
Opeli mootor 2.0 16v soovitage turbod
Opeli mootor 2.0 16v soovitage turbod
kysimus siis selline, et milline turbo oleks sellele mootorile parem, aga saksas leidsin ainul v2ljalaske kollektorit flantsiga T3... on vaja spetside n6u 

noh yks asi arvutamine teine asi, et kui keegi proovis ja teab mis on parem :PMoss kirjutas:Kuule noormees, mida sa 4 aastat koolis tegid?Otsi aga materjalid välja, seal kõik vajalik kirjas.
Turbomagazine'is üks vana artikkel Galant VR-4'st. Seal kasutab T4/T3 hübriidi ja kiidab taevani. Mootor samuti 2liitrine ja 16 klappi. Miskine 350hj oli.
V.
gt2860rs on kallis turbo ja kuul-laager ei anna nii märgatavat eelist, et peaks ilmtingimata selle valima. Kui sul on olemas t3 flantsiga kolle, siis säästa aega ja raha ja pane t3/4. Kui tahad vähem lagi, vali lihtsalt kuum osa vastavalt.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
kui suur see lag tuleb ??? mingi alates 3k rpm hakkab turbo t66le ???Fos kirjutas:gt2860rs on kallis turbo ja kuul-laager ei anna nii märgatavat eelist, et peaks ilmtingimata selle valima. Kui sul on olemas t3 flantsiga kolle, siis säästa aega ja raha ja pane t3/4. Kui tahad vähem lagi, vali lihtsalt kuum osa vastavalt.
No seda ei saa päris nii öelda, et 3k ja siis hakkab tööle või 2k ja siis hakkab tööle, turbo töötab kogu aeg, küsimus selles, mis rõhku sa "töö" rõhuks pead.
t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.
Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.
edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?
t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.
Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.
edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
nuh arvasin alguseks 300-320 hpFos kirjutas:No seda ei saa päris nii öelda, et 3k ja siis hakkab tööle või 2k ja siis hakkab tööle, turbo töötab kogu aeg, küsimus selles, mis rõhku sa "töö" rõhuks pead.
t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.
Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.
edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?
Garrett muudab koode küll kuna uued asjad tulevad teiste koodidega.Moss kirjutas:Kas Garrett mitte oma turbode koode ei muutnud hiljuti? Endine GT28 nüüd GT25 vms...
GT28, GT25 ei ole kood vaid tüüp ja seda pole muudetud.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html
Tel. 5654585