejate ees. Kui tegu oleks nt vabalthingaval peidetud nitro või 2l asemel 3l kubatuuriga oleks mõistetav. Kas keegi tõesti tunneb, et et 0.4% kubatuurieelis annab ebaõiglase jõulisa teiste ees? Kui ei, siis ongi tegu puhtalt "ärapanemissooviga".
Nagu IGAL pool, tuleb ka võistlureeglistiku juures kasutada mõistuspärasust.

Ootaks siinkohal aga lõppkiirusvõistluse korraldajatelt (peepp, prr, indro) kommentaari.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

m2tu kirjutas:Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
Ei osanud arvata et B klass see aasta nii hulluks kujuneb ja seal oma saaniga sisuliselt midagi teha pole, Seega proovin C klassis võistelda ja 6 koha punktid B klassis ei anna midagi eriti.
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
pets4524
Postitusi: 84
Liitunud: 17.12.2007 11:55
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...

Postitus Postitas pets4524 »

Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleks :-D Aga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt. :shock:
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

pets4524 kirjutas:Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleks :-D Aga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt. :shock:
Mina oma motot 5k eest lahti ei kaku. Ja pealegi pole reeglites sõnagi protesti maksust ega isegi protestimise võimalusest. Rääkimata sellest et oma mootori pean pulkadeks kiskuma ;)
BEST ET11.051@207km/h
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

HP kirjutas:
pets4524 kirjutas:Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleks :-D Aga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt. :shock:
Mina oma motot 5k eest lahti ei kaku. Ja pealegi pole reeglites sõnagi protesti maksust ega isegi protestimise võimalusest. Rääkimata sellest et oma mootori pean pulkadeks kiskuma ;)


aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

stk kirjutas: aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Miks HP seda tegema peaks? Eriti veel ilma ametliku protestita?

Kui ta heast tahtest näitab oma lahtivõetud mootorit, on iseasi muidugi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.

Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.

Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kogu see protseduur peab olema sel juhul ka reeglites kirjas. Kuniks seda ei ole, ei ole HP mitte ühelgi viisil kohustatud oma mootorit lahti võtma.

Üldiselt võiks oma energia üldse enda auto ehitamisse kulutada, mitte teiste mootorite lammutamisse.
Silwer kirjutas:Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.

Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.

Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

Raceboy kirjutas:
stk kirjutas: aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Miks HP seda tegema peaks? Eriti veel ilma ametliku protestita?

Kui ta heast tahtest näitab oma lahtivõetud mootorit, on iseasi muidugi.
mõtlesin seda kõikide võistlejate kohta!
Suletud