Opeli mootor 2.0 16v soovitage turbod

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Opeli mootor 2.0 16v soovitage turbod

Postitus Postitas stryk3r »

kysimus siis selline, et milline turbo oleks sellele mootorile parem, aga saksas leidsin ainul v2ljalaske kollektorit flantsiga T3... on vaja spetside n6u :oops:
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Orginaalis on LET-il kkk k16. Sellest piisab kuni 300hp umbes. Kuskil 3000rpm juures juba suht mõnus rõhk saadaval.
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

mul on X20XEV aga sepis kolvid ja sepis kepsud leti omad
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

kas GT3076 ??? ei sobi?
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kuule noormees, mida sa 4 aastat koolis tegid? :-D Otsi aga materjalid välja, seal kõik vajalik kirjas.

Turbomagazine'is üks vana artikkel Galant VR-4'st. Seal kasutab T4/T3 hübriidi ja kiidab taevani. Mootor samuti 2liitrine ja 16 klappi. Miskine 350hj oli.

V.
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

Moss kirjutas:Kuule noormees, mida sa 4 aastat koolis tegid? :-D Otsi aga materjalid välja, seal kõik vajalik kirjas.

Turbomagazine'is üks vana artikkel Galant VR-4'st. Seal kasutab T4/T3 hübriidi ja kiidab taevani. Mootor samuti 2liitrine ja 16 klappi. Miskine 350hj oli.

V.
noh yks asi arvutamine teine asi, et kui keegi proovis ja teab mis on parem :P
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Tänavale on GT28/60RS ülihea :!:
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

aga kust saab siis v.kollektorit T2 flantsiga ??? opelile ?? :S ma leidsin ainunlt T3
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

gt2860rs on kallis turbo ja kuul-laager ei anna nii märgatavat eelist, et peaks ilmtingimata selle valima. Kui sul on olemas t3 flantsiga kolle, siis säästa aega ja raha ja pane t3/4. Kui tahad vähem lagi, vali lihtsalt kuum osa vastavalt.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

Fos kirjutas:gt2860rs on kallis turbo ja kuul-laager ei anna nii märgatavat eelist, et peaks ilmtingimata selle valima. Kui sul on olemas t3 flantsiga kolle, siis säästa aega ja raha ja pane t3/4. Kui tahad vähem lagi, vali lihtsalt kuum osa vastavalt.
kui suur see lag tuleb ??? mingi alates 3k rpm hakkab turbo t66le ???
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

No seda ei saa päris nii öelda, et 3k ja siis hakkab tööle või 2k ja siis hakkab tööle, turbo töötab kogu aeg, küsimus selles, mis rõhku sa "töö" rõhuks pead.

t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.

Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.

edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kas Garrett mitte oma turbode koode ei muutnud hiljuti? Endine GT28 nüüd GT25 vms...
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

Fos kirjutas:No seda ei saa päris nii öelda, et 3k ja siis hakkab tööle või 2k ja siis hakkab tööle, turbo töötab kogu aeg, küsimus selles, mis rõhku sa "töö" rõhuks pead.

t3 kuum osa, väikese A/R'iga (ca 0.5) peaks käituma küll nagu normaalne "tänavaturbo". Kui kogemus puudub, siis loe materjale garrett'ilt ja proovi mõista flow mappe ja selgeks teha, mis on inducer diameter, exducer diameter, trim, A/R ja mis nendest parameetritest oleneb.

Pole üldse fun raha raisata ja osta midagi sellist, mida keegi teine heaks peab.

edit: tegelikult vale jalaga alustad, kõigepealt mis hp eesmärk on üldse?
nuh arvasin alguseks 300-320 hp
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Moss kirjutas:Kas Garrett mitte oma turbode koode ei muutnud hiljuti? Endine GT28 nüüd GT25 vms...
Garrett muudab koode küll kuna uued asjad tulevad teiste koodidega.
GT28, GT25 ei ole kood vaid tüüp ja seda pole muudetud.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html
Tel. 5654585
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

Mulle soovitas yks h2rras GT2876R AR 0.82 sobib see ???
Vasta