see oli 2.5liitrine mootor ülikehvasti voolava 2klapitehnikas kaanega. 3.0 16v-l oli 1,3 bariga mootorist 570 hj.Siim kirjutas: Markuse Porschel oli GT30R-ga 402hp 1.8bariga vist?
Nissan 200SX S14 - Siim
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
350 ei olnud mul lagi. See oli 1.5bar ja juba 5500RPM peal. Süüte või VL kollektori tõttu arvatavasti võimsus enam ei kasvanud - 375+ maxim rwhp oleks oodanud. Ja gt2876 oleks taht 10% veel võimsust tõsta ehk 400 poleks probleem.
Olen aru saanud, et võimsus jah ei tule nii kergelt kui pudelikaelad kõrvaldamata.
Sel sommil nagu mingi 15% kuhugi kukub ära (460 oleks õigem number talle selle turbo rõhu juures). Arvatavasti vana stock nukk hüdrotõukurite ja väsinud vedrudega portimata kaane küljes
.
Olen aru saanud, et võimsus jah ei tule nii kergelt kui pudelikaelad kõrvaldamata.
Sel sommil nagu mingi 15% kuhugi kukub ära (460 oleks õigem number talle selle turbo rõhu juures). Arvatavasti vana stock nukk hüdrotõukurite ja väsinud vedrudega portimata kaane küljes

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma ei rääkinudki laest.Astrona kirjutas:350 ei olnud mul lagi. See oli 1.5bar ja juba 5500RPM peal. Süüte või VL kollektori tõttu arvatavasti võimsus enam ei kasvanud.
Üldiselt. Ma vaatasin kuidas Maksim tegi E-manage sättimist ja ma ausalt öelda oleks seda vähe teisiti teinud. Peale AC Miili süvenen sellesse teemase. Hetkel on safe setting olemas millega ehk kokku ei lase mootorit. Võtsin Astrona nõua ka kuulda lasta pikalt suurematel kiirustel ja zero problems. (nüüd on asi sõunutd kah, uue plokki juppe tellima hakama juba). Keegi oskab kommenteerida väikese võitu NM numbrit?
Taavi, dünosse?

Taavi kirjutas:Mul ei ole enam suuremat motivatsiooni enda oma putitatada ega dynoda, selle auto sõidud ja võidud on sõidetud, tehnika on praegu perfektses korras, talvel teen mõned välised pisikesed iluvead korda ja suure tõenäosusega kevadel auto müüki...

Reede panin auto tööle ja vabsjee ei tööta, 3 pütta ning suitseb. Küünlad maha ja kompressiooni test, korras. Turbo tsekk, ka korras. Viga oli AG DynoXtermes mis oli lihtsalt pihustite O-rõngad ära söönud. Uued rõngad ja asi paranes. Auto läks treila peale ja hommikut ootama.
AC miilil
230 oli spidol kui auto otsustas rattad all ringi vedada nii öelda proovi katsel.. Spinn ja põllule minek. Minek oli hea see hetk. "juht" otsustas et läheb teeb proovi siiski, hoolimata soovitusest asjad kokku pakkida ja koju ära minna. Keerasin rõhku maha, käisin statoilis tankimas ja käskisin asja eriti rahulikult võtta. 215km/h. Läks nii see kord
Kütuse vahet on päris tugevalt tunda.
AC miilil

230 oli spidol kui auto otsustas rattad all ringi vedada nii öelda proovi katsel.. Spinn ja põllule minek. Minek oli hea see hetk. "juht" otsustas et läheb teeb proovi siiski, hoolimata soovitusest asjad kokku pakkida ja koju ära minna. Keerasin rõhku maha, käisin statoilis tankimas ja käskisin asja eriti rahulikult võtta. 215km/h. Läks nii see kord
Kütuse vahet on päris tugevalt tunda.
Rada oli märg terves ulatuses. Janar teadis midagi räägita veel liim raja lõpust, kus pidi libe olema? Auto kerge ja jäik. Nii nagu see masin vetrub kisub ta juba rattaid all ringi. Aga pm 4500 rpm pealt 4-nda käiguga läks turbo laadima ja oli olemas spinn kohe. Ilma mingisuguste liidaldustetaTaavi kirjutas:Kas sattus rajal märjale kohale, või miks nii suurel kiirusel ratta ringi võttis?



Testisõit oli täiesti märjaga, kaks rasket masinat läksid ilusti lõpuni (rs6 ja viper), otsustati, et saadaks mingi kerge riisi rajale, vaatame mis juhtub, antud auto omanik oli nõus katsejänes olema, ratta tõmbas ringi keset rada seal, kui on veerandmiili liimitud osa. Enne heina sisse jõudmist oli nina juba suunaga stardi poole, seega spin käis suht nobedalt.
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Siim kirjutas:Rada oli märg terves ulatuses. Janar teadis midagi räägita veel liim raja lõpust, kus pidi libe olema? Auto kerge ja jäik. Nii nagu see masin vetrub kisub ta juba rattaid all ringi. Aga pm 4500 rpm pealt 4-nda käiguga läks turbo laadima ja oli olemas spinn kohe. Ilma mingisuguste liidaldustetaTaavi kirjutas:Kas sattus rajal märjale kohale, või miks nii suurel kiirusel ratta ringi võttis?
orginaalist ilusa esipampri valmis voolind

s14 underconstruction